^@#%&^# Politie

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap nog steeds niet wat de stand van de kentekenplaat met een meer - of minder - sportief uiterlijk te maken heeft.
Overigens, nu dit topic als het zoveelste over het politie-optreden t.o.v. motorrijders gaat: ik werd vandaag rond het middaguur in de buurt van Doetinchem door een motoragent van de weg (A18) geplukt en naar een verkeerscontrole op een parkeerplaats geleid. Schrok even want m'n uitlaten behoren tot het niet-goedgekeurde soort.....
Gelukkig geen geluidsmeting o.i.d., wel controle van papieren, banden en verlichting (en even 'blazen'). Uiterst correct optredende politiemensen waarvan enkelen een méér dan beroepsmatige interesse voor m'n fiets (Triumph) hadden.
Ik vind dat ik dit ook even mag vermelden, anders is het beeld over de politie zo eenzijdig (nee, ik zit zelf niet bij die club).
 
Laatst bewerkt:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap nog steeds niet wat de stand van de kentekenplaat met een meer - of minder - sportief uiterlijk te maken heeft.
Overigens, nu dit topic als het zoveelste over het politie-optreden t.o.v. motorrijders gaat: ik werd vandaag rond het middaguur in de buurt van Doetinchem door een motoragent van de weg (A18) afgeplukt en naar een verkeerscontrole op een parkeerplaats geleid. Schrok even want m'n uitlaten behoren tot het niet-goedgekeurde soort.....
Gelukkig geen geluidsmeting o.i.d., wel controle van papieren, banden en verlichting (en even 'blazen'). Uiterst correct optredende politiemensen waarvan enkelen een méér dan beroepsmatige interesse voor m'n fiets (Triumph) hadden.
Ik vind dat ik dit ook even mag vermelden, anders is het beeld over de politie zo eenzijdig (nee, ik zit zelf niet bij die club).
ja, ja... B|
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap nog steeds niet wat de stand van de kentekenplaat met een meer - of minder - sportief uiterlijk te maken heeft.
Overigens, nu dit topic als het zoveelste over het politie-optreden t.o.v. motorrijders gaat: ik werd vandaag rond het middaguur in de buurt van Doetinchem door een motoragent van de weg (A18) geplukt en naar een verkeerscontrole op een parkeerplaats geleid. Schrok even want m'n uitlaten behoren tot het niet-goedgekeurde soort.....
Gelukkig geen geluidsmeting o.i.d., wel controle van papieren, banden en verlichting (en even 'blazen'). Uiterst correct optredende politiemensen waarvan enkelen een méér dan beroepsmatige interesse voor m'n fiets (Triumph) hadden.
Ik vind dat ik dit ook even mag vermelden, anders is het beeld over de politie zo eenzijdig (nee, ik zit zelf niet bij die club).

Ik wel en van dit soort zaken moet ik alleen maar lachen
:Y
 
Ik wel.. Ik ben helemaal overtuigd... ik ga morgen gelijk de plaat op m'n GS650 bijbuigen... oogt zo lekker sportief |( |(

Julie snappen er echt helemaal nix van he. Het is toch duidelijk dat de luchtstroom boven het achterwiel duidelijk wordt geblokkeerd door een standaard plaat. Goed te zien aan de rode lijn. Door hem naar achter te buigen wil je al snel 2km/h op topsnelheid :+
 
Euh... ligt het aan mij? Wat is die "uitdraai" waar over wordt gesproken? Zegt mij helemaal niets. Heb ik wat gemist?
 
Jij mag echt mazzel hebben dat ie je motor niet in beslag heeft genomen, en je beboet voor het rijden zonder rijbewijs...
Zo'n zeiksnor kan je ook treffen, want technische gezien mag het dan wel kloppen, maar volgens de wet ben je illegaal bezig zonder type goedkeuring.

Dusss, niet zo zeuren hoor ;) , buig die plaat gewoon een stukje terug


EDIT: bier en chips paraat 8-)
Inderdaad, je bent gruwelijk gematst en dan hier weer ff ka&*^/zeuren op de wou/pliesies :N
 
Wie gaat er nou met de motor naar school, ben je een paar keer blijven zitten dan?

Goed Hogeschool van Utrecht dan, voor mij blijft het altijd een school (zo noem ik een instelling waar mij wat geleerd wordt).

Ik krijg gewoon een beetje de balen van die knuppelgardisten hier in dit land. Alsof ze werkelijk niks beters te doen hebben dan bekeuringen uitdelen en flitscontroles uitvoeren.
De echte criminelen pakken ze in ieder geval niet.
 
Ik had ook ooit eens een krom kenteken! Echt goed krom zodat je de achterkant van de letters kon lezen!!! :X :X
Nu was het zo dat ik bij een "fuik" door de mand viel! Kreeg ook een boete van 65 euro. Maar die doos van de Polisie die schreef op dat ik een niet geldig kenteken had!
Dus paar weekjes later netjes post thuis van CJIB of ik 65 euries wilde betalen voor een niet geldig kenteken!! Nu dacht: "Geldig kenteken? Die van mij is net zo geldig als oom agent en wie dan ook". Dus ik plaat rechtbuigen, mf sticker weghalen, foto maken en briefje erbij maken dat mijn kenteken echt wel geldig is!
Boete werd geseponeerd!!! Ik blij! ik was overigens wel schuldbewust!
Dus ik heb het geluk gehad dat door het foute opschrijven van de agente in kwestie ik niks hoefde te betalen! Na afloop ingezien dat het nutteloos was om de plaat dubbel te vouwen en sindsdien gewoon met recht kenteken te vinden op de weg!
Dus hulde aan de (niet oplettende) polisie!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*
 
Ik had ook ooit eens een krom kenteken! Echt goed krom zodat je de achterkant van de letters kon lezen!!! :X :X
Nu was het zo dat ik bij een "fuik" door de mand viel! Kreeg ook een boete van 65 euro. Maar die doos van de Polisie die schreef op dat ik een niet geldig kenteken had!
Dus paar weekjes later netjes post thuis van CJIB of ik 65 euries wilde betalen voor een niet geldig kenteken!! Nu dacht: "Geldig kenteken? Die van mij is net zo geldig als oom agent en wie dan ook". Dus ik plaat rechtbuigen, mf sticker weghalen, foto maken en briefje erbij maken dat mijn kenteken echt wel geldig is!
Boete werd geseponeerd!!! Ik blij! ik was overigens wel schuldbewust!
Dus ik heb het geluk gehad dat door het foute opschrijven van de agente in kwestie ik niks hoefde te betalen! Na afloop ingezien dat het nutteloos was om de plaat dubbel te vouwen en sindsdien gewoon met recht kenteken te vinden op de weg!
Dus hulde aan de (niet oplettende) polisie!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*

Lucky motherf*cker *D


[ontopic]
Uitdraai voor 25Kw is altijd vragen om problemen, er is er zelfs eentje hier op MF die moet voorkomen voor een dergelijk geintje...

[me]Marianchi ® zegt: Mond houden en die euri's lappen!![/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan