politiebegeleiding

dbuvens

Die hard MF'er
4 nov 2002
502
0
Brussel
Deze morgen onder politiebegeleiding naar het werk. Van de aansluiting van de A12 en de Ring van Brussel tot hier achter drie zwaantjes gehangen (één "gewoon" zwaantje en twee met een vestje "scholing/écolage" aan). Was wreed plezant. Die mannen reden goed door. Ik reed 140 (ik dacht, ik zal me maar inhouden, flikken op de baan") en die reden nog vlotjes weg van mij... Ook tussen de file hier aan de werken in Anderlecht reden die goed door. 100+ tussen de file door... vroem! :) :]
 
hier in Apeldoorn kom ik ze ook regelmatig tegen pal achter mijn huis zit namelijk een politieschool.
Regelmatig kan ik achter bij ze aansluiten op de A1.
 
Arnhemseweg ja. Woon er ook vlakbij idd. Ben er vaak genoeg geweest (politieschool) kennis van me werkt daar en ik twijfelde of ik het zelf ook wilde doen (politie worden). Maar na alle testen te hebben gehad, bleek ik niet rechtlijnig genoeg te zijn. Jammer maar helaas. Nu maar wat anders.
 
Arnhemseweg ja. Woon er ook vlakbij idd. Ben er vaak genoeg geweest (politieschool) kennis van me werkt daar en ik twijfelde of ik het zelf ook wilde doen (politie worden). Maar na alle testen te hebben gehad, bleek ik niet rechtlijnig genoeg te zijn. Jammer maar helaas. Nu maar wat anders.
Dan wonen we waarschijnlijk bij elkaar in de buurt!
Nog meer rijders uit Apeldoorn hiero?
 
Hier ook Apeldoorn, ik werk zelf bij de politie in Apeldoorn (niet als agent oid), en kom ook met enige regelmaat op het terrein van het LSOP. :)

Ik woon overigens midden in het centrum...
 
A1--->A6 richting Lely(k)stad, PVI circuit. Af en toe als je mazzel heb kan je ook een stukje met die witbestickerde BMW en PanEuropeanbrommers meeliften, dan heb je opeens wel :] 'Ueberholprestige' 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan