Politie treedt harder op tegen 'internetwaaghalzen'

als ze je kenteken en je hoofd niet zien in het filmpje is niet ondubbelzinnig vast te stellen wie de waaghals in kwestie is. De rechter spreekt je dan vrij wegens gebrek aan bewijs.

obv van de motor verantwoordelijk stellen kan alleen met kenteken. Dat is immers het identificatiemiddel. zonder dat hebben ze geen enkel bewijs.

Als je aannemelijk kan maken dat er met het filmpje geknoeid is dan geldt het niet als bewijs.

Kortom genoeg mogelijkheden om er onderuit te komen. Als Koos vor je deur staat wel eerst je advocaat bellen voor je open doet.

Lijkt mij dat wanneer identiteit niet vast te stellen is, zowel van berijder als motor, dat er dan helemaal niks bij de rechter te vertellen valt....

Hoe komen ze anders achter je gegevens om je überhaupt een bekeuring te geven of wat dan ook?

Dan hoef je dus ook niet ergens onderuit te komen.... :)
 
wat ik bedoel te zeggen (waarom doe ik dat dan niet meteen zo) is dat om de identiteit van de waaghals vast te stellen er zoveel moeite moet worden gedaan en dat er zoveel fouten in dat proces mogelijk zijn die je met een goede advocaat vrij rap vindt dat ik er een hard hoofd in heb dat het Koos gaat lukken om iemand veroordeelt te krijgen. Alleen zie je helaas nog met regelmaat dat dit niet tot de opsporingsambtenaren doordringt. Die denken dan de identiteit vastgesteld te hebben zonder zich af te vragen over deze vaststelling waterdicht is. Sta je intussen wel voor de rechter.

@aardappel: als Koos de juiste papieren bij zich heeft moet je toch echt opendoen, anders laat die de deur inbeuken met die keine kutsmurf van 'm.
 
internetcafee geen ip traceerbaar naar you huis en die goofy daar achter de balie trekt zijn schouders (alla weet ik veel )op en gaan met die banaan
 
@aardappel: als Koos de juiste papieren bij zich heeft moet je toch echt opendoen, anders laat die de deur inbeuken met die keine kutsmurf van 'm.

Het zou kunnen dat iemand van het AT Koos heet, en dat er ook een smurf bij zit (ze zijn tenslotte blauw) maar denk niet dat je voor een wheelie een huiszoekingsbevel krijgt hoor... denk ik... O-) O-)
 
voor een wheelie alleen niet. maar ja volgens die pigmee ben je weet ik niet wat voor een crimineel als je iets te dicht tegen de middelnlijn aan rijdt. so you'll never no. 't gaat steeds verder in deze politiestaat in wording.
 
_O- Kansloos voorstel dit. Justitie zou wel willen dat ze de mogelijkheden hadden om je direct op te pakken als je een filmpje post waarbij ze niet had kunnen maken dat jij het bent. Jammer koos leuk geprobeerd :W :W :W *O*

Hoe kan justitie nu bijwijzen dat ik in onderstaand filmpje te zien ben ?


Niet dat ik het was.... ik kan niet eens wheelies, mijn neefje doet de stunts en ik pose met de filmpjes O-) O-) :+
 
Laatst bewerkt:
ik hoef niet tegen mijzelf beschermd te worden door de overheid, dat doe ik zelf wel. Of anders mijn vrouw....
 
Ik geloof er niks van.

Die gozer die met 160 door de nobelstraat rijd in utrecht, niet aangepakt.

Edese knuffeljongeren filmen zichzelf op een gestolen motor, wordt niets aangedaan. Pas wanneer blogs en daarna wat media er aandacht aangaven werd het te heet onder hun voeten.
Politie kan weer niets doen met de beelden.

Allemaal bang- en stemmingmakerij. :') Gewoon weer een onzin bericht netals dat bericht van de week dat wij nederlanders de meeste vertrouwen hebben in de politiek, in vergelijk met de rest in EU. :')

Je wordt gewoon geïndoctrineerd man, geloof die onzin niet en zeg je krant op.

Die Edense knuffeljongere is opgepakt en de motor is terug bij de eigenaar.

Allemaal bang-en stemmingmakerij dus idd... van JOU !!
 
wat ik bedoel te zeggen (waarom doe ik dat dan niet meteen zo) is dat om de identiteit van de waaghals vast te stellen er zoveel moeite moet worden gedaan en dat er zoveel fouten in dat proces mogelijk zijn die je met een goede advocaat vrij rap vindt dat ik er een hard hoofd in heb dat het Koos gaat lukken om iemand veroordeelt te krijgen. Alleen zie je helaas nog met regelmaat dat dit niet tot de opsporingsambtenaren doordringt. Die denken dan de identiteit vastgesteld te hebben zonder zich af te vragen over deze vaststelling waterdicht is. Sta je intussen wel voor de rechter.

@aardappel: als Koos de juiste papieren bij zich heeft moet je toch echt opendoen, anders laat die de deur inbeuken met die keine kutsmurf van 'm.

Dat hoeft ook niet tot een opsporingsambtenaar door te dringen.
Die legt alleen gegevens vast, justitie is de partij die wel of niet iets voor een rechter brengt.
 
Die Edense knuffeljongere is opgepakt en de motor is terug bij de eigenaar.

Allemaal bang-en stemmingmakerij dus idd... van JOU !!
Lekker boeiend, hij is "nu" (september oid) pas opgepakt en niet al in mei / juni toen de gedupeerde al met de filmpjes en dingen op het bureau kwam.

Heb je je krant inmiddels al opgezegd :?
 
Laatst bewerkt:
ik hoef niet tegen mijzelf beschermd te worden door de overheid, dat doe ik zelf wel. Of anders mijn vrouw....
Misschien wel ja, maar zo dachten een heel groot deel van de doden en gewonden er ook zo over. er is er maar immers 1 die goed kan rijden en dat is je eigen persoontje.
 
ah! u is de ironische ondertoon van mijn opmerking enigszins ontgaan.....


ik vind inderdaad dat ik goed kan rijden :N , gelukkig zijn er ook mensen op de weg die veel en veel beter kunnen rijden. (en helaas ook veel die misschien beter kunnen rijden maar het niet doen)
 
Laat de politie zich eerst maar eens bezig houden met zaken die echt hun aandacht nodig hebben.
Youtube is weer een reden om meer politie achter een buro te zetten wat juist niet goed is.
Er moet gewoon meer blauw op straat.
Al die fun om via internet stunters op te sporen is tijdverdrijf. Het zullen er hooguit enkelen zijn die op te sporen zijn omdat vaak het kenteken niet gefilmd is.
Politie ga de straat op ! En gauw !
 
Laatst bewerkt:
Dat hoeft ook niet tot een opsporingsambtenaar door te dringen.
Die legt alleen gegevens vast, justitie is de partij die wel of niet iets voor een rechter brengt.

zoals ik dus al zei: je hebt gegevens vastleggen en genoeg gegevens vast leggen. Maar je hebt wel gelijk, de OvJ mag zich ook wel eens vaker afvragen of zijn verhaal klopt.
 
Politie ga de straat op ! En gauw !

Ze luisteren meteen! staan hier buiten met een klasje verkeerscontrole de houden op te spaklerweg. Onder toeziend oog van een motoragent. Leuk om te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan