^@#%&^# Politie

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap nog steeds niet wat de stand van de kentekenplaat met een meer - of minder - sportief uiterlijk te maken heeft.
Overigens, nu dit topic als het zoveelste over het politie-optreden t.o.v. motorrijders gaat: ik werd vandaag rond het middaguur in de buurt van Doetinchem door een motoragent van de weg (A18) geplukt en naar een verkeerscontrole op een parkeerplaats geleid. Schrok even want m'n uitlaten behoren tot het niet-goedgekeurde soort.....
Gelukkig geen geluidsmeting o.i.d., wel controle van papieren, banden en verlichting (en even 'blazen'). Uiterst correct optredende politiemensen waarvan enkelen een méér dan beroepsmatige interesse voor m'n fiets (Triumph) hadden.
Ik vind dat ik dit ook even mag vermelden, anders is het beeld over de politie zo eenzijdig (nee, ik zit zelf niet bij die club).


ja toffe gasten die agenten, plukken je om niks van de weg met een lulsmoes als routine controle; waarom wordt dan niet de hele snelweg afgezet en iedereen gecheckt? te spreken over een correct optreden? lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend!
 
ja toffe gasten die agenten, plukken je om niks van de weg met een lulsmoes als routine controle; waarom wordt dan niet de hele snelweg afgezet en iedereen gecheckt? te spreken over een correct optreden? lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend!

:Y en sommige mensen worden routinematig vast iets vaker gecontroleerd als anderen.

Ikzelf ben privé, dus privékleding en motor, nog nooit gecontroleerd trouwens.... :?



Maar praat maar even je frustratie's van je af hoor, ben jij t ook weer kwijt *D :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan