Politie treedt harder op tegen 'internetwaaghalzen'

http://www.nu.nl/news/1770023/50/Politie_treedt_harder_op_tegen_'internetwaaghalzen'.html

Hmm :(

Dan kan het wel eens een stuk saaier worden op bepaalde gelegenheden


Hatsikidee B| B| B|
En 'hoe' willen ze dat gaan doen? |( Ik bedoel, youtube enzo zijn allemaal nicknames, kentekens worden meestal niet in beeld gebracht óf er wordt een 'schiet de flitspaal' smiley voor geplakt. })
Natuurlijk, met (een hoop) research kunnen ze wel achterhalen wie de verantwoordelijke is/zijn. Maar dát kost een hoop geld... :Y
Ik voel wederom een nieuwe belastingvorm aankomen... B|
 
Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) gaat de standpunten in Nederland bespreken met het Openbaar Ministerie, justitie en de Raad van Hoofdcommissarissen.

Dat kan nog wel wat jaren duren ;)
 
Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) gaat de standpunten in Nederland bespreken met het Openbaar Ministerie, justitie en de Raad van Hoofdcommissarissen.

Dat kan nog wel wat jaren duren ;)

Ze moeten sowieso eerst nog internet aansluitingen regelen, en dan nog pc's waarop je ook daadwerkelijk die filmpjes kan zien....

Dat wordt minimaal een upgrade van een 386 naar een Pentium!
 
Ze moeten sowieso eerst nog internet aansluitingen regelen, en dan nog pc's waarop je ook daadwerkelijk die filmpjes kan zien....

Dat wordt minimaal een upgrade van een 386 naar een Pentium!


EDIT: inclusief een KLEURENscherm!
 
als je 160 op je achterwiel door de straat rijdt kan ik me daar wel iets bij voorstellen.

Bewijslast zal moeilijk worden want hoe toon je aan dat jij diegene bent die stunt als het kenteken onleesbaar is.
 
haha dan wens ik ze veel succes, de heren (en dames?) agenten in zweden kunnen hem volgens mij al niet eens vinden! ;)
 
En wat als er geen datum bij het filmpje staat?

"Met uw motor is ooit eens veel te hard gereden en daarom krijgt u deze bekeuring."

Zonder datum kunnen ze toch ook nooit vragen wie er die (welke) dag dan wél gereden heeft?
Kentekenhouder was het niet iig, die leent z'n motor vaak uit.....
 
En wat als er geen datum bij het filmpje staat?

"Met uw motor is ooit eens veel te hard gereden en daarom krijgt u deze bekeuring."

Zonder datum kunnen ze toch ook nooit vragen wie er die (welke) dag dan wél gereden heeft?
Kentekenhouder was het niet iig, die leent z'n motor vaak uit.....

En laat nou de kentekenhouder de bekeuring krijgen. Wie de berijder is maakt voor het CJIB echt niet uit. Fijt is wel dat de kentekenhouder em zeker zal krijgen.

En die moet het maar uitzoeken.

Vandaar dat ik NOOOOOOIT mijn bike uitleen. En ja je knalt wel eens even door zeker als het leeg is voor je })
 
En laat nou de kentekenhouder de bekeuring krijgen. Wie de berijder is maakt voor het CJIB echt niet uit. Fijt is wel dat de kentekenhouder em zeker zal krijgen.

En die moet het maar uitzoeken.

Vandaar dat ik NOOOOOOIT mijn bike uitleen. En ja je knalt wel eens even door zeker als het leeg is voor je })


Dus jij koopt een bike over van een snelheidsduivel die met de motor die jij hebt gekocht een filmpje heeft gemaakt en dat op youtube zet, vervolgens komt de politie bij jou aankloppen omdat jij de kentekenhouder bent?
 
Dus jij koopt een bike over van een snelheidsduivel die met de motor die jij hebt gekocht een filmpje heeft gemaakt en dat op youtube zet, vervolgens komt de politie bij jou aankloppen omdat jij de kentekenhouder bent?

sinds wanneer ben je kentekenhouder dan? de datum dat het filmpje gemaakt/geplaatst is, is echt wel te achterhalen...
 
Zal wel weer een initiatief zijn van SPee en zijn cornuiten, en die bezorgen de rest van de europeesche politie weer een hilarische dag......

Italie: die hebben 27 verschillende politiemachten, die nog niet de moeite nemen om motorrijders met een buitenlands kentekente bekeuren, veel te moeilijk, veel te veel papierwerk, en niet te verstaan dat itali-engelnds, dus na een keer de hand schudden en bewondering uitgesproken te hebben voor Ducati en Rossi kijken ze hoe je met een rolling burnout weer verder gaat...

Frankrijk:
De gendarmerie geniet zelf het meest van die lekkere bergweggetjes, als je maar afremt voor de dorpjes, en op zijn tijd een Vin pain en boursin naar binnenwerk, is een Salut het enigste wat je daar te horen krijgt... Ga eens naar de bol dór daar zou Femke Halsema een hartverzakking krijgen en nooit meer een voet in France zetten....

Griekenland:
Wedstrijdje met de lokale politie is een volksvermaak daar

Zwitserland:

Och als hij op waterstof rijdt is er toch niets aan de hand


Duitsland
Welcher maximum geschwindichkeit

Belgie
Als je niet ff remt ben je er al doorheen..

Luxemburg

Daar stop je als hollander alleen om ff te tanken....

Nou dan blijft Oostenrijk over, die hebben met onze Jorg Hayder alleen maar tijd om de illegalen op te sporen....



Wat kan ons nu gebeuren....????
 
Filmpjes? Ik ben veel te druk met hard scheuren en stunts uithalen, heb helemaal geen tijd voor die flauwekul :)
 
sinds wanneer ben je kentekenhouder dan? de datum dat het filmpje gemaakt/geplaatst is, is echt wel te achterhalen...

trieste reactie :')

En als ik nou een aantal overtredingen film. 1 Maand later de motor verkoop. En vervolgens weer een maand later dat filmpje plaats. Hoe is dan te achterhalen wanneer dat filmpje is gemaakt, en welke kop eronder de helm zat?
 
trieste reactie :')

En als ik nou een aantal overtredingen film. 1 Maand later de motor verkoop. En vervolgens weer een maand later dat filmpje plaats. Hoe is dan te achterhalen wanneer dat filmpje is gemaakt, en welke kop eronder de helm zat?
Dan zoomen ze gewoon in op het dashboard, en daar zien ze dan hoe laat het was. Aan de hand van de lengte van de schaduwen kunnen ze vervolgens de datum bepalen.

Althans, zo zouden ze het bij CSI doen.
 
Dan zoomen ze gewoon in op het dashboard, en daar zien ze dan hoe laat het was. Aan de hand van de lengte van de schaduwen kunnen ze vervolgens de datum bepalen.

Althans, zo zouden ze het bij CSI doen.

en als ik nou een motor heb waar alleen snelheids- en toerenteller opzit en wat lampjes die nooit branden?


Bij CSI zouden ze het trouwens niet zo doen. Zij zouden een of andere miniscule kever vinden, die nergens op de wereld kan leven behalve in Zuid-oost brabant. Vervolgens zien ze een rood korreltje zand op je knipperlicht. Toevallig komt dat zand ook maar op 1 plek in heel NL voor. Vervolgens gaan ze op die plek wat monsters onderzoeken en vinden ze natriumtrifosfordifransiumionen, waar ze weer uit kunnen afleiden wie er aan welke ziekte lijdt en aan de hand van medische dossiers staan ze opeens bij je op de stoep. Toevallig loop jij al weken met een bepaald grassprietje onder je schoenzolen rond, en in dat stukje gras zit een stukje DNA en jij hebt ook nog eens datzelfde stukje DNA onder je vingernagels, dus jij MOET wel degene zijn die de camera op PLAY heeft gezet en dat maakt jou medeplichtig! Kun je kiezen tussen je maten verraden of 8uur onbetaalde arbeid verrichten in de vorm van plantsoenen schoefellen (we blijven in NL).
Nou ik zou het wel weten.

Maar ik dwaal af.

Sorry hiervoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan