von Sprudelwasser
MF'er
Er rijden drie politiemotoren voor de stoet van queen Elizabeth naar Windsors Castle. Maar welk merk en type gebruikt men hier?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Heb gezocht, kan er niets over vinden.Foto?
Ja, verbaasd me niet. BMW was duidelijk te zien.R1200RS, is een speciale groep in engeland:
Bekijk bijlage 1805374
https://www.r1200rsforum.com/t2654f7-British-Police-on-R-RS.html
Die BMW’s zijn kort gestopt bij de dealer ivm modificatie cardanZe zijn ze trouwens niet erg snel. De optocht loopt achter op schema hoorde ik net.
De onderdelen zijn in backorder.Die BMW’s zijn kort gestopt bij de dealer ivm modificatie cardan![]()
Maar de koppeling was nog ok, ondanks dat getreuzel de hele tijd.Die BMW’s zijn kort gestopt bij de dealer ivm modificatie cardan![]()
Sorry, ik wist niet dat je er nog wat aan wilde toevoegen. On topic dan maar: De motoren zijn inmiddels verruild voor paarden.Van een serieuze vraag naar onzin.
Knap, en dat binnen 1.15 uur. Best snel, het droevige is dat er topics zijn die eerder ontspoorde. Soms is het niveau vergelijkbaar met die van een poffertje.
Laten we het maar afsluiten. Mijn vraag is beantwoord. Waarvoor hartelijk dank.Sorry, ik wist niet dat je er nog wat aan wilde toevoegen. On topic dan maar.
Idd, soms moet je grappen even voor je houden.Niet dat ik het helemaal volg, maar wat ik er van zie is wel enorm indrukwekkend.