Politie slaat man omdat hij foto's maakt

Kiss the judge!!!!
(niet vergeten dat je nog voor moet komen...)
T-shirt kopen met "I love my judge" ? :+ )

Als dit verhaal niet enigszins gekleurd is, dan meteen een klacht indienen tegen de desbetreffende agenten. Dit moet niet kunnen! :(

Ik had toch al nooit de foto's onder dwang gewist... Laat ze me maar aanklagen! |( Wel hadden ze een afdruk mogen hebben voor de verzekering, maar verder blijven ze met hun grafklauwen van mijn camara af...
 
piss_1.gif
logo_diap.gif
 
Laatst bewerkt:
Heb je natuurlijk wel een beetje gelijk mee, maar als de ene zak iemand in elkaar slaat en z'n collega's dus maar geen p.v. opmaken moet ik bij de afkorting FTP ook niet meer aan internet denken :( .

Je weet hoe dat gaat met collega's.
Ik heb hier (Politie slaat...in elkaar) ook absoluut geen begrip voor, maar om dan maar meteen de hele politie af te kankeren...

Hoe vaak wordt hier wel niet gezegd dat de status van de motorrijder in twijfel wordt getrokken?
En dan komt ook als reden: "motorrijders worden over een kam geschoren" naar boven drijven...

Maar alsnog: het is natuurlijk onbegrijpelijk wat er in het krantenartikel is gebeurd.
 
Beetje vreemd verhaal hoor... Volledig onvolledig zoals al deze indianen verhalen...

Waarom is hij meegenomen naar het bureau? Welk strafbaar feit zou hij gepleegd hebben?

De politie is verplicht proces verbaal op te maken (Dat ze er daarna niets aan doen, oké). Natuurlijk ga je dan niet naar datzelfde bureau maar naar de rijksrecherche of naar de korpsbeheerder (de eerste burger) eventueel... Zowieso had hij hun verbalisantennummer kunnen vragen...

Maar welke lul wist dan ook die foto's???????? Dat doe je toch niet!!! Errug stoere kerel dus... :j

Serieus neem ik dit verhaal natuurlijk niet! Wat wilde die TTC-fotoboer zowieso met die foto's???

Mede-forumer's: Wat heeft de politie jullie in godsnaam aangedaan dat jullie zo negatief doen over hun??? :?
 
Mede-forumer's: Wat heeft de politie jullie in godsnaam aangedaan dat jullie zo negatief doen over hun??? :?
Als uitvoerende kracht van een zinloos snelheidscontrole-beleid kun je je natuurlijk wel indenken waarom men hier op een dergelijke (vaak overdreven) manier reageerd op berichten (al dan niet waar) over de politie.

Iedere agent wordt hierover een kam geschoren, maar dat gebeurd met alle groepen in de samenleving (waaronder motorrijders).
Jammer maar waar.
 
Als uitvoerende kracht van een zinloos snelheidscontrole-beleid kun je je natuurlijk wel indenken waarom men hier op een dergelijke (vaak overdreven) manier reageerd op berichten (al dan niet waar) over de politie.

Iedere agent wordt hierover een kam geschoren, maar dat gebeurd met alle groepen in de samenleving (waaronder motorrijders).
Jammer maar waar.
Maar zo scheren we dus ook fietsers, automobilisten en brommerrijders met deze zelfde kam... :+
 
Beetje vreemd verhaal hoor... Volledig onvolledig zoals al deze indianen verhalen...

Waarom is hij meegenomen naar het bureau? Welk strafbaar feit zou hij gepleegd hebben?

De politie is verplicht proces verbaal op te maken (Dat ze er daarna niets aan doen, oké). Natuurlijk ga je dan niet naar datzelfde bureau maar naar de rijksrecherche of naar de korpsbeheerder (de eerste burger) eventueel... Zowieso had hij hun verbalisantennummer kunnen vragen...

Maar welke lul wist dan ook die foto's???????? Dat doe je toch niet!!! Errug stoere kerel dus... :j

Serieus neem ik dit verhaal natuurlijk niet! Wat wilde die TTC-fotoboer zowieso met die foto's???

Mede-forumer's: Wat heeft de politie jullie in godsnaam aangedaan dat jullie zo negatief doen over hun??? :?

We hebben allemaal wel eens dingen die we verplicht zijn om te doen, maar of we het ook werkelijk doen is vraag 2.

Mocht het werkelijk zo zijn dat hij bedreigd is dan kan ik me indenken dat ie idd ff niet stoer wou doen, de positie van de politie (leuke songtitel ;) ) is op dat moment gewoon sterker.

De TTC neemt vaker foto's van twijfelachtige situaties zoals je op hun site kunt zien.

De negatieve houding tegenover de politie is gewoon een algeheel gevolg van de kromme wetgeving zoals die op dit moment in Nederland wordt toegepast.
De strafmaten lijken wel te worden vastgesteld d.m.v een dartbord in een of ander kantoor.
Ik heb er een tijdje aan zitten denken om motor-agent te worden, maar dit trekt mij zo langzamerhand toch steeds minder.

Als ze echt nodig zijn, bijvoorbeeld als er een inbraak dreigt hebben ze geen manschappen/tijd wat dan ook (tenminste,dit is het gevoel wat er leeft onder een, denk ik, groot deel van de MF'ers).

Wel is er genoeg tijd om te controleren op snelheid, op zich niks mis mee, maar doe het dan op plekken/tijden waar dit ook nodig is en niet op de plekken/tijden wanneer het meeste geld wordt gescoord.
Tuurlijk wordt je rijbewijs ingenomen als je 180 rijdt waar je 80 mag en er is denk ik ook geen enkele MF'er die dat zal bestrijden.

Misschien hebben "we" wel een heel verkeerd beeld, indien dit het geval is hoor ik graag de andere kant van het verhaal.

:} :)
 
Mede-forumer's: Wat heeft de politie jullie in godsnaam aangedaan dat jullie zo negatief doen over hun??? :?

'kHad altijd nog een beetje een "open" beeld van de politie.Totdat ik opzettelijk 't fietspad op gedrukt werd door een politieauto :(
Stelletje aasgieren,hielden eerst in! :j

Vooroordeel:motorrijder,rijdt te hard=gooi de auto ervoor :(

Heb me hééél erg in moeten houden :j :j
 
Nog even een aanvulling op mijn laatste post.

Ik zie steeds vaker de KLPD het verkeer regelen in de spits op de snelweg, dit vind ik wel positief werken.

Toch nog iets positiefs :)
 
De krant heeft altijd gelijk, een politicus weet waar hij/zij het over heeft, een ttc medewerker verteld altijd het juiste verhaal... !!! En nu ga ik snel SBS6 'In het land' kijken om op de hoogte te blijven van wereldzaken... pffff. :j
 
Wanneer de TTC mannen zo vaak dit soort actie's uithalen moeten ze ondertussen toch wel weten wat hun rechten en plichten zijn???

En dan hoef je helemaal bang te zijn voor zo'n hele boze, grote, gemene, enge meneer de politie... Héééél erg kinderachtig hoor :r

*GROW :j UP*!!!!

Toen ik nog heeel jong (jaar of 13) was zelf, heb ook eens een akkefietje gehad zo'n grote politie meneer + het almachtige bureau Halt (die zijn dus ect triest)... maar op die leeftijd liet ik me al niet imponeren...

Tja........

Verder weet ik ook niets meer.. *ZUCHT* ;)
 
Mede-forumer's: Wat heeft de politie jullie in godsnaam aangedaan dat jullie zo negatief doen over hun??? :?
tja.... da's hier schering ende inslag....

aan de ene kant kotsen ze op het gedoogbeleid, maar als hun wheelies/stoppie/snelheidsovertreding wordt gedoogd is de bromsnor een held.... er wordt hier over het algemeen heel erg met oogkleppen naar het leven in het algemeen en de hermandad in het bijzonder gekeken....

maar van op een motor rijden die pas spannend is bij 200+ rechtuit krijg je sneller last van tunnel-vision }) :P
 
geen domme jongen ....die Guz


Kan iemand mij overigens uitleggen hoe het komt dat iedereen meteen met zwaar geschut begint, terwijl er geen enkel bewijs voor dit zogenaamde incident wordt aangedragen hoezo vooroordelen
 
geen domme jongen ....die Guz


Kan iemand mij overigens uitleggen hoe het komt dat iedereen meteen met zwaar geschut begint, terwijl er geen enkel bewijs voor dit zogenaamde incident wordt aangedragen hoezo vooroordelen

Ik schrijf ook "ALs dit waar is moeten de betrokken agenten direct ontslagen worden."

Ik hoop dat het niet waar is en neem het tot nu toe met een korrel zout.
 
Ik schrijf ook "ALs dit waar is moeten de betrokken agenten direct ontslagen worden."

Ik hoop dat het niet waar is en neem het tot nu toe met een korrel zout.

:^ Als het waar is vind ik het vrij logisch dat iedereen hier verontwaardigd over is. De politie de geacht wordt de wet te handhaven en de zelf aan haar laars lapt vind ik ook wel een paar middelvingertjes waard.
 
Dit klinkt mij door o.a. bovenstaande niet echt geloofwaardig in de oren want dat is vaak makkelijk te conroleren, sorry.
Mocht het wel zo zijn: wat een enorm stelletje #@%^*&$# :j

Ben dus gelukkig niet de enige die het vehaal nogal in twijvel trekt. Daarbij vind ik een iemand die fotograaf is bij de TTC niet echt een betrouwbare bron. Kortom ik geloof er geen ene zak van. (mocht het wel zo zijn dan zijn het natuurlijk een stelletje klootzakken.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan