Politie Utrecht

Moosman

Die hard MF'er
1 feb 2002
838
0
Winterswijk
Ik las vandaag een stuk in de telegraaf over de medewerkers van een bureau in Utrecht. Ze hebben daar speciaal voor de medewerkers een parkeergarage. Medewerkers die met de auto komen moeten per maand 25€ (of zoiets) betalen. Medewerkers die met de motor komen hoefden tot vandaag niets te betalen. Nou vond de korpsleiding het nodig om dat te veranderen. Vanaf vandaag moesten de motorrijders dan 8€ gaan betalen om in de garage te mogen parkeren. Gevolg:

De motorrijders parkeerden hun motor op het voetpad voor het bureau en blokeerden daardoor de hele zooi. De korpsleiding heeft daarop besloten om de 8€ parkeerkosten in te trekken. :+

Kortom, als je maar bij de politie werkt, krijg je alles gedaan.
 
Ik wist helemaal niet dat wouten onderling ook opstandig waren...

Wel een geinige actie btw. :)
 
Gevolg:

De motorrijders parkeerden hun motor op het voetpad voor het bureau en blokeerden daardoor de hele zooi. De korpsleiding heeft daarop besloten om de 8€ parkeerkosten in te trekken. :+

Kortom, als je maar bij de politie werkt, krijg je alles gedaan.

dan behoren ze toch bonnen te schrijven of dan toevallig niet. vriendjes politiek noemen ze dat toch of belangen verstrengeling.
 
als er maar ergens geld binnen komt
dat lukt ze al aardig merk ik elke keer
 
dan behoren ze toch bonnen te schrijven of dan toevallig niet. vriendjes politiek noemen ze dat toch of belangen verstrengeling.

Je gaat jezelf niet opschrijven en .. en je naaste collega's al evenmind.
En sjah, die hoge pietjs die zulke dingen verzinnen die voelen zich er te goed voor..
 
Als ik hem op de stoep zet en hij blokkeert de boel krijg ik volgens mij een GEEL votje.. :(
 
Kortom, als je maar bij de politie werkt, krijg je alles gedaan.

Beetje flauwe insinuatie. Als iedereen collectief weigert parkeergeld te betalen, is het zo afgelopen met het parkeerbeleid. En zo zijn er wel meer dingen.

Maar goed, wij Nederlanders zijn makke schapen wat dat betreft...
 
Beetje flauwe insinuatie. Als iedereen collectief weigert parkeergeld te betalen, is het zo afgelopen met het parkeerbeleid. En zo zijn er wel meer dingen.

Maar goed, wij Nederlanders zijn makke schapen wat dat betreft...

Ehm, dat was gewoon als grappige conclusie betreft. Dus niet zo serieus op ingaan. Wat dat parkeerbeleid betreft ben ik zeker dat het zo werkt. Als wij met z'n allen weigeren te betalen is het gauw afgelopen. Helaas zullen we in Nederland nooit zo'n eenheid vormen. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan