Politie ziet verdachte motorrijder

Broos

MF veteraan
2 jan 2009
7.096
2.608
Vier mannen aangehouden wegens heling

BUNNIK - De politie heeft op donderdag 21 oktober vier mannen aangehouden die verdacht worden van heling van een motorfiets. Agenten in een onopvallende politieauto zagen op de Rijksweg A12 ter hoogte van de afslag Bunnik rond 09.30 uur een motor rijden die nogal opviel door zijn onzekere rijgedrag. De motorrijder werd gevolgd door een personenauto, met daarin drie personen. Omdat agenten de situatie niet vertrouwden, werd besloten om de motor en personenauto te volgen. Het vermoeden bestond dat het om een gestolen motorfiets ging. Ondertussen was een opvallende eenheid onderweg om ondersteuning te verlenen. Op de kruising Kraneburgerweg met de Kozakkenweg zagen zij beide voertuigen. Bij het zien van de opvallende politieauto ging de bestuurder van de motor, een 20-jarige man uit Utrecht, er rennend vandoor. Na een korte achtervolging kon hij worden aangehouden. De mannen in de personenauto zagen korte tijd kans op weg te komen. Agenten keken uit naar het betreffende voertuig en zagen deze korte tijd later weer rijden. Ter hoogte van het Wilhelminapark gaven zij de bestuurder een stopteken. De bestuurder, een 20-jarige Utrechtenaar, werd op verdenking van diefstal en/of heling aangehouden. De twee andere inzittenden gingen er rennend vandoor. De identiteit van deze twee verdachten is bij de politie bekend. De politie heeft de zaak in onderzoek.


Bron:
http://www.groentje.nl/Bunnik/epaper/924997.htm
 
Zit je op een motor, ga je er rennend vandoor???? :?

Wat een sukkels.

Om een motor te stelen moeten ze tegenwoordig al met zijn vieren zijn. :W
 
Zit je op een motor, ga je er rennend vandoor???? :?

Wat een sukkels.

Om een motor te stelen moeten ze tegenwoordig al met zijn vieren zijn. :W

Mijn grote vrienden die mijn motor hadden gestolen gingen er ook rennend vandoor.. Heeft te maken met de voorrem die gesaboteerd is (schijfremslot) dus ze kunnen alleen remmen met de achterrem. En dan is rennen idd een stuk 'handiger' om te ontkomen.
 
Zonde dat hij er niet onzeker keihard vandoor ging en zich even doormidden splitste tegen de vangrail. Maar ja 50 u taakstraf zal ook vast hard aankomen...
 
Zonde dat hij er niet onzeker keihard vandoor ging en zich even doormidden splitste tegen de vangrail. Maar ja 50 u taakstraf zal ook vast hard aankomen...

... zou je dat ook willen als het jouw motor was die dan aan gort werd gereden?
 
Hoe zielig ben je toch, als je als volwassen vent dingen moet stelen :r

(niet dat het als kind goed te praten is, maar goed, u begrijpt het punt)
 
Ikke wel hoor :Y Ik hoef m'n motor toch niet meer terug als hij door zo'n viespeuk is aangeraakt :X
mee eens, vind mn motor helemaal geweldig, maar 'haar' schoonheid is weg nadat zo'n mongool erop heeft gezeten. Dan liever dat 'zij' hem naar de tering helpt.
 
Laatst bewerkt:
... zou je dat ook willen als het jouw motor was die dan aan gort werd gereden?
Ik ben maandje geleden onderuit gegaan.
Ding is nog maar 500E waard ofzo, rijdt nog wel :)
Een duurdere zou ik diefstal verzekeren.

Maar om op je vraag terug te komen.
Die CBR zou ik niet missen als de dief er flink onder lijdt nee.
Spuughekel aan dat soort mensen.
 
... zou je dat ook willen als het jouw motor was die dan aan gort werd gereden?
Naja, als ie er rennend vandoor gaat, dan klapt ie vast niet eerst de standaard uit, en dat ding rijdend neerleggen word ie zeker niet knapper van! T mooie is er af, en wat is er handiger dan dat soort mensen zichzelf gewoon straffen :Y
 
Naja, als ie er rennend vandoor gaat, dan klapt ie vast niet eerst de standaard uit, en dat ding rijdend neerleggen word ie zeker niet knapper van! T mooie is er af, en wat is er handiger dan dat soort mensen zichzelf gewoon straffen :Y


Ze hadden hem na een korte achtervolging te pakken. Nu zie ik de gemiddelde agent niet gauw een jongen van 20 inhalen dus is waarschijnlijk het volgende gebeurd:
-hij probeerde met de motor aan de hand weg te rennen.
-Of hij was toch eerst tijd kwijt met hem op de jiffy te krijgen.
-Of tegen een boompje te plaatsen.
-Of in het fietsenrek te plaatsen.
-of zijn vizier besloeg door overnmatig gehijg en zag daardoor niks meer. (lang leve pinlock)

Kijk, als je al 4 man nodig hebt om een motor te stelen zul je wel niet al te slim zijn. :?

Hopelijk is de eigenaar niet meer kwijt dan een nieuwe remschijf (en wat vertrouwen in de maatschappij).
 
Ze hadden hem na een korte achtervolging te pakken. Nu zie ik de gemiddelde agent niet gauw een jongen van 20 inhalen dus is waarschijnlijk het volgende gebeurd:
-hij probeerde met de motor aan de hand weg te rennen.
-Of hij was toch eerst tijd kwijt met hem op de jiffy te krijgen.
-Of tegen een boompje te plaatsen.
-Of in het fietsenrek te plaatsen.
-of zijn vizier besloeg door overnmatig gehijg en zag daardoor niks meer. (lang leve pinlock)

Kijk, als je al 4 man nodig hebt om een motor te stelen zul je wel niet al te slim zijn. :?

Hopelijk is de eigenaar niet meer kwijt dan een nieuwe remschijf (en wat vertrouwen in de maatschappij).

Lekkere onderbouwing hoor :+
Omdat jij denkt dat een agent altijd trager is als een jongen van 20 is de motor onbeschadigd..

Kijk, dat ie waarschijnlijk niet al te slim is ben ik met je eens, maar ook daarmee zie ik geen verband dat de motor niet beschadigd is ;)
 
... zou je dat ook willen als het jouw motor was die dan aan gort werd gereden?

Je krijgt je motor vaak toch half verkracht terug, en dan hoef ik hem niet meer. Alleen ik ben wel voor diefstal verzekerd. Zou ik dat niet zijn, zou ik hem wel willen :P
 
Laatst bewerkt:
Kan ook nog allemaal natuurlijk. Ik zou er ook over na moeten denken of ik hem wel terug zou willen. Dagwaarde hehe :D
 
Laatst bewerkt:
Vier mannen aangehouden wegens heling

BUNNIK - De politie heeft op donderdag 21 oktober vier mannen aangehouden die verdacht worden van heling van een motorfiets. Agenten in een onopvallende politieauto zagen op de Rijksweg A12 ter hoogte van de afslag Bunnik rond 09.30 uur een motor rijden die nogal opviel door zijn onzekere rijgedrag. De motorrijder werd gevolgd door een personenauto, met daarin drie personen. Omdat agenten de situatie niet vertrouwden, werd besloten om de motor en personenauto te volgen. Het vermoeden bestond dat het om een gestolen motorfiets ging. Ondertussen was een opvallende eenheid onderweg om ondersteuning te verlenen. Op de kruising Kraneburgerweg met de Kozakkenweg zagen zij beide voertuigen. Bij het zien van de opvallende politieauto ging de bestuurder van de motor, een 20-jarige man uit Utrecht, er rennend vandoor. Na een korte achtervolging kon hij worden aangehouden. De mannen in de personenauto zagen korte tijd kans op weg te komen. Agenten keken uit naar het betreffende voertuig en zagen deze korte tijd later weer rijden. Ter hoogte van het Wilhelminapark gaven zij de bestuurder een stopteken. De bestuurder, een 20-jarige Utrechtenaar, werd op verdenking van diefstal en/of heling aangehouden. De twee andere inzittenden gingen er rennend vandoor. De identiteit van deze twee verdachten is bij de politie bekend. De politie heeft de zaak in onderzoek.


Bron:
http://www.groentje.nl/Bunnik/epaper/924997.htm
Toch mooi dat er is een keer wat gepakt zijn :Y

Maar waarom ze die gasten die wegrennen altijd maar laten gaan... zodra je ziet dat ie aanstalten maakt om weg te rennen pistool trekken en in de knieschijf knallen. Vluchten voor de politie is immers een misdrijf (toch?).
 
Terug
Bovenaan Onderaan