Politie rijdt ook te hard!

FF voor R1 Emco vorig jaar ging ik in de ochtend naar mijn werk over de provinciale weg rijd er voor mij een politie auto en die rijdt aardig door dus ik klik aan komt dan komt er een verkeerslicht aan politie auto gaat op de linker baan staan en ik op de rechter staat al een burger auto die passeer ik rustig rechts en stop voor de streep want het is rood.
Groen die politie auto als een bezetene er van door en ik kom er dus weer achter volgende verkeerslicht moet ik links af en hij ook ik ga achter hem staan want het is weer rood doet hij (een broekie die net gewisseld heeft) zijn raam open en begint tegen mij een verhaal op te hangen dat ik A-sociaal rijd en met veel te hoge snelheid rechts inhaal ECHT NIKS van waar en wie = zijn bijrijder een agente en geen lelijke( in mijn ogen wil het baasje dus gewoon indruk maken op haar) tja als je gelijk heb ok maar op de vroege morgen een kont verhaal tegen mij op hangen nee!
Groen hij voegt in op de snelweg en ik ook alleen ik wat sneller dus later moet hij mij weer inhalen en dat doet hij en rijdt aardig snel door hij 130,ik 130 hij 140 ,ik 140 hij 150,ik 150 hij 160,ik 160 na een tijd ging hij er af en ik heb het kenteken onthouden en ben naar de klpd in driebergen gereden en heb een telefoon nummer gevraagd om wat vragen te stellen / een klacht in te dienen ik ben op mijn werk dus ff bellen beginnen ze meteen ja,nee maar waarschijnlijk had hij een code 2 melding en dan mogen ze zonder sirene en licht signalen naar een plaats delict mits ze er niet langer over doen dan een half uur ,dus ze gaan gelijk al in de verdediging een hand boven elkaar hoofd maar werd uitgezocht ….. ik weer bellen ja het is uitgezocht en in orde …in orde ??? nee ik wil hem ff corrigeren ik word ook door oom agent gecorrigeerd als ik wat fout doe sterker nog ik moet betalen.
Lang verhaal kort ik een kennis opgebeld en gevraagd was er om die & die tijd een code 2 melding in die & die Regio ANTWOORD:!!!NEE!!! ik had het te druk met mijn werk om door te gaan maar ff een impressie van het laatste contact met de blauwe maffia en zo nog wel wat meer conflicten gehad en misschien ben jij wel die ene goeie Remco maar sommige van je collega”s helpen je daar niet bij en ja mijn moeder is inderdaad wel trots op mij werk ook voor defensie en ik help daadwerkelijk mensen wel in t buitenland . maar verder no hard feelings .
 
Lang verhaal kort ik een kennis opgebeld en gevraagd was er om die & die tijd een code 2 melding in die & die Regio ANTWOORD:!!!NEE!!! ik had het te druk met mijn werk om door te gaan maar ff een impressie van het laatste contact met de blauwe maffia en zo nog wel wat meer conflicten gehad en misschien ben jij wel die ene goeie Remco maar sommige van je collega”s helpen je daar niet bij en ja mijn moeder is inderdaad wel trots op mij werk ook voor defensie en ik help daadwerkelijk mensen wel in t buitenland . maar verder no hard feelings .

Dus ??? :Z

Jij helpt daadwerkelijk mensen in het buitenland...en daar is iedereen wel 100 % goed bezig? :r
Hou toch op mensen...je neemt zelf het risico om bekeurd te worden, aangezien we weten hoe hard we mogen. Ga dan niet naar een ander kijken..

Want zij zijn groot..en ik is klein....
 
FF voor R1 Emco vorig jaar ging ik in de ochtend naar mijn werk over de provinciale weg rijd er voor mij een politie auto en die rijdt aardig door dus ik klik aan komt dan komt er een verkeerslicht aan politie auto gaat op de linker baan staan en ik op de rechter staat al een burger auto die passeer ik rustig rechts en stop voor de streep want het is rood.
Groen die politie auto als een bezetene er van door en ik kom er dus weer achter volgende verkeerslicht moet ik links af en hij ook ik ga achter hem staan want het is weer rood doet hij (een broekie die net gewisseld heeft) zijn raam open en begint tegen mij een verhaal op te hangen dat ik A-sociaal rijd en met veel te hoge snelheid rechts inhaal ECHT NIKS van waar en wie = zijn bijrijder een agente en geen lelijke( in mijn ogen wil het baasje dus gewoon indruk maken op haar) tja als je gelijk heb ok maar op de vroege morgen een kont verhaal tegen mij op hangen nee!
Groen hij voegt in op de snelweg en ik ook alleen ik wat sneller dus later moet hij mij weer inhalen en dat doet hij en rijdt aardig snel door hij 130,ik 130 hij 140 ,ik 140 hij 150,ik 150 hij 160,ik 160 na een tijd ging hij er af en ik heb het kenteken onthouden en ben naar de klpd in driebergen gereden en heb een telefoon nummer gevraagd om wat vragen te stellen / een klacht in te dienen ik ben op mijn werk dus ff bellen beginnen ze meteen ja,nee maar waarschijnlijk had hij een code 2 melding en dan mogen ze zonder sirene en licht signalen naar een plaats delict mits ze er niet langer over doen dan een half uur ,dus ze gaan gelijk al in de verdediging een hand boven elkaar hoofd maar werd uitgezocht ….. ik weer bellen ja het is uitgezocht en in orde …in orde ??? nee ik wil hem ff corrigeren ik word ook door oom agent gecorrigeerd als ik wat fout doe sterker nog ik moet betalen.
Lang verhaal kort ik een kennis opgebeld en gevraagd was er om die & die tijd een code 2 melding in die & die Regio ANTWOORD:!!!NEE!!! ik had het te druk met mijn werk om door te gaan maar ff een impressie van het laatste contact met de blauwe maffia en zo nog wel wat meer conflicten gehad en misschien ben jij wel die ene goeie Remco maar sommige van je collega”s helpen je daar niet bij en ja mijn moeder is inderdaad wel trots op mij werk ook voor defensie en ik help daadwerkelijk mensen wel in t buitenland . maar verder no hard feelings .
Gebruik ff leestekens, 'k word mottig van zoiets. Schrijf- en spreektaal zijn verschillend.
En zonder me uit te laten over het urgente van een eventuele opdracht: als je per se een boete wil, en gerechtvaardigd, doe dan zo voort. Voor alle zekerheid: ga volgende keer voor hen rijden.
 
het gaat er om dat de politie niet heilig = motorrijders ook niet MAAR dat je niks in te brengen hebt willen ze je een prent geven terecht of onterecht je trekt an t kortste eind jij reageert ook behoorlijk heftig zwaar leven zeker ?
sorry als ik je op ziel getrapt hebt
NOT!
 
jongen waar maak je je druk om ga er maar van uit dat die blauwe even bij een motelletje is gestopt met z'n collega en dat ze al lachend over jou en de kop die je trok bij het verkeerslicht flink van bil zijn gegaan waar denk je dat ze zo snel naar toe moesten hun pauze duurt maar een half uurtje zie je wel hij mag en legaal hard rijden en hij krijgt het vrouwtje jaja het leven is oneerlijk verdeeld had je ook maar agent moeten worden ofzo ja het typt wel lekker makkelijk zo alleen voel ik me er niet erg veel slimmer door nouja voortaan maar weer op mijn eigen manier posten de mazzel he
 
Hej, ook online, leuk. Nee, geen zwaar leven..leef heel prettig, dank je.

Maar nogmaals..heb jij wel eens onterecht een bekeuring gekregen? Ik eerlijk gezegd nooit. Ben het er wel eens niet mee eens ( bijv. na correctie 3km te hard ), maar feit blijft dat het een overtreding is of was. Tja..vette pech voor mij. Nogmaals..de meeste overtredingen ( voornamelijk snelheid) worden gepleegd terwijl we weten dat het strafbaar is...

Wie is er dan fout ?
 
Pffft, eindelijk de laatste pagina bereikt. Mag ik eindelijk ook mijn 'zeggie' doen. Ik heb nog 1 duitje voor het ik zeik de politie af thema:

1. Waar gebeurd: in mijn auto eerst met ruim 40 km per de maximaal snelheid overtreden op de snelweg, vervolgens nog net even bij het verlaten van de snelweg een verdrijvingsvlak meegenomen. Tenslotte, bij het op de volgende snelweg invoegen nog net even een stukje vluchtstrook, zodat ik nog net rechts langs een langzamere godin van de weg de snelweg op kon. Allemaal leuk en aardig dacht ik: het schiet lekker op. Ineens een motoragent naast, wijzend naar het pompstation aan mijn rechterkant. Dus ik stoppen en lief en aardig luisteren naar wat de agent mij te vertellen had. Alle drie de redelijk zware overtredingen waren netjes geobserveerd door de agent. Ik was het volkomen met hem eens. Mijn gedrag was werkelijk onovertroffen en absoluur strafbaar en ook nog eens heel onverstandig. Echter, HET ENIGE WAT DE AGENT MIJ ZEI WAS: IK HOOP DAT JE WAT BEWUSTER GAAT RIJDEN EN WAT HEB JE TROUWENS EEN GEWELDIGE AUTO! IK KON JE NAUWELIJKS BIJHOUDEN!

Nou, de politie is sindsdien een grote vriend. Deze agent liet zien dat hij best begrijpt wat sommige mensen soms bezielt en als je gewoon normaal doet, dan is er meer begrip dan de meeste mensen denken. Overigens had ik het zelfs nog begrepen als hij me wel had bekeurd.
 
Ouwehoer toch niet zo allemaal, solliciteer bij de politie, doe een jaar of drie straatdienst en vraag of je met je hol op zo'n motor mag. Ga dan dagelijks rijden en let dan af en toe eens op je snelheidsmeter. Iedereen die jou volgt met een te hoge snelheid houd je aan en geeft ze een mooi geel briefje. Stap weer op je fiets lach je de klere in je helm en scheur vrolijk weg.

En stop nu met janken |(
 
Op zondag 02 mei 2004 00:27 schreef NielsVR het volgende:

Jongen, waar maak je, je druk, om. Ga er maar van uit, dat die blauwe even bij een motelletje, is gestopt met z'n collega en dat ze (al lachend over jou en) de kop die je trok bij het verkeerslicht flink, van bil zijn gegaan waar denk je, dat ze zo snel naar toe moesten hun, pauze duurt maar een half uurtje. Zie je wel hij mag en legaal hard rijden en, hij krijgt het vrouwtje jaja het leven is oneerlijk verdeeld had je ook maar agent moeten worden. Ofzo, ja het typt wel lekker makkelijk, zo alleen, voel ik me er niet erg veel slimmer. Door nouja voortaan maar weer op mijn eigen manier posten de mazzel he.

Niels, ik heb het ff aangepast voor je hoor, leest idd een stuk makkelijker :)
Graag gedaan
:P
 
Voor de tigste keer: :+

Hij mag zonder zwaailichten en zo wel dat soort dingen doen. Politie, brandweer en ambulance hebben altijd ontheffing van de verkeersregels (maar ze moeten wel een goede reden hebben om van die ontheffing gebruik te maken). Het zwaailicht en de sirene maakt ze tot een voorrangsvoertuig zodat jij voor ze aan de kant MOET. Maar zwaailicht en sirene hebben niets met de ontheffing zelf van doen. Als de agent naar een oproep moet en het lijkt hem op dat moment beter om geen zwaailicht te voeren (bijv. om te voorkomen dat mensen allerlei rare dingen gaan doen in druk verkeer om 'ruimte' te maken), dan is hij daar vrij in. :z

En ja, ook een agent rijdt wel eens te hard. Het zijn ook maar gewoon mensen, you know. :Z


dat van de brandweer en ambulance is niet waar... die moeten ten alle tijden toestemming vragen of zij hun signalen moegen gebruiken of te hard morgen rijden... die 2 hebben dus niet automatisch een onthefing...

de politie daarintegen wel, die mogen te hard rijden zonder enige signalen die ze voeren en das puur om hun werk te doen...
 
Ze (pliesie) mogen in ieder geval niet straffeloos rondracen.

Paar jaar terug is in Schiedam een man doodgereden door een racende agent.
Voor zover ik het nog weet was de agent op weg naar een overval in een industrie wijk/pand. Was stil alarm mogelijk met vuurwapens en toen is besloten om zonder bijzondere signalen erheen te gaan.
Op de s'Gravelendseweg reed de agent iemand aan (auto) vol in de flank en de andere bestuurder heeft dit niet na verteld.

Is een hele rel geworden over wel/niet hard mogen rijden en de agent kreeg later nog een flinke douw. Ik dacht zelfs een cel straf (weet niet zeker meer)
 
Ze (pliesie) mogen in ieder geval niet straffeloos rondracen.

Paar jaar terug is in Schiedam een man doodgereden door een racende agent.
Voor zover ik het nog weet was de agent op weg naar een overval in een industrie wijk/pand. Was stil alarm mogelijk met vuurwapens en toen is besloten om zonder bijzondere signalen erheen te gaan.
Op de s'Gravelendseweg reed de agent iemand aan (auto) vol in de flank en de andere bestuurder heeft dit niet na verteld.

Is een hele rel geworden over wel/niet hard mogen rijden en de agent kreeg later nog een flinke douw. Ik dacht zelfs een cel straf (weet niet zeker meer)

Zucht...ze mogen wel "straffeloos rondracen" in dat geval, ze mogen alleen geen aanrijding veroorzaken ;) En dat is een wereld van verschil.
 
Zucht...ze mogen wel "straffeloos rondracen" in dat geval, ze mogen alleen geen aanrijding veroorzaken ;) En dat is een wereld van verschil.

Tja en hoe denkt meneer de wet dat te garanderen en daarmee bedoel ik niet meneer baksteen.

Maar ok het leven is niet eerlijk
so...fuck them all
Do the game
gebruik daarvoor een mal which fits them all.
without any flame
leven is weer heerlijk.

Het is te hopen voor zo'n agent dat die mijn kind nooit doodrijdt dan huur ik wel een paar engeltjes in, van een andere orde.....

shit ik zit wel vol met tegenstellingen...
 
Laatst bewerkt:
is weer heerlijk.

Het is te hopen voor zo'n agent dat die mijn kind nooit doodrijdt dan huur ik wel een paar engeltjes in, van een andere orde.....
[/quote]

:Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan