Politie zoekrijden?!

Rooky

Rookie
30 mei 2004
10
0
Vlaardingen
1) Als een beginnend motorrijder vraag ik mij af of het zoekrijden van politie in het algemeen een goed alternatief is; zo kan in ieder geval de motor niet in beslag worden genomen. Hoe snel gaan die BMWs eigenlijk? En gaan motoragenten tot het uiterste?

2) En zijn er mensen die voor de fun zonder kenteken rijden?

Bijlage: pic.jpg

1 niet doen....in het geval dat je kan nadenken..: je hebt een kenteken, de politie een hele goede rijtraining en de politie is nooit alleen :)

2. jah man moet je ook doen is tof!

ok, met andere woorden, wat voor ervaringen hebben jullie met het afschudden van politie? Bijv uit noodzaak, of voor de sport.

1) Als een beginnend motorrijder vraag ik mij af of het zoekrijden van politie in het algemeen een goed alternatief is; zo kan in ieder geval de motor niet in beslag worden genomen. Hoe snel gaan die BMWs eigenlijk? En gaan motoragenten tot het uiterste?

2) En zijn er mensen die voor de fun zonder kenteken rijden?
1) Ieder beginnend motorrijder moet op z'n minst 1 maal proberen een motorwout eruit te rijden. Is een eitje. Zij nemen je motor niet in beslag, das maar een fabeltje om je angst aan te jagen. Die BMW's zijn niet vooruit te branden (ouwelullebakken) dus gewoon een beejtje gassen. Motoragenten tot het uiterste, laat me niet lachen die gasten kunnen echt niet rijden. Als jij net van je motorrijlessen komt heb je toch juist alle training achter de rug die je nodig hebt. kan zo een motoragentje toch nooit aan tippen

2) die vraag begrijp ik niet :? maar dat zel wel een strikvraag zijn.

Omega is blij dat er gelukkig geen domme vragen bestaan slechts domme antwoorden :? |(

kortom gassen dude :+

1) Ieder beginnend motorrijder moet op z'n minst 1 maal proberen een motorwout eruit te rijden. Is een eitje. Zij nemen je motor niet in beslag, das maar een fabeltje om je angst aan te jagen. Die BMW's zijn niet vooruit te branden (ouwelullebakken) dus gewoon een beejtje gassen. Motoragenten tot het uiterste, laat me niet lachen die gasten kunnen echt niet rijden. Als jij net van je motorrijlessen komt heb je toch juist alle training achter de rug die je nodig hebt. kan zo een motoragentje toch nooit aan tippen

2) die vraag begrijp ik niet :? maar dat zel wel een strikvraag zijn.

Omega is blij dat er gelukkig geen domme vragen bestaan slechts domme antwoorden :? |(

kortom gassen dude :+
vraag 1 sluit ik mij volledig bij aan.

vraag 2, alleen als ik me verveel

Omega, jouw antwoord op #1 is precies wat ik nodig heb! :-)

M.b.t. vraag 2, ik kan mij voorstellen dat het afschroeven van de nummerplaat interessant kan zijn als ik van binnenuit die oerdrang tot kamikaze achtig gedrag weer voel komen. Als ik dan wordt geflitst kan het Openbaar Ministerie mij niet aan mijn kont herkennen. Leuk om op die manier een beetje pittig te rijden, en thuis weer het plaatje er op te zetten O-)

je kunt ze zoekrijden.....
maar grote kans dat ze dan toch je kenteken al hebben je een stukje verder op staan te wachten :X

succes, maar zorg er toch maar voor dat je niet te hard rijd met de politie in de buurt ;)

ow en wist je dat het best handig is om aan de zijkant van je motor een soort van mechanisme te maken met hendel die je kunt aantrekken en die dan je kenteken ombuigt, als je voorbij een flitspaal rijd of wanneer je zeker weet dat je de politie gaat afschudden? O-) ;)

Laatst bewerkt:
Omega, jouw antwoord op #1 is precies wat ik nodig heb! :-)

M.b.t. vraag 2, ik kan mij voorstellen dat het afschroeven van de nummerplaat interessant kan zijn als ik van binnenuit die oerdrang tot kamikaze achtig gedrag weer voel komen. Als ik dan wordt geflitst kan het Openbaar Ministerie mij niet aan mijn kont herkennen. Leuk om op die manier een beetje pittig te rijden, en thuis weer het plaatje er op te zetten O-)

[me]DinX gaat er maar van uit dat het hier om een grapje gaat :X [/me]

En politie agent zal de achtervolging aangaan als er geen directe bedreiging (gevaar) is voor de andere weggebruikers en wandelaars .
Dus zolang de situatie toelaat dat je achtervolgt kan worden zal die dat ook doen.
maar het is toch een groot gedeelte aan de agent die achter je aan zit, of hij de conclusie trekt of het gevaarlijk is of niet...

dus gok er maar niet op.. want wegrijden van een stop teken wordt een heeeele mooie bon !!
en 90% kans dat ie eerst je nummer heeft doorgefoont en dan pas in je spiegel gaat rijden.. lat je niet gek maken door die mensen hier ..

wan't ik denk niet dat je je rijbewijs kwijt wil.

en je andere vraag ... tja wie niet :P (ook een mooie bon by the way)

Laatst bewerkt:
ik heb een keertje gehad samen met een groep vrieneden dat ik mijn kentekenplaat verloor. teruggevonden en onder mijn pak gehouden die avond. Voor een keet is het wel leuk helemaal los te gaan op het asfalt. maar nu ik zal het niet meer doen..... O-)

ik heb zo het vermoeden, dat zeker als je een beginnende motor rijder bent dat jij de politie niet zoek rijdt maar de politie jou :+ die gasten kunnen namelijk verdomd goed rijden. En er zullen hier zeker mensen zijn die de politie zoek rijden, maar de politie volgt je wel hoor, ze schakelen gewoon een helikopter in ( weet ik van een kennis die op deze manier zijn rijbewijs kwijt was)

Die chopper lijkt mij toch niet zo waarschijnlijk. Duurt vast op z'n minst een half uur voordat ze zoiets hebben opgetrommeld.

Goede tip is inderdaad faken dat je nummerplaat er was afgevallen. Zal wat halve gare schroefjes in m'n zak stoppen. Just in case dat de chopper toch sneller is.

Weer iemand die geld bespaart: :]
------------------
Een zeer snelle motorrijder heeft zaterdagavond de politie van zich af weten te schudden. Op de snelweg A28 kon de politie de snelheidsduivel, die minstens 240 kilometer per uur reed, nog enigszins bijbenen. Maar toen man ter hoogte van Nijkerk een afslag naar een provinciale weg nam, moest de KLPD de achtervolging staken.

"Hij is verdwenen tussen de weilanden. Op de snelweg kunnen onze auto's nog wel redelijk meekomen, maar in dit gebied kunnen we weinig meer doen", aldus een woordvoerder.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19403

Die chopper lijkt mij toch niet zo waarschijnlijk. Duurt vast op z'n minst een half uur voordat ze zoiets hebben opgetrommeld.

Goede tip is inderdaad faken dat je nummerplaat er was afgevallen. Zal wat halve gare schroefjes in m'n zak stoppen. Just in case dat de chopper toch sneller is.

Zal ik je uit de droom helpen?

De gemiddelde motoragent rijdt jouw op zijn BMW het snot voor de ogen. Ze hebben zo'n gedegen rijopleiding achter de rug dat jij geen schijn van kans maakt.
Ga maar eens kijken op het circuit bij Lelystad, dan kun je zien wat ze doen.

[me]-=Peter=- gaat het niet proberen.[/me]

Er bestaan ook nog van deze dingen!!!!!!
full

Rooky misschien kan je Baksteen om advies vragen :?

Ik zou het in ieder gaval niet proberen wanneer ik me rijbewijs heb. Zeker niet met nul komma nul rijervaring......voor je het weet rij je je dood man, dus conclusie: stop gewoon als oom agent achter je aan zit.

Zal ik je uit de droom helpen?

De gemiddelde motoragent rijdt jouw op zijn BMW het snot voor de ogen. Ze hebben zo'n gedegen rijopleiding achter de rug dat jij geen schijn van kans maakt.
Ga maar eens kijken op het circuit bij Lelystad, dan kun je zien wat ze doen.

[me]-=Peter=- gaat het niet proberen.[/me]
:^

Het A-stempeltje is een minimumvereiste. Daarna begint de opleiding pas.

Bovendien.... wat rijden die gasten op jaarbasis? 50.000km door weer en wind? En vaak is het volgens mij ook een kwestie van volgen. Steeds maar zorgen dat de vluchter die blauwe lampies in zijn spiegels ziet. Geeft ie vanzelf wel es op. (of gaat op z'n plaat).

En als je ze echt zoek rijdt dan werd de achtervolging afgebroken in verband met de verkeersveiligheid.
:+

Terug
Bovenaan Onderaan