^@#%&^# Politie

....lullig dat ze je dan bij een tankstoppie ff motten jennen,....
en juist op dat moment, krijgen ze één keer niet een oproep om de MC-Donalds te ontzetten.... :P ...

8-)
Dit vind ik nou de grootste onzin en stemmingmakerij.




Een Shell station heeft ook broodjes en koffie.

:+
 
Lol, en dat tanken bij shell kon ff niet anders, ik had al 33 km. op de reserve staan.

En waarom ik boos ben, omdat ik de dag nou juist zo goed begon en dan krijg je een boete voor een eigenlijk goed leesbare nummerplaat (want hij was goed te lezen!!!!)

Dit vraagt om een foto :Y
 
Hmm, ik kan 't wel begrijpen. Mijn plaat staat ook niet onder (wat was 't? 15 graden?), maar ietsie schuiner omdat het gewoon mooier staat, maar hij is prrrrrrrrrrima af te lezen. Zou ook lichtelijk pissig worden als ik daar een boete voor zou krijgen. "Ja, je zit fout, het is geen 15 graden". Als die plaat duidelijk af te lezen is etc. dan is er toch niks aan de hand? Sodemieter toch op met je mierenneukerij.

Hey, eindelijk iemand die me begrijpt, het ging in eerste instantie namelijk ook over het nummerbord.

En die stond +/- 35 graden gebogen. Simpelweg vanwege het feit dat een gebogen plaat iets sportiever / mooier staat dan een rechte plaat.
Ik had de plaat heus niet omgebogen zodat ik niet geflitst kan worden.
Anders had ik er wel een scharnier op gemonteerd.
 
Vervolgens zeiken over m'n uitdraai, dat het niet op kentekenstaat stond. (gelukkig geen boete voor gehad, want hij moest het nog allemaal uit gaan zoeken).
Dus ik uitleggen dat een R6 uit '99 niet officieel afgevoerd kan worden.
Uiteindelijk een boete gekregen voor een plaat die te ver omgebogen was (65 euro).

je moet niet zo janken, je hebt nog mazzel gehad.
ik kon met mn uitdraai nog lekker 200 euro betalen voor het rijden zonder goed rbw. 12 november moet ik voorkomen omdat dat ik niet betaald heb...
 
je moet nietr zo janken, je hebt nog mazzel gehad.
ik kon met mn uitdraai nog lekker 200 euro betalen voor het rijden zonder goed rbw. 12 november moet ik voorkomen om dat ik niet betaald heb...

Nou moet je niet je frustraties gaan afreageren op mij. Ik blijf gewoon van mening dat die hele 25 kw. regeling lomp is. Ik heb gewoon mijn uiterste best gedaan om dat ding op 25 kw. te krijgen en dan gaan zij daar zo moeilijk over lopen doen, men (RDW, politie, CBR weet ik veel wie) had mij wel wat beter mogen informeren van tevoren m.b.t het afvoeren van motoren.

En volgens de post van RolandN: 'met uitdraai rijden',
Die dus zelf met de RDW heeft gebeld en die zeiden dat je dus gewoon alleen met uitdraai mag rijden, vind ik het mierenneukerij.
 
Hey, eindelijk iemand die me begrijpt, het ging in eerste instantie namelijk ook over het nummerbord.

En die stond +/- 35 graden gebogen. Simpelweg vanwege het feit dat een gebogen plaat iets sportiever / mooier staat dan een rechte plaat.
Ik had de plaat heus niet omgebogen zodat ik niet geflitst kan worden.
Anders had ik er wel een scharnier op gemonteerd.

hehe tis blitzer1 hoor, weet niet of je daar blij mee moet zijn als hij je begrijpt *duikt weg* :P

En ja het ziet er mooier uit en tja je kan geflitst worden, maar tja je trekt er ook de aandacht mee bij de pliesie want het mag dus niet. En zonder goede broek aan kan je ook verachten dat ze ff een praatje komen maken. En omdat je de plaat zo mooier vind gaat hij ff de 25kw regel checken en ben je zo alsnog de lul misschien. Dus wa heb je nou geleerd? Zorg dat je niet onnodig opvalt, eker niet als je "zonder rijbewijs" rijdt.
 
Hey, eindelijk iemand die me begrijpt, het ging in eerste instantie namelijk ook over het nummerbord.

En die stond +/- 35 graden gebogen. Simpelweg vanwege het feit dat een gebogen plaat iets sportiever / mooier staat dan een rechte plaat.
Ik had de plaat heus niet omgebogen zodat ik niet geflitst kan worden.
Anders had ik er wel een scharnier op gemonteerd.

Wie kan me uitleggen wat er 'sportief' is aan een gebogen plaat?? :? :?
 
Dan lijkt het alsof je zo hard hebt gereden dan je plaat er van gebogen is?

Zonder plaat staat nog sportiever.. waar schroef je em er niet gewoon af?
 
Nah, als ik de plaat eraf zou schroeven, dan heb je weer zo'n lelijk uitsteeksel van de kentekenplaathouder. dat zou niet zo sportief meer staan. :P
 
Wie kan me uitleggen wat er 'sportief' is aan een gebogen plaat?? :? :?
Oké, de plaat zelf is hier niet gebogen, maar staat onder een, voor mij, sportieve hoek:

260451


Door middel van de rode 'boog' heb ik proberen uit te leggen waarom een schuiner geplaatste plaat mooier staat. Je ziet dat de boog een mooiere flow heeft dan de onderste waar hij abrupt wordt afgebroken. Dusssss :+
 
Oké, de plaat zelf is hier niet gebogen, maar staat onder een, voor mij, sportieve hoek:

(Afbeelding)

Door middel van de rode 'boog' heb ik proberen uit te leggen waarom een schuiner geplaatste plaat mooier staat. Je ziet dat de boog een mooiere flow heeft dan de onderste waar hij abrupt wordt afgebroken. Dusssss :+

Hmmm ... niet helemaal duidelijk ... kun je er "speciaal voor mij" even bij zetten welke nou de sportiefste is :? ;) _O-

[me]Dun Braojur had in dit topic toch nog wel wat fanatiekere moraalridders verwacht ...[/me]
 
Oké, de plaat zelf is hier niet gebogen, maar staat onder een, voor mij, sportieve hoek:

(Afbeelding)

Door middel van de rode 'boog' heb ik proberen uit te leggen waarom een schuiner geplaatste plaat mooier staat. Je ziet dat de boog een mooiere flow heeft dan de onderste waar hij abrupt wordt afgebroken. Dusssss :+
De bovenste is gewoon een slappe boog, op de onderste staat veel meer spanning; deze is dus mooier :Y Ik snap hem *O*
 
Kun je het ook van een
- bovenaanzicht
- Linkse zij aanzicht
- vooraanzich
- en achteraanzich

tekenen :P
Man wat laat jij je uitdagen zeg :+ _O-
 
Dat zal het wel geweest zijn.
Oh, maar dat was nog niet het einde van de 25 kw. regel hoor, hij zou me nog wel even opbellen zei die.

Bah, misschien ga ik dat ook nog wel meemaken, ach motor op kenteken aflaten voeren (via import export omdat het een import fiets is geweest) kost me 750 euro.
Op uitdraai misschien 150.
kan deze boete dus 4 keer krijgen voordat ik duurder uit ben met mijn uitdraai.
Zo lang ik zwart op wit heb staan van mijn verzekering dat ik (ondanks het niet hebben van een 25kw vermelding op het kentekenbewijs) wel verzekerd ben. Vind ik het allemaal best. Ga met een GSje vast geen 4 keer gepakt en beboet worden in 2 jaar :9

Iemand die tankt bij de Shell, NB zonder broek aan, heeft weinig recht van spreken.

Maar 't blijft natuurlijk zonde van die 65 Euri.
:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan