Politie volgen op de snelweg?

aangezien dit topic waarschijnlijk gebriuikt wordt als screensaver bij een gemiddeld buro heb ik mijn reactie maar weggehaald. Ik wil namelijk niet aardig gevonden worden door smurfen.

Moet toch een beetje aan mn image denken...bedoel dit is toch lik op stuk beleid.
 
Laatst bewerkt:
Dat denken ze!! :9

En dat doen ze :W



Mag ik er dan van uit gaan dat je een politiepersoon bent?

Nu ik eens een (op de autosnelweg) patrouillerende agent op het forum tref, vertel mij eens... wat is volgens jouw professionele opinie de overtreding die het hardst moet aangepakt worden, en waarom? Iemand die dagelijks in het verkeer zit moet daar toch een fatsoenlijk antwoord kunnen op geven.

Ik neem aan dat ik mee mag doen.... O-) ;) ??

Linksrijders B|




Dat zeer zeker, dat zal ik niet ontkennen.Op mijn leeftijd ben je immers maar een broekkie.

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet in staat ben om te kunnen oordelen of bepaalde dingen die ze mannen in blauw doen en toepassen , door de beugel kunnen.

Naar mijn idee toch wel, want je kletst er een boel onzin over :Y

Maar goed, doe eens een voorbeeld :? O-)



Ban him BAKSTEEN!


1 is genoeg ;) o nee 2 o nee 3...o nee...


tis hier blauwer dan op straat verdomme _O- _O-

En dan nog al die zich niet direct als politieagent laten herkennen... }) ;)


Humzzz, en wat als je kentekenplaat met MF- begint, en je hebt ook een M-F sticker op je kentenplaat zitten. Wordt je dan door geen enkele collega van "Baksteen" aangehouden. :9 :) }) :] 8-) :+ ;) *D :P :z :? O-) :X :o :Y _O- :W *O*

Probeer t eens uit..??




Nee hoor, je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling :+

Los daarvan vind ik "heilige boontjes" in welke beroepsgroep dan ook veel enger dan mensen die zichzelf gewoon menselijk gedragen :)

:^ :}

Moet wel zeggen dat ik privé zelden harder rij dan tijdens m'n werk :Y




knopje drukken kentekenplaat laten opklappen en voorbijknallen met 200 km per uur

tuurlijk, gun ze ook een verzetje } :W
 
Zo en nu ff een keihard rondje TT Haaglanden...ff kuipen schuren.


Dat het bommemboekje een spontane zelfontbranding mag krijgen ..yeehawk *O* *O*
 
Ik neem aan dat ik mee mag doen.... O-) ;) ??

Linksrijders B|
...
Ja jij mag ook meespelendoen.
Maar als ik het goed voor heb zijn jouw verplaatsingen met de moto toch hoofdzakelijk op de "binnenbanen" om je van de ene oproep naar de andere te verplaatsen? Tenzij je een begeleiding doet (maar dan heb je waarschijnlijk niet veel tijd over om even een bon uit te schrijven)

zo... linksrijders dus (en hoeveel slinger je er gemiddeld /dag /week? op de bon?)
 
Denk ook dat het heel erg meetelt in wat voor bui de agent in kwestie is....

Goed humeur = jij mazzel
K*T humeur = jij problemen

Waarschijnlijk zal het weer meetellen...... Agent kan een winterdip hebben natuurlijk, in de zomer natuurlijk ruzie met de vrouw omdat ie naar die lekkere blonde op de markt keek dus da's ook weer niets.... Hij kan ook vinden dat je bijdehand doet als je zegt dat 200+ mag van iemand op het forum hier.....

Kortom, zoveel theorien en zo weinig feiten....

Je weet het maar nooit. Doe normaal is mijn motto!
 
Ja jij mag ook meespelendoen.
Maar als ik het goed voor heb zijn jouw verplaatsingen met de moto toch hoofdzakelijk op de "binnenbanen" om je van de ene oproep naar de andere te verplaatsen? Tenzij je een begeleiding doet (maar dan heb je waarschijnlijk niet veel tijd over om even een bon uit te schrijven)

zo... linksrijders dus (en hoeveel slinger je er gemiddeld /dag /week? op de bon?)

Allez, vergeleken met een aspirant zal ik er toch zeker vaak komen :+

Ik heb geen specifieke taakomschrijving of "wegsoort" om me aan te houden.
Ik heb gewoon een bepaald gebied waarbinnen ik werk, daarbinnen zit ook een aangenaam stukje snelweg ;) Ik ben echt alleen beperkt door de grenzen van m'n werkgebiedje en zelf dat is rekbaar O-) ;)

Maar ik moet zeggen dat ik rijdend op een opvallende motor (of soms de auto) eigenlijk zelden last heb van notoire linksrijders...iig lang niet zoveel als waneer in voor of na de dienst met m'n eigen motor hetzelfde stuk snelweg rij... :? :+
 
.....tis hier blauwer dan op straat verdomme _O- _O-

Als je van dat "Blauwe" op MF af wilt kun je onder het kopje instellingen altijd nog voor het paarse kleurschema kiezen.

Dan valt het "Blauwe" wat minder op en kun je wellicht weer met een gerust hart blijven posten op MF

Ik laat het schema wel gewoon op blauw staan, Is best een mooie kleur ;)
 
[me]Ferrekau vraagt zich af of bakkie Na de vakantie ook gewoon door gaat met de plizietopic's verdedigen, uitleggen, goed praten enz enz enz [/me]
:P
 
Als je van dat "Blauwe" op MF af wilt kun je onder het kopje instellingen altijd nog voor het paarse kleurschema kiezen.

Dan valt het "Blauwe" wat minder op en kun je wellicht weer met een gerust hart blijven posten op MF

Ik laat het schema wel gewoon op blauw staan, Is best een mooie kleur ;)

dr is ook een roze variant maar dat laat ik aan bakkie over ;)
 
jahaa.. het is een auto verhaal B|

Reden tegen middernacht van een verjaardag uit Assen terug naar Bergen op zoom..

Tussen Breda en Roosendaal zo'n gangetje van 150/160...

Toen kwamen we aan bij Roosendaal en nou ja... daar staat voor zo'n dikke 4/5 km pilonne * of hoe je dat ook schrijven mag :? * en met de nadruk dat je zo'n 70/50 km/p.u moest aanhouden.. nou ja.. het was middernacht en we wouden graag thuis zijn dus zeilden we ertussendoor met een snelheid van 110/120..

en ja hoor.. ineens een Politieauto achter ons..die was al een beetje aan het plakken en reed met dezelfde snelheid als ons tussen die pilonne..
komen we uit die pilonne voerden we de snelheid toch maar wat op 8-)
Nou ja.. hoe het ook zijt de politie dus ook B|

net de scherpere bocht gehad ( hard naar rechts ) bij het phillipsgebouw..voor sommige wel bekent denk ik.. worden we ineens ingehaald met zwaailicht en sirene..

dus hebben al zoiets van '' Nu zul je het hebben :X '' maar nee hoor.. die knakkers haalen ons in en scheuren de afslag Bergen op zoom-Zuid in *O*
en wij moesten afslag Bergen op zoom hebben O-)
 
[me]Ferrekau vraagt zich af of bakkie Na de vakantie ook gewoon door gaat met de plizietopic's verdedigen, uitleggen, goed praten enz enz enz [/me]
:P

Ik blijf waarschijnlijk gewoon vriendelijk vragen beantwoorden en zaken vanuit mijn achtergrond toelichten en mensen behulpzaam zijn als ze vragen hebben waar ze niet uitkomen terwijl het voor mij simpele vragen zijn ja...je bent op de wereld en M-F om elkaar te helpen, nietwaar ?? ;)
 
Ik blijf waarschijnlijk gewoon vriendelijk vragen beantwoorden en zaken vanuit mijn achtergrond toelichten en mensen behulpzaam zijn als ze vragen hebben waar ze niet uitkomen terwijl het voor mij simpele vragen zijn ja...je bent op de wereld en M-F om elkaar te helpen, nietwaar ?? ;)

Dat kan niet ...je moet ook wel eens last van buien hebben.

;)
 
Ik blijf waarschijnlijk gewoon vriendelijk vragen beantwoorden en zaken vanuit mijn achtergrond toelichten en mensen behulpzaam zijn als ze vragen hebben waar ze niet uitkomen terwijl het voor mij simpele vragen zijn ja...je bent op de wereld en M-F om elkaar te helpen, nietwaar ?? ;)
Ik bekijk juist je icoontje, je hebt een mooi kleurtje gekregen...


:+

Soms denk ik dat jij meer motorrijder bent dan politieagent.
 
Ik bekijk juist je icoontje, je hebt een mooi kleurtje gekregen...


:+

Soms denk ik dat jij meer motorrijder bent dan politieagent.


Baksteen is een goeie vent, niks mis mee. En zeker niet zon bonnenschrijver omdat je een scheet laat op de verkeerde plek.

Gewoon verschil makend tussen kwaad en goed zoals vroeger.
 
Baksteen is een goeie vent, niks mis mee. En zeker niet zon bonnenschrijver omdat je een scheet laat op de verkeerde plek.

Gewoon verschil makend tussen kwaad en goed zoals vroeger.
Dat weet ik ook wel, dat heb ik trouwens al verschillende keren duidelijk gemaakt in een post.

(en van die scheten... er zijn soms echt verkeerde plekken (in je onderbroek dan...)) (dat wordt dan een donderbroek)
 
Hoe méér blauw hier, hoe veiliger op straat (om te knallen dan...) })


Ik heb een idee ik ga een screensaver maken van het motor-forum en stuur het op naar alle bureaus hier in de buurt. En de grap is ..ik kan het werkelijk ;) Hoewel het met de hedendaagse sw ook zo gepiept is.


 
Dat kan niet ...je moet ook wel eens last van buien hebben.

;)

:Y onweersbuien voornamelijk dan :P


Soms denk ik dat jij meer motorrijder bent dan politieagent.

Soms het 1, soms het ander en soms beide tegelijk. ;)

Als motorrijder vind ik relativeren erg belangrijk voor mezelf, als politieagent vind ik dat van levensbelang voor ieder ander.

Verder probeer ik idd te zijn zoals Hawk aangeeft:

Baksteen is een goeie vent, niks mis mee. En zeker niet zon bonnenschrijver omdat je een scheet laat op de verkeerde plek.

Gewoon verschil makend tussen kwaad en goed zoals vroeger.

Dat zoiets over me gezegt word beschouw ik als groot compliment !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan