Politie

Je daar krijg je hulp bij!!!!!!!!!
Weet u zeker dat je geen signalen hebt afgegeven die verkeerd opgevat kunnen worden???
Uw kleding is wel erg uitdagend hoor!!!!!
Als mijn dochter er zo bij zou lopen, hield ik ze thuis...
wat doe je als meisje / vrouw zo laat op straat????
Dat kun je toch verwachten als je naar zo'n tent gaat!!!

Oh ja en dan wordt er ingebroken als we thuis zijn...
Politie bellen
Oh maar het is nu wel erg druk, zogauw er iemand is sturen we die langs...
Ja maar hij is in huis
Nou ga maar met veel lawaai naar beneden, ze zijn banger dan u

2 uur later een surveillance auto de straat in, rijden eerst nog te ver door, (maar toen wisten ze ook zeker dat ie weg was) .
Goedenavond, er is ingebroken?
Ja maar nu is ie weg hoor!!!
Nou dan kunt u morgen tijdens kantoortijd wel even bellen voor een afspraak, om aangifte te doen....
Moeten jullie dan geen vingerafdrukken nemen, of sporenonderzoek????
zijn modderpoten staan nog in de gang....
Nee hoor doen we alleen maar als er een ernstig misdrijf is gepleegd.
:( :( :( :( :( :( :(

3 dagen later mocht ik komen, dit is weg en dat is weg, maar waar ik bozer om ben is het reageren van de politie..
Oh als u een klacht hebt moet u dat maar schriftelijk doen.....

Week naderhand kom ik er achter dat er nog meer weg was, ga dat nog even vertellen, voor de verzekering, krijg ik nog even te horen dat of ik wel weet dat vals aangifte doen strafbaar is, en het ging g.v.d. om een bootticket naat GB en 50 euro.

Politie Ik schijt er op
#


dat is wel klote ja , maar dit volgende is niet gezegd hoor : " Weet u zeker dat je geen signalen hebt afgegeven die verkeerd opgevat kunnen worden???
Uw kleding is wel erg uitdagend hoor!!!!!
Als mijn dochter er zo bij zou lopen, hield ik ze thuis...
wat doe je als meisje / vrouw zo laat op straat????
Dat kun je toch verwachten als je naar zo'n tent gaat!!!"
 
*Hoe meten ze het aantal db's dan???
*Met een apparaatje bij je uitlaat ofzo??
*En tot hoeveel toeren trekken ze het gas dan open??
*En hoe weten ze hoeveel toeren de motor maakt als je geen toerenteller hebt??

VEEEEEL vragen!!! *D (Ik heb er trouwens nog meer, dan word er het echt te veel.)
Maar wie weet deze antwoorden??? (mischien baksteen?)
Zou overigens de eerste keer zijn dat ik voordeel aan de kennis van een agent heb :X :X :X *D
 
*Hoe meten ze het aantal db's dan???
*Met een apparaatje bij je uitlaat ofzo??
*En tot hoeveel toeren trekken ze het gas dan open??
*En hoe weten ze hoeveel toeren de motor maakt als je geen toerenteller hebt??

VEEEEEL vragen!!! *D (Ik heb er trouwens nog meer, dan word er het echt te veel.)
Maar wie weet deze antwoorden??? (mischien baksteen?)
Zou overigens de eerste keer zijn dat ik voordeel aan de kennis van een agent heb :X :X :X *D

tis net als met soep, een kenner herkent kwaliteit en politie ruikt misdadigers, of hoort ze, zoals in dit specifieke geval. :} \


oja utfs
 
dat is wel klote ja , maar dit volgende is niet gezegd hoor : " Weet u zeker dat je geen signalen hebt afgegeven die verkeerd opgevat kunnen worden???
Uw kleding is wel erg uitdagend hoor!!!!!
Als mijn dochter er zo bij zou lopen, hield ik ze thuis...
wat doe je als meisje / vrouw zo laat op straat????
Dat kun je toch verwachten als je naar zo'n tent gaat!!!"

schijnbaar hebben jullie een minder onbeschofte typ-geit dan wij hier
 

Jaaaa scheit op ze!!! roei ze uit, net als die andere kl**tzakken die "perongeluk" iemand doodrijden>kinderverkrachters>moordenaars>verslaafden>enweetikveelnogmeerasocialehufters -O-

net zoals pepe zegt: helaas zitten in alle lagen van bevolking van dat "volk"
waarvan jij er ook eentje bent :+

@pepe: ja dat was serieus :Y en hij{king kong} ;) weet het ook nog :}
 
Jaaaa scheit op ze!!! roei ze uit, net als die andere kl**tzakken die "perongeluk" iemand doodrijden>kinderverkrachters>moordenaars>verslaafden>enweetikveelnogmeerasocialehufters -O-

net zoals pepe zegt: helaas zitten in alle lagen van bevolking van dat "volk"
waarvan jij er ook eentje bent :+

@pepe: ja dat was serieus :Y en hij{king kong} ;) weet het ook nog :}

als ik in de buurt ben bel ik wel ff van te voren
*D
 
Ik snap niet wat die agenten bezield hoor!!!!
Het verkeer wordt er alleen maar veilger van wanneer alle motoren een open race pijp op hun fiets hebben??!!

Immers, het gezegde "Loud pipes, save lives" spreekt voor zich, toch??? Als we allemaal op van die stille naaimachine fietsen gaan rijden hoort geen enkele koekblikker je aankomen en houden ze dus ook geen rekeningen met ons!!

Daarom zeg ik: IEDERE MOTOR VOORZIEN VAN EEN OPEN RACE PIJP!!!!

Ach, frustaties genoeg..... B|
dacht dat vroeger ook,maar dat is dus niet zo(wel in een file);je wordt alleen maar dover van zo'n uitlaat(tenzij je als mij altijd oordopjes draagt).
koekblikkers houden geen rekeing met jou(rij sinds kort ook met de auto),zo'n ashools allemaal,kzou der niet meer tussen willen zitten met de moto.Ze zien of horen je pas als je ze passeert.greetz
 
Laatst bewerkt:

Gezeik altijd om de politie, zeiken is makkelijker gedaan dan complimenteren. Typisch nederlandse eigenschap; alleen zeggen wat je kut vind en nooit wat je goed vind. :Z

Oh wat zal je blij en opgelucht zijn als de politie je uit een benauwde situatie trekt zoals aanranding, gevecht, brand of whatever. En dan zijn het ineens helden nietwaar? B|

Het valt me altijd op dat er bijna altijd gegeneraliseerd word hier. Sommige mensen hier interreseert het geen flikker wat de politie naast al het verkeergebeuren doet zoals opsporing etc., zolang ze maar niet hun pad kruisen op de openbare weg, dan zijn ze braaf nietwaar? :Z

Simpele zielen... :Z


-O-
 
Oh wat zal je blij en opgelucht zijn als de politie je uit een benauwde situatie trekt zoals aanranding, gevecht, brand of whatever. En dan zijn het ineens helden nietwaar? B|

Of doorlopen terwijl er iemand half dood word geslagen omdat onze helden met z'n 2'en niet durven in te grijpen bij 4 man......

(eigen ervaring, en die gozer had er stukken minder slecht aan toe kunenn zijn als er wel was ingegrepen.)

Het valt me altijd op dat er bijna altijd gegeneraliseerd word hier. Sommige mensen hier interreseert het geen flikker wat de politie naast al het verkeergebeuren doet zoals opsporing etc., zolang ze maar niet hun pad kruisen op de openbare weg, dan zijn ze braaf nietwaar? :Z

Simpele zielen... :Z

wat doen ze nog meer dan :?
Heb van al mijn gejatte fietsen er nog nooit één terug gezien...
Zelfs nadat de dader van een misdrijf bekend is kan ie hier vrij rondlopen, te weinig bewijs.... ga dat dan regelen stelletje @!$$@#%!#%!%^

Maar ja, er zitten ook best goede tussen....die rijden motor...
 
Gezeik altijd om de politie, zeiken is makkelijker gedaan dan complimenteren. Typisch nederlandse eigenschap; alleen zeggen wat je kut vind en nooit wat je goed vind. :Z

Oh wat zal je blij en opgelucht zijn als de politie je uit een benauwde situatie trekt zoals aanranding, gevecht, brand of whatever. En dan zijn het ineens helden nietwaar? B|

Het valt me altijd op dat er bijna altijd gegeneraliseerd word hier. Sommige mensen hier interreseert het geen flikker wat de politie naast al het verkeergebeuren doet zoals opsporing etc., zolang ze maar niet hun pad kruisen op de openbare weg, dan zijn ze braaf nietwaar? :Z

Simpele zielen... :Z


-O-

Ik kan alleen maar mijn slechte ervaring delen, goede ervaringen heb ik nog niet gehad.
Of het moeten de brieven zijn dat de dader vermoedelijk niet meer te achterhalen is, en dat daarmee de zaak is afgewikkeld. (ja soms hoor je dus ook nog wat van de politie)

ik heb in dec 2000 een aanrijding gehad, na veel moeite (er waren geen gewonden) en sterk aandringen, omdat ik de voertuigen anders niet van de weg zou laten halen, kwamen ze uiteindelijk toch maar.
Mijn tegenpartij die ondanks dat het zo klaar als een klontje was, schuld bleef ontkennen en geen schadeformulier wilde tekenen, was daar dus eigenlijk de oorzaak van.
Schadeformulier wordt dus uiteindelijk nog getekend, en alles opgestuurd naar de verzekering.
januari niets februari niets........gebeld naar de politie... nee alles is opgestuurd hoor.
maart -apr.- mei nog steeds niets. verzekering opgebeld hoe het nu zat...
blijkt dat de tegenpartij op aanraden van de maatschappij haar schuldbekentenis had ongetrokken, en het was dus woord tegen woord.
En hoe zat het dan met het politierapport..???
NOOIT ONTVANGEN!!!!!!
Ik nogmaals bellen, is allang weg, en is hier al afgesloten.
Nou was ik dus mooi klaar mee.
Gaat in januari 2001 de telefoon, hebben ze ergens in een buro met opruimwerkzaamheden nog een diskette gevonden met daarop o.a. mijn rapport.

Nou goeie actie hoor van pearl
:W :W :W
 
Of doorlopen terwijl er iemand half dood word geslagen omdat onze helden met z'n 2'en niet durven in te grijpen bij 4 man......

(eigen ervaring, en die gozer had er stukken minder slecht aan toe kunenn zijn als er wel was ingegrepen.)wat doen ze nog meer dan :?
Heb van al mijn gejatte fietsen er nog nooit één terug gezien...
Zelfs nadat de dader van een misdrijf bekend is kan ie hier vrij rondlopen, te weinig bewijs.... ga dat dan regelen stelletje @!$$@#%!#%!%^

Maar ja, er zitten ook best goede tussen....die rijden motor...

Klacht indienen dan, als het echt zo gelopen is, absoluut!!!
Maar je hebt t zien gebeuren en jij hebt dan dus wel ingegrepen, hoop ik ?? HELD!!! :} :}


Gebrek aan bewijs...De politie kan niet zelf regeltjes maken, tis hier geen politiestaat |( .
Politie werkt volgens regels van strafvordering, samengesteld door de rechtsorde, de regels zoals de samenleving ze beslist heeft.
Daar heeft de individuele politieagent dus net zoveel invloed op als JIJ, en de frustraties daarvan komen ze vaker tegen dan de gemiddelde burger.

Dat "stelletje @!$$@#%!#%!%^"...daar maak jij dus ook deel van uit!!!
 
kunnen we nu eens eindelijk ophouden met elkaar te beschuldigen '(
ik zeg zo vaak, overal en iedereen maakt fouten, de mensen die bij justitie werken lopen ook op een gegeven moment tegen de lamp net zoals de "gewone" mens.

het gaat erom dat iedereen eens normaal met elkaar om kan gaan, recht is recht, krom is krom...
discrimineer niemand om wat hij is...accepteer het eens en probeer eens van je korte lontje een langere te maken :)

uch..
full
 
Klacht indienen dan, als het echt zo gelopen is, absoluut!!!
Maar je hebt t zien gebeuren en jij hebt dan dus wel ingegrepen, hoop ik ?? HELD!!! :} :}

Yeps, uiteindelijk hebben een aantal mensen (waaronder ik) zich er zelf maar mee bemoeit... En dan mag je hopen dat je geen aanklacht aan je broek krijgt...

Overigens was het commentaar van de agenten in kwestie dat ze met 2 man niet mochten ingrijpen omdat ze zichzelf dan in gevaar brachten


Gebrek aan bewijs...De politie kan niet zelf regeltjes maken, tis hier geen politiestaat |( .
Politie werkt volgens regels van strafvordering, samengesteld door de rechtsorde, de regels zoals de samenleving ze beslist heeft.
Daar heeft de individuele politieagent dus net zoveel invloed op als JIJ, en de frustraties daarvan komen ze vaker tegen dan de gemiddelde burger.

Dat "stelletje @!$$@#%!#%!%^"...daar maak jij dus ook deel van uit!!!

Dat geloof ik allemaal meteen, die frustratie ook....
Feit is echter wel dat het moeilijk te verkopen is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan