politiek


Hey, die is geinig... \'k hem um ff ingevuld...
Ik kom uit op CDA / VVD (bijna even hoog)...

Wie durft hier nog meer de uitkomst te plaatsen?¿?

Zonder dat je erbij hoeft te zeggen waarop je gaat stemmen + gaat schelden op een partij die je niet bevalt..

Gewoon ff die kieshulp invullen en kijken waar je op uitkomt.
 
Ik kom uit op SP maar stem daar denk ik niet op (die linkse partijen zijn vaak erg anti auto/motor enzo)
 
oke heb ook even serieus gedaan......
geen verassingen voor ons met de uitslag.
:] maar de andere site blijft lachen ;)
 
Dat kan niet kloppen; CDA als eerste, dan D\'66, PvdA, VVD, Christenunie!

Ik stem zowiezo niet christelijk, dus dat klopt al niet en D\'66 vind ik een veel te vage partij. Vreemd. :?
 
bij mij kwam D\'66 als voorkeurs partij uit de bus
of ik dat ga stemmen,tja ze zijn net zo vaag als ik!! :z :?
 
CDA en dat is het laatste waarop ik wil stemmen ggggggrrrrrrrrrrrrrrrr :j

Bij mij kwam CDA ook hoog uit de bus (in het advies)... Waarom ga je niet op op het CDA stemmen?

A) om het kapsel van de lijsttrekker?
B) omdat je niet wil worden aangezien voor een Christen?
C) omdat je je niet kunt vinden in de standpunten?

Ik heb het idee dat het CDA best goede standpunten heeft maar dat ze zichzelf tegenwoordig niet populair maken met de \"C\" voor hun naam...
 
Bij mij kwam CDA ook hoog uit de bus (in het advies)... Waarom ga je niet op op het CDA stemmen?

A) om het kapsel van de lijsttrekker?
B) omdat je niet wil worden aangezien voor een Christen?
C) omdat je je niet kunt vinden in de standpunten?

Ik heb het idee dat het CDA best goede standpunten heeft maar dat ze zichzelf tegenwoordig niet populair maken met de \"C\" voor hun naam...
A) idd
B) idd
c) idd
 
Op vrijdag 22 februari 2002 21:34 schreef bzn het volgende:Ja

Dank, dan weet ik dat, schrijf het in m\'n agenda. Of is het maar eenmalig? Of wordt het jaarlijks herhaald of meer?

:+
 
VVD staat er, dus moet ik me nu ook nog gaan verdiepen in hoe die partij ( maar ook de anderen ) tegenover motoren en auto\'s staan, dat blijft voor mij toch een belangrijk criterium.
Niet nòg een Smit-Kroes of Netelenbos, liever iemand die weet waar\'ie het over heeft, wat niet mee zal vallen in de politiek, aangezien alles vanachter een burootje bedacht wordt, alleen maar om zichzelf niet overbodig te maken, onder het mom: wie schrijft die blijft :( |(
 
CDA met VVD als goede tweede. Heb een paar weken terug de verkiezingsprogramma\'s is doorgelezen op www.nederlandkiest.nl Toen bleven voor mij 2 mogelijke partijen over, idd CDA en VVD. Misschien dat ik dan toch maar een voorkeursstem op Wim vd Camp ga uitbrengen. Ben Paars een beetje moe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan