Politie volgen op de snelweg?

Gewoon tot 20 km te hard houden ze je niet voor aan.
Daar hebben ze de radar controles voor, gewoon inhalen.
Doe ik al jaren ook met de auto.
 
zolang je maar onder de 140 blijft is er hier in de randstad niks
aan de hand. :N alles draait hier toch om de economie :Y
merk wel dat ze in het oosten noorden en zuiden meer controleren
op snelheden dan hier.

Is ook niezo gek hè... in de anderhalf uur die er op een dag overblijft dat jullie in t westen níet in de file staan... :+
Hier heb je overdag meer de mogelijkheid tot te hard rijden, maar ik moet eerlijk zeggen dat ze in mijn regio niet enorm fanatiek zijn met controleren... godzijdank })
 
Slimme tip :)
Trek je ook je portemonnee als het misgaat bij een mede MF-er :?
En natuurlijk breng je hem dan trouw overal naar toe, de komende rijbewijsloze maanden :}
Hè gatver, jij weer....
Hij zegt toch niet dat jij dat moet doen.

soms denk ik wel eens na het lezen van jouw commentaar; was je maar user af :Z
 
Ik rij constant 130/135 op de teller waar je 120 mag, dus ik blijf lekker doorrijden.
Heerlijk al die mensen voor je die naar rechts duiken en 100 gaan rijden :W
 
Is ook niezo gek hè... in de anderhalf uur die er op een dag overblijft dat jullie in t westen níet in de file staan... :+
Hier heb je overdag meer de mogelijkheid tot te hard rijden, maar ik moet eerlijk zeggen dat ze in mijn regio niet enorm fanatiek zijn met controleren... godzijdank })
kijk wel is naar die verkeerspolitie programma,s op tv
zijn zelde opname,s van in de randstad :}
je heb wel gelijk dat hier alles toch 3/4 van de dag
stilstaat.en als het eenmaal rijdt dat het ook mag rijden. :}
hier zijn ze alleen in de bebouwdekom streng met die lazerguns :r
 
Ik zit dus meestal in die politieauto, en ik en m'n collegea hebben om dit scheinheilige gedrag de grootste lol. Het valt nl. ook echt niet op om eerst met een gangetje van 150+ aan te komen rijden en bij het zien van ons keurig 120 te gaan rijden :} :}
Natuurlijk valt dat op en ik weet ook dat daar om gelachen wordt, maar terwijl ik met 150+ aankom, kun jij m'n snelheid niet meten.
Als ik je met 150+ ga inhalen wel, dus loop ik 't risico dat je me aan de kant gaat zetten. Aangezien ik geen MF sticker op m'n kentekenplaat heb, weet je niet dat ik 't ben en gaat de MF voorkeursbehandeling niet toegepast worden, wat me waarschijnlijk een bekeuring gaat opleveren.

Omdat ik leukere dingen met m'n geld kan doen dan overmaken naar het CJIB, gun ik je dit pleziertje en ga je heel subtiel met maximaal 135 km/u voorbij.

Ook zul je waarschijnlijk wel doorhebben dat ik weer gas ga geven zodra ik je voorbij ben. Maar helaas, ook dit kun je niet meten zonder achter me aan te komen. Aangezien ik je effe blijf volgen in m'n spiegel ga ik dit merken en ga gewoon weer netjes max 135km/u (op de teller) rijden.

Dit spelletje kunnen we samen best lang vol houden. :P

;) :+
 
Laatst bewerkt:
kijk wel is naar die verkeerspolitie programma,s op tv
zijn zelde opname,s van in de randstad :}
je heb wel gelijk dat hier alles toch 3/4 van de dag
stilstaat.en als het eenmaal rijdt dat het ook mag rijden. :}
hier zijn ze alleen in de bebouwdekom streng met die lazerguns :r

Enigste nadeel is dat je 's nachts nog steeds niet kan doorrijden in de Randstad.
Je mag overal maar 80-100 dus je zit sneller aan die 50km overschrijving.

Als je hier te hard rijd , heb je ook iig het idee dat je voorruit gaat ;)
 
Hè gatver, jij weer....
Hij zegt toch niet dat jij dat moet doen.

soms denk ik wel eens na het lezen van jouw commentaar; was je maar user af :Z

Hij zegt ook niet dat ik het niet moet doen :P
En als ik jouw commentaar lees, dan zie ik ook regelmatig onzinnige dingen ;)
Jouw verhalen op Skeef zullen vast veel interessanter zijn *D

Maar even goede vriendjes hoor, ik heb er geen probleem mee dat je zo denkt :9
 
1.Hij zegt ook niet dat ik het niet moet doen :P
2.En als ik jouw commentaar lees, dan zie ik ook regelmatig onzinnige dingen ;)
3.Jouw verhalen op Skeef zullen vast veel interessanter zijn *D

4.Maar even goede vriendjes hoor, ik heb er geen probleem mee dat je zo denkt :9
1. waar
2. -O-
3. zelfde :P
4. ok,koffie? ;)
 
Enigste nadeel is dat je 's nachts nog steeds niet kan doorrijden in de Randstad.
Je mag overal maar 80-100 dus je zit sneller aan die 50km overschrijving.

Als je hier te hard rijd , heb je ook iig het idee dat je voorruit gaat ;)
dat is alleen dat stukkie bij kleinpolderplein
wat echt gecontrleerd wordt. verdwijnt geukkig gauw hoop ik. :Y
en bij tunnels moet je opletten
voor de rest kun je aardig boven de limiet gassen. :Y
 
Laatst naar mijn werk gereden met een gangetje van 160 ongeveer achter een politieauto aan, Ford focus met 4 overhemden erin zonder sirenes.

Ik was de 3e auto in een rijtje wat achter de politie aanreed met 160!!!!

Dat was goed geregeld ,, waarschijnlijk waren ze in opleiding en gingen ze richting lelystad!!
 
Natuurlijk valt dat op en ik weet ook dat daar om gelachen wordt, maar terwijl ik met 150+ aankom, kun jij m'n snelheid niet meten.
Als ik je met 150+ ga inhalen wel, dus loop ik 't risico dat je me aan de kant gaat zetten. Aangezien ik geen MF sticker op m'n kentekenplaat heb, weet je niet dat ik 't ben en gaat de MF voorkeursbehandeling niet toegepast worden, wat me waarschijnlijk een bekeuring gaat opleveren.

Omdat ik leukere dingen met m'n geld kan doen dan overmaken naar het CJIB, gun ik je dit pleziertje en ga je heel subtiel met maximaal 135 km/u voorbij.

Ook zul je waarschijnlijk wel doorhebben dat ik weer gas ga geven zodra ik je voorbij ben. Maar helaas, ook dit kun je niet meten zonder achter me aan te komen. Aangezien ik je effe blijf volgen in m'n spiegel ga ik dit merken en ga gewoon weer netjes max 135km/u (op de teller) rijden.

Dit spelletje kunnen we samen best lang vol houden. :P

;) :+
:^
(ik begin in herhaling te vallen :) )
 
Haha kan ik me voorstellen :} maar goed, jij zou het zelfde doen als je in onze schoenen stond ;)

Waarschijnlijk niet , omdat ze elkaar toch een handje boven het hoofd houden.
Bovendien hebben ze een voorbeeld functie , en zouden ze dus totaal geen verkeersfouten mogen maken.

Maar goed..

Laat ze maar lekker hun eigen politie buro's bewaken , uit angst voor wraakactie's :]
 
Ik zit dus meestal in die politieauto, en ik en m'n collegea hebben om dit scheinheilige gedrag de grootste lol. Het valt nl. ook echt niet op om eerst met een gangetje van 150+ aan te komen rijden en bij het zien van ons keurig 120 te gaan rijden :} :}
Mag ik er dan van uit gaan dat je een politiepersoon bent?

Nu ik eens een (op de autosnelweg) patrouillerende agent op het forum tref, vertel mij eens... wat is volgens jouw professionele opinie de overtreding die het hardst moet aangepakt worden, en waarom? Iemand die dagelijks in het verkeer zit moet daar toch een fatsoenlijk antwoord kunnen op geven.
 
Ik weet nog dat ik vroeger (heel lang geleden dus) een oefenvergunning had en toen op de A27 een politie auto voorbij knalde
Nu was de oefenvergunning alleen geldig voor een aantal landweggetjes in de buurt en dus niet voor een snel weg
Maar ze hadden blijkbaar geen zin om me aan tehouden dus mazzel
Tegenwoordig minder ik gewoon wat gas als ik er eentje dreig voorbij terijden
Je kunt wel stoer 20km harder gaan rijden maar als ze geen goeie bui hebben heb je gelijk weer een prent
 
Ik reed een tijdje terug met 130 (daarvoor reed ik 150) een motoragent voorbij die +/- 125 reed, toen ik naast hem reed keek ie op zijn teller en sommeerde mij om toch maar iets langzamer te gaan rijden. Ben daarna maar achter hem gaan hangen totdat ie eraf ging, op gepaste afstand natuurlijk
Slipstreamen. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan