Politieactie tegen crossen 2

Ik heb er ook daar gekeken vanaf m'n TA naar de vorderingen van de bouw....
Maar ze zijn ook lekker slim bezig...
Eerst maken ze het bijna onmogelijk om laag drempelig legale crosbanen en clubs te kunnen houden en dan word er veel moeite gedaan om wild crossers te pakken.. |(

Het kan aan mij liggen maar ik zie eigenlijk alleen snelheid controles...

Maar meestal doe ik alleen de onverharde wegen ,, het rare is dat bij sommige wegen ik wel vanaf de ene kant legaal in mag ,, kom ik van de andere kant staat er een bord...

Heb wel eens gezeur gehad dat ik met een maatje aan het crossen was op een brakke akker ,, terwijl dat maatje de zoon van de eigenaar(boer) was
hemel en aarde bewogen,, maatje z'n pa opbellen ,,, was een juut uit almelo


Tsjah, hebben wij ook gehad, op ons eigen maisland( mais was er wel af.. ;) )

Politie, moesten direct weg, terwijl het land van de vader van een medecrosser was.
We hadden geen milieuvergunning was het weerwoord van de sterke arm der wet.

Ff gecheckt, en inderdaad, je mag nergens op een stuk land rijden met een motorvoertuig zónder milieuvergunning, ookal is het stuk land van jou. -O-
 
Ook voor een tractor heb je dus een vergunning nodig :?


nee, daar zit een typegoedkeuring op, en het is een landbouwvoertuig.
Kan ik van een crossmotor niet echt zeggen.. ;)
Tenzij je je vee bijeen moet drijven, dan kan het wel. :P

En dan het geluid van de brommers..... :(
Dáár heb je het ook voor nodig.

Had je zelf ook wel ff kunnen bedenken... ;) :Y
 
Laatst bewerkt:
Tsjah, hebben wij ook gehad, op ons eigen maisland( mais was er wel af.. ;) )

Politie, moesten direct weg, terwijl het land van de vader van een medecrosser was.
We hadden geen milieuvergunning was het weerwoord van de sterke arm der wet.

Ff gecheckt, en inderdaad, je mag nergens op een stuk land rijden met een motorvoertuig zónder milieuvergunning, ookal is het stuk land van jou. -O-

Ik ga nooit zonder medeweten/toestemming alvast beginnen met ploegen....
maar eigenlijk is het te gek voor woorden ,,,, waar bemoeien ze zich mee
Als de eigenaar accoord gaat en het is mijn risco als ik me verwond of schade heb aan de brommert , allles moet in regels gevat worden
maar de overheid houd zich er zelf niet aan als het ze zo uitkomt ,,, brand in die iligale gevangenis en , dat doodzieke onverzekerde mensen gewoon naar huis worden gestuurd tegen alle afspraken in ......
WAAR HEBBEN ZE HET OVER !!!!
 
Ik ga nooit zonder medeweten/toestemming alvast beginnen met ploegen....
maar eigenlijk is het te gek voor woorden ,,,, waar bemoeien ze zich mee
Als de eigenaar accoord gaat en het is mijn risco als ik me verwond of schade heb aan de brommert , allles moet in regels gevat worden
maar de overheid houd zich er zelf niet aan als het ze zo uitkomt ,,, brand in die iligale gevangenis en , dat doodzieke onverzekerde mensen gewoon naar huis worden gestuurd tegen alle afspraken in ......
WAAR HEBBEN ZE HET OVER !!!!

waar heb JIJ het over....brand en ziekenhuizen.. :? :?


Ik heb er geen ervaring mee maar ik vraag me af in hoeverre de politie daadwerkelijk kan optreden tegen crossen op eigen weiland.....Ikw acht nog even tot er zich iemand meld die echt voor zoiets een PV heeft gehad.

En dan niet net alsof om wat moois te posten maar daadwerkelijk echt een PV....
 
waar heb JIJ het over....brand en ziekenhuizen.. :? :?


Ik heb er geen ervaring mee maar ik vraag me af in hoeverre de politie daadwerkelijk kan optreden tegen crossen op eigen weiland.....Ikw acht nog even tot er zich iemand meld die echt voor zoiets een PV heeft gehad.

En dan niet net alsof om wat moois te posten maar daadwerkelijk echt een PV....


die schiphol brand waar de overheid bewust allerlei regels aan de laars lapte en protesteerde lage overheden onder druk zette om de ander kant op te kijken

of de nieuwe ziektekosten verzekering waar afgesproken is dat onverzekerde mensen bij medische noodzakelijke ingrepen ,, de regels zo uitleggen dat men mensen die letterlijk onderweg waren naar de operatie tafel naar huis werden gestuurd mm heb ik vanavond nog gezien........

Ik wil me best aan regels houde omdat het anders een (nog grotere)bende word.
maar dingen die puur uit politieke overwegingen en andere niet onderbouwde onzin gebaseert is ,, terwijl ze dit doen ??? wat denken ze wel niet
 
Laatst bewerkt:
waar heb JIJ het over....brand en ziekenhuizen.. :? :?


Ik heb er geen ervaring mee maar ik vraag me af in hoeverre de politie daadwerkelijk kan optreden tegen crossen op eigen weiland.....Ikw acht nog even tot er zich iemand meld die echt voor zoiets een PV heeft gehad.

En dan niet net alsof om wat moois te posten maar daadwerkelijk echt een PV....


Ach, ik denk dat ze het eerst gooien op geluidsoverlast( hadden wij ook) en als ze je écht willen naaien ook nog op milieu of ontbreken van vergunning.
Ze zullen het niet snel doen, een bekeuring geven( gaf de agent ook toe), maar áls ze willen, mogen ze het wel!
Dit omdat er geen wet was tégen crossen op het (eigen) land.
Dus door deze wet willen ze dat tegen gaan.(weer woorden van de agent)

Bij onze eigen zwarte cross op het maisland reden ze ook wel voorbij, maar zijn niet gestopt.
Ze hielden het gewoon in de gaten, en we hadden alles ook goed voor elkaar....(hekken e/d)
 
haha, je bent wel een volhoudertje.. :P
Maar nee, mét kenteken mag ook niet... :+

Huh?Op je eigen stuk land..Ik d8 het wel *O*
Jullie verstoren de rust,klinkt het vaak in m,n oren!
Jaja,zeg ik dan vliegbasis twente hoor je nix?? B|
Dat je met je (brommert)niet dwars door twickel moet rijden(daar is het dus mee begonnen met die helicopter shit)dat weet ik ook :Y
Ik rijd al jaaaren offroad,en blijf het ook doen!!
Zandpaden,paden zat waar je WEL mag komen :]
 
die schiphol brand waar de overheid bewust allerlei regels aan de laars lapte en protesteerde lage overheden onder druk zette om de ander kant op te kijken

of de nieuwe ziektekosten verzekering waar afgesproken is dat onverzekerde mensen bij medische noodzakelijke ingrepen ,, de regels zo uitleggen dat men mensen die letterlijk onderweg waren naar de operatie tafel naar huis werden gestuurd mm heb ik vanavond nog gezien........

Ik wil me best aan regels houde omdat het anders een (nog grotere)bende word.
maar dingen die puur uit politieke overwegingen en andere niet onderbouwde onzin gebaseert is ,, terwijl ze dit doen ??? wat denken ze wel niet

Vind je die vergelijking niet een heel klein beetje uit z'n verband getrokken ??




Ach, ik denk dat ze het eerst gooien op geluidsoverlast( hadden wij ook) en als ze je écht willen naaien ook nog op milieu of ontbreken van vergunning.
Ze zullen het niet snel doen, een bekeuring geven( gaf de agent ook toe), maar áls ze willen, mogen ze het wel!
Dit omdat er geen wet was tégen crossen op het (eigen) land.
Dus door deze wet willen ze dat tegen gaan.(weer woorden van de agent)

Ohjah...heb je dat van zeggen of ken je iemand die voor zoiets ECHT een PV heeft gehad ???

Volgens mij kan er hooguit voor teveel lawaai ( omgevingsoverlast ) schrijven maar meer ook niet :?


Overigens is dit bepaald niet mijn sterke kant binnen t werk, dus ik zou ernaast kunnen zitten. "zou kunnen"....denk t niet O-)
 
Vind je die vergelijking niet een heel klein beetje uit z'n verband getrokken ??

Nou nee als men zulke zware fouten maakt ( mensenlevens ) aanzicht internationaal.... etc

Men men met een soort funtamentalische hardvochtigheid met het vingertje dat ik wel een "onzettende" boef ben ...
Wat denken ze wel !!!

Veeg eerst je eigen straatje schoon eer je wat van een ander zegt ..

voor alle duidelijk heb heb het niet over crossen in bossen en speciale natuur gebieden ,,,, met recreatie gebieden waar mensen met honden en kinderen rondlopen/fietsen
 
Regeltjes regeltjes regeltjes..
Zijn we goed in in Nederland...

Dat klopt, maar er is ook niet een "motor-partij" die het voor onze belangen
opneemt. Terwijl er wel heel veel motorrijders zijn. Raar eigenlijk. Maar
omdat we als motor-groep niet politiek georganiseerd zijn, kan de politiek
van alles bedenken om ons het leven zuur te maken. |( |( |(

Het zou veel reeler zijn als ze bepaalde gebieden gewoon openstellen voor
off the road rijders. Laten we eerlijk wezen... De industrie, scheepvaart,
landbouw, noem maar op, heeft al zoveel het milieu mogen vervuilen, omdat
de economie er wel bij kon varen. Van die paar motorcrossers in wat vrij
gestelde gebieden, zullen de poolkappen echt niet gaan smelten... maar wat
een milieudelict zeg, als je gepakt wordt. Schandalig hoor... : :? |( :N
 
Dat klopt, maar er is ook niet een "motor-partij" die het voor onze belangen
opneemt. Terwijl er wel heel veel motorrijders zijn. Raar eigenlijk. Maar
omdat we als motor-groep niet politiek georganiseerd zijn, kan de politiek
van alles bedenken om ons het leven zuur te maken. |( |( |(

Het zou veel reeler zijn als ze bepaalde gebieden gewoon openstellen voor
off the road rijders. Laten we eerlijk wezen... De industrie, scheepvaart,
landbouw, noem maar op, heeft al zoveel het milieu mogen vervuilen, omdat
de economie er wel bij kon varen. Van die paar motorcrossers in wat vrij
gestelde gebieden, zullen de poolkappen echt niet gaan smelten... maar wat
een milieudelict zeg, als je gepakt wordt. Schandalig hoor... : :? |( :N

Tsjah, ik weet het..
En het is ook nog op eigen land..

Maar goed, iedereen vraagt om bewijzen.
Ik baseer mijn verhaal van wat ik mee heb gemaakt, en wat ik gehoord heb van de desbetreffende agenten.

Ik bel moge mijn bekende agent ff op, en vraag hem of ie het zelf ff na wil vragen over wat wel en niet mag.

En of daar ooit bekeuringen voor zijn uitgedeeld...(kee baksteen? :P )

Geld trouwens ook voor crossauto's op het eigen land volgens mij hoor..
 
www.wildcrossen.nl *O* dit is de site van onze actie groep uit noord-holland. wij hebben helemaal geen banen meer en strijden nu met acties door met dik 100 man tegelijkertijd ergens te gaan wildcrossen. zo kan de politie weinig doen. onze akties gaan door tot we een vaste baan hebben :Y
 
full


;(
 
Tsjah, ik weet het..
En het is ook nog op eigen land..

Maar goed, iedereen vraagt om bewijzen.
Ik baseer mijn verhaal van wat ik mee heb gemaakt, en wat ik gehoord heb van de desbetreffende agenten.

Ik bel moge mijn bekende agent ff op, en vraag hem of ie het zelf ff na wil vragen over wat wel en niet mag.

En of daar ooit bekeuringen voor zijn uitgedeeld...(kee baksteen? :P )

Geld trouwens ook voor crossauto's op het eigen land volgens mij hoor..


Niet alles hoeft getolereerd te worden, maar je kunt ook te ver gaan met je
overregulering, gebaseerd op het Nederlandse Calvinistische Puriteinse vingertje!
Maar ach, als het maar geld oplevert, nietwaar? Dan hebben we het niet over
milieu. Er is nog genoeg om je over andere dingen druk te maken. Laten we bijv.
de Windmolenaars gewoon in de waan laten dat ze de wereld redden, goed voor hun
ego. Dat het nog geen 2% van de totale energieopbrengst bedraagt, daar hebben we
het niet over, 't gaat om het gebaar. _O- _O- _O- _O-
 
Dat klopt, maar er is ook niet een "motor-partij" die het voor onze belangen
opneemt. Terwijl er wel heel veel motorrijders zijn. Raar eigenlijk. Maar
omdat we als motor-groep niet politiek georganiseerd zijn, kan de politiek
van alles bedenken om ons het leven zuur te maken. |( |( |(

Het zou veel reeler zijn als ze bepaalde gebieden gewoon openstellen voor
off the road rijders. Laten we eerlijk wezen... De industrie, scheepvaart,
landbouw, noem maar op, heeft al zoveel het milieu mogen vervuilen, omdat
de economie er wel bij kon varen. Van die paar motorcrossers in wat vrij
gestelde gebieden, zullen de poolkappen echt niet gaan smelten... maar wat
een milieudelict zeg, als je gepakt wordt. Schandalig hoor... : :? |( :N

Het rare is dat diverse kamerleden zelf ook motor rijden
maar dat zijn geen crosser/all road

meer chopper en (sport)tour


'(

misschien moeten we ze en off road experince aanbieden ??
 
Vandaag ff gebeld met de agent..:D
En hij heeft het ff voor mij uitgezocht.

Op eigen land crossen magmet toestemming van de eigenaar, en kunnen/willen/mogen ze ook niets aan doen.
Niemand die je tegen kan houden.. :P

Je bent alleen niet verzekerd, en als je wat krijgt, is alles voor eigen rekening!
Daar werd wel voor gewaarschuwd...

Het mag dus, mits er niemand klaagt over geluidsoverlast.
Is dat er wel,dan grijpt de politie wel in.Ze mogen alleen waarschuwen de eerste keer, een gaan dan toch door, dan krijg je een PV.

Wil je de hele dag zonder zeuren willen crossen, dán moet je een milieuvergunning aanvragen, en die geld ook voor de geluidsoverlast.

Ook weer uit de wereld.... _O-
 
Vandaag ff gebeld met de agent..:D
En hij heeft het ff voor mij uitgezocht.

Op eigen land crossen magmet toestemming van de eigenaar, en kunnen/willen/mogen ze ook niets aan doen.
Niemand die je tegen kan houden.. :P

Je bent alleen niet verzekerd, en als je wat krijgt, is alles voor eigen rekening!
Daar werd wel voor gewaarschuwd...

Het mag dus, mits er niemand klaagt over geluidsoverlast.
Is dat er wel,dan grijpt de politie wel in.Ze mogen alleen waarschuwen de eerste keer, een gaan dan toch door, dan krijg je een PV.

Wil je de hele dag zonder zeuren willen crossen, dán moet je een milieuvergunning aanvragen, en die geld ook voor de geluidsoverlast.

Ook weer uit de wereld.... _O-

als je een crosser heb ,, en je klankbord is een woonwijk met vrij staande huizen kan ik me voorstellen dat je snel overlast heb

maar een 4T met street legal uitlaat kunnen ze toch niks maken ??
je mag wel binnen de verkeers regels 1000x de zelfde weg heen en weer rijden
 
Nou nee als men zulke zware fouten maakt ( mensenlevens ) aanzicht internationaal.... etc

Men men met een soort funtamentalische hardvochtigheid met het vingertje dat ik wel een "onzettende" boef ben ...
Wat denken ze wel !!!

Veeg eerst je eigen straatje schoon eer je wat van een ander zegt ..

voor alle duidelijk heb heb het niet over crossen in bossen en speciale natuur gebieden ,,,, met recreatie gebieden waar mensen met honden en kinderen rondlopen/fietsen

dus je kinderen mogen wel een euro jatten maar geen briefje van 100 ??
 
Vandaag ff gebeld met de agent..:D
En hij heeft het ff voor mij uitgezocht.

Op eigen land crossen magmet toestemming van de eigenaar, en kunnen/willen/mogen ze ook niets aan doen.
Niemand die je tegen kan houden.. :P

Je bent alleen niet verzekerd, en als je wat krijgt, is alles voor eigen rekening!
Daar werd wel voor gewaarschuwd...

Het mag dus, mits er niemand klaagt over geluidsoverlast.
Is dat er wel,dan grijpt de politie wel in.Ze mogen alleen waarschuwen de eerste keer, een gaan dan toch door, dan krijg je een PV.

Wil je de hele dag zonder zeuren willen crossen, dán moet je een milieuvergunning aanvragen, en die geld ook voor de geluidsoverlast.

Ook weer uit de wereld.... _O-

seg ik tog... 8-)

Die vergunning geld idd als je er echt een gewoonte van maakt, een soort bedrijfsmatig gebeuren zeg maar...iedere zaterdag van 12.00 tot 15.00 voor iedereen die wil het terrein openstellen, zeg maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan