Politie volgen op de snelweg?

Ik zit dus meestal in die politieauto, en ik en m'n collegea hebben om dit scheinheilige gedrag de grootste lol. Het valt nl. ook echt niet op om eerst met een gangetje van 150+ aan te komen rijden en bij het zien van ons keurig 120 te gaan rijden :} :}

Ban him BAKSTEEN!


1 is genoeg ;) o nee 2 o nee 3...o nee...


tis hier blauwer dan op straat verdomme _O- _O-
 
Volgas doorrijden tot een politiebeureau.... daar ruiken ze de koffie en stoppen ze vanzelf 8-)
 
Ik zit dus meestal in die politieauto, en ik en m'n collegea hebben om dit scheinheilige gedrag de grootste lol. Het valt nl. ook echt niet op om eerst met een gangetje van 150+ aan te komen rijden en bij het zien van ons keurig 120 te gaan rijden :} :}

Das helemaal niet schijnheilig. Ik wil gewoon niet dat jij geld van mij steelt. Daarbij heb ik nooit zo de behoefte om met de pliezie te praten, mijn dag wordt er nooit veel leuker van. Maar goed, jij hebt elke dag weer de grootste lol bij de pliezie, dus jij hebt de juiste baan gekozen, cheers! ;)

Overigens, wat wel schijnheilig is: mensen die voor hun werk bij de politie bekeuringen uitdelen, en in hun vrije tijd zelf te hard rijden.
 
Das helemaal niet schijnheilig. Ik wil gewoon niet dat jij geld van mij steelt. Daarbij heb ik nooit zo de behoefte om met de pliezie te praten, mijn dag wordt er nooit veel leuker van. Maar goed, jij hebt elke dag weer de grootste lol bij de pliezie, dus jij hebt de juiste baan gekozen, cheers! ;)

Overigens, wat wel schijnheilig is: mensen die voor hun werk bij de politie bekeuringen uitdelen, en in hun vrije tijd zelf te hard rijden.

Zo, niet slecht gezegd voor een pannenkoekenbakker ;)
 
Das helemaal niet schijnheilig. Ik wil gewoon niet dat jij geld van mij steelt. Daarbij heb ik nooit zo de behoefte om met de pliezie te praten, mijn dag wordt er nooit veel leuker van. Maar goed, jij hebt elke dag weer de grootste lol bij de pliezie, dus jij hebt de juiste baan gekozen, cheers! ;)

Overigens, wat wel schijnheilig is: mensen die voor hun werk bij de politie bekeuringen uitdelen, en in hun vrije tijd zelf te hard rijden.


Als jij gewoon je MF- (verlaat de politie zonder bekeuring) sticker achterop hebt zijn het meestal leuke gesprekjes hoor. :Y *O*
 
Als jij gewoon je MF- (verlaat de politie zonder bekeuring) sticker achterop hebt zijn het meestal leuke gesprekjes hoor. :Y *O*

Kan jij ook aangeven tot welke snelheid dat geldt? Ik kan namelijk héél slecht maat houden :+



Nog ff on-topic: ik rijd de pliezie meestal met 20+ voorbij. Mijn tellerafwijking is ca. 8 km boven de 100, dan nog 4 km minimale correctie en dan blijft er echt te weinig over om eer aan te behalen.
 
Als jij wel snel maar verders gewoon fatsoenlijk/ verantwoordelijk rijdt, ri aangeven e.d. zal ikke mij daar niet aan storen, en ik denk met mij vele collegea. Zolang je het maar niet te gek maakt bijv. +50 bibeko. enz enz. 8-)
 
topic niet helemaal doorgelezen, maar vorig jaar naar trainings dagen van de tt in assen, zelf reed ik 160 :Y daarna voorbij gereden door (motor)plezsie, die stak een duimpie omhoog en reed vrolijk verder *O*

dussss :?


het zijn niet allemaal zeikerdsssssss

:}
 
Als jij wel snel maar verders gewoon fatsoenlijk/ verantwoordelijk rijdt, ri aangeven e.d. zal ikke mij daar niet aan storen, en ik denk met mij vele collegea. Zolang je het maar niet te gek maakt bijv. +50 bibeko. enz enz. 8-)
U is de goeiste. :} Ik denk dat 't idd ook bij de meeste van je collega's zo werkt.
 
Als jij gewoon je MF- (verlaat de politie zonder bekeuring) sticker achterop hebt zijn het meestal leuke gesprekjes hoor. :Y *O*


Humzzz, en wat als je kentekenplaat met MF- begint, en je hebt ook een M-F sticker op je kentenplaat zitten. Wordt je dan door geen enkele collega van "Baksteen" aangehouden. :9 :) }) :] 8-) :+ ;) *D :P :z :? O-) :X :o :Y _O- :W *O*
 
Eerst nog effe veel melk dringen meneer de Kampenaar! :+ (kom zelf ook oorspronkelijk uit Kampen ;) ) (of moet ik zeggen mevrouw de Kampenare, gezien je signature ;) )

Karnemelk ... maar dat ligt aan de temperaturen ... en het is Meneer Techsolo

:+

Als je eenmaal in Kampen geboren bent... waarom ga je er dan weg ??
Mooiste Hanzestad van Nederland ... :}

En mijn signature ... tja ... VIES HÉ ?? 8-)
heej jij hebt er ook een mokkel opstaan :P
 
Karnemelk ... maar dat ligt aan de temperaturen ... en het is Meneer Techsolo

:+

Als je eenmaal in Kampen geboren bent... waarom ga je er dan weg ??
Mooiste Hanzestad van Nederland ... :}

En mijn signature ... tja ... VIES HÉ ?? 8-)
heej jij hebt er ook een mokkel opstaan :P
Whaha da's niet zo maar een mokkel, da's het enige mokkel!! Denise Richards is heilig he :+

En tja in Kampen zit geen gaming industry, dus geen werk voor mij ;)
 
Overigens, wat wel schijnheilig is: mensen die voor hun werk bij de politie bekeuringen uitdelen, en in hun vrije tijd zelf te hard rijden.

Die snap ik niet ... agenten zijn toch ook gewoon mensen met een privé leven?

Zou veel enger zijn wanneer ze in hun vrije tijd nooit te hard rijden ;)
 
topic niet helemaal doorgelezen, maar vorig jaar naar trainings dagen van de tt in assen, zelf reed ik 160 :Y daarna voorbij gereden door (motor)plezsie, die stak een duimpie omhoog en reed vrolijk verder *O*

dussss :?


het zijn niet allemaal zeikerdsssssss

:}

:^


Vorig jaar achter een pliziebusje gereden... 80km weg zij reden 100...
dus mooi volgen, gaat bij de oprit van de A28 (ook nabij Assen) het bordje 'volgen' aan :?

Plizieman komt aan...: Tja, je zal wel denken wrom halen we je nou van de weg
ik: euhm :? ja...
P: nou, je reed te hard (met een smile van hier naar gunder) :)
ik: euhm, jullie ook ;)
ondertussen, 2de plizieman al druk kijken naar mijn motor
P: Maar we halen je van de weg omdat je met stadslicht rijdt... je kunt beter met dimlicht gaan rijden O-)
Ik: owh is da zo... (had net de bike schoongemaakt en waarschijnlijk het knopje aangetikt)
Ik: maaruh, was nou echt de reden dat jullie me aanhouden dan?
P: die ander wou gewoon ff je bike zien, en natuurlijk je licht 8-)
Ik: _O- *O*


:9
 
Die snap ik niet ... agenten zijn toch ook gewoon mensen met een privé leven?

Zou veel enger zijn wanneer ze in hun vrije tijd nooit te hard rijden ;)

Agenten delen bekeuringen uit als ze aan het werk zijn. Als ze niet aan het werk zijn mogen ze dat ook. Dus moeten ze zichzelf een bekeuring geven als ze in hun vrije tijd te hard rijden. Maar dat doen ze dus niet. En dat is dus schijnheilig. Snap je het nu of moet ik het op nog een andere manier uitleggen
:+
 
Agenten delen bekeuringen uit als ze aan het werk zijn. Als ze niet aan het werk zijn mogen ze dat ook. Dus moeten ze zichzelf een bekeuring geven als ze in hun vrije tijd te hard rijden. Maar dat doen ze dus niet. En dat is dus schijnheilig. Snap je het nu of moet ik het op nog een andere manier uitleggen
:+
:^

[me]zZlaapkopZz had het eigenlijk nog nooit zo bekeken :o [/me]
 
Agenten delen bekeuringen uit als ze aan het werk zijn. Als ze niet aan het werk zijn mogen ze dat ook. Dus moeten ze zichzelf een bekeuring geven als ze in hun vrije tijd te hard rijden. Maar dat doen ze dus niet. En dat is dus schijnheilig. Snap je het nu of moet ik het op nog een andere manier uitleggen
:+

Nee hoor, je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling :+

Los daarvan vind ik "heilige boontjes" in welke beroepsgroep dan ook veel enger dan mensen die zichzelf gewoon menselijk gedragen :)
 
Ik reed een tijdje terug op een zondagmiddagje over de A9 met m'n vriendin achterop. Was rustig op de weg, en het tempo lag op zo'n 140/145 km/h.
Komt er ineens zo'n witte BMW naast me rijden met van die strepen erop, het rechterhandje ging naar beneden ten teken dat het iets langzamer mocht, daarna ging hij/zij achter mij rijden (zeker ff kenteken checken) en bij de afslag Akersloot ging de BMW eraf.
Ben rustig verder gereden met aangepaste snelheid natuurlijk.

Ik zeg: :} :} :} :} :} :} :} :} voor deze agent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan