politie stuit op (gestolen) motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

melk09

MF veteraan
16 jan 2011
1.485
1
Den Haag
Gepubliceerd op : maandag, 17 oktober 2011 - 07:30
Laatste update: maandag, 17 oktober 2011 - 10:05
WESTLAND - De politie heeft in een loods in Naaldwijk een flink aantal gestolen motoren ontdekt. De jeugdbende van de Delftselaan uit Den Haag wordt ervan verdacht de gestolen motoren daar te hebben gestald.
Het gaat om achttien motoren, waarvan er in ieder geval twaalf zijn gestolen. De overige zes worden nog onderzocht. De eigenaar van de loods is inmiddels aangehouden.

De politie deed de vondst vrijdagavond maar wil er nu pas mee naar buiten komen. Eerder vorige week werd de harde kern van de jeugdbende aangehouden.


wat is hier van te zeggen??
http://www.westonline.nl/nieuws/politie-stuit-op-lading-gestolen-motorfietsen
 
Laat ze eens beginnen met de motoren gelijk vrij te geven en terug te geven aan de rechtmatige eigenaren in plaats van ze 6 jaar vast te houden voor justitieel onderzoek!

Het vinden is niet zo spannend klinkt leuk maar als eigenaar schiet je er geen kut mee op.

Het is een bende van elk lid moet eerst uitgezocht worden welke rol ze speelden binnen de bende en dan nog eens wel lid precies betrokken was in welke maat bij welke motor dus als eigenaar ben je voorlopig nog wel 3 jaar aan het wachten :r
 
Frame nummers zijn weg dus naar je motor kan je sowieso fluiten.

Ze zullen er wel weer vanaf komen met 3 uur schoffelen :r
 
Laatst bewerkt:
Mwoah de laatste slachtoffers hoeft nog niet natuurlijk en op zich met specifieke eigenschappen vind ik persoonlijk dat je geneog kan aantonen maja possesion is nine tenths of the law
 
en wat kunnen we hier nou mee. Ik ben dus ook mijn fiets kwijtgeraakt 2 maanden geleden en heb de hoop opgegeven hem terug te vinden maar nu ik dit zo lees.....kreeg ik opeens weer een beetje hoop.

Politie contacteren of moeten we maar wachten tot ze eens contact met mij gaan opnemen mocht hij er tussen zitten?
 
dat ze de frame nummers hebben weg geslepen wil NIET zeggen dat ze de nummers NIET kunnen achterhalen.

het kan wel maar dat is of te veel werk of kost teveel.
 
Tegen de tijd dat jij je motor terug hebt loopt dat tuig alweer vrij rond andere motoren en spullen te jatten :/ Vingers/handjes afhakken en voor de grap wat tenen :Y :P Misschien wat sadistisch maar maak er maar een voorbeeld van!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan