Poll: Ben jij met je eerste motor onderuit gegaan?

Ben jij met je eerste motor onderuit gegaan?

  • Ja

    Stemmen: 744 48,4%
  • Nee

    Stemmen: 591 38,4%
  • Niet onderuit, wel laten vallen

    Stemmen: 203 13,2%

  • Totaal aantal stemmers
    1.538
Rij nog op m'n eerste en heb nog geen 10k gereden, niet mee onderuit gegaan, wel plat door de bocht en drie circuitdagen gedaan. Paar keer een soort van glijertjes toen de bandjes nog niet op temperatuur waren, niks spannend.
 
yep!

Maar heb eerste motor na 21 jaar nog altijd in gebruik.
2e, 3e, 4e en 5e allemaal recht gebleven.

Ow ja en die schuiver was met nat wegdek in een haakse bocht. Was overwacht extra glad, ik vermoed een spoortje diesel.

En 2e en 4e motor waren toen alweer weg. En 5e had ik nog niet.
(had m'n 1e motor op dat moment ruim 18 jaar in gebruik) :]
 
Op mijn eerste R6 op een bevroren bruggetje onderuit gegaan. Deuk in m'n ego was groter dan de scheur in de topkuip, maar die was dan weer duurder B|
Daarna met mijn Kawa op een bevroren plateau kruising in een woonwijk. Zag het ijs al liggen en blijkbaar konden we allebei de drang niet weerstaan om dat eens van dichtbij te bekijken :+ Later nog een paar keer onderuit gegleden maar dat gebeurt nou eenmaal als je ook rijdt met sneeuw |(
Op Assen nog een keer onderuit gereden door een supermoto in de strubben
Huidige motoren (FZR1000 en R1)ben ik nog niet mee onderuit gegaan en dat wou ik ook wel zo houden. Mss ooit voor de winter en sneeuw nog eens een oude crosser als woon-werk vehikel en wie weet gaat het dan nog weer eens lukken :+
 
Geld ook voor mij, bevroren bruggetje, en smak, daar lag ik met het spul...
ook te hard de bocht in...
ook een achtje proberen te draaien omdat dat zou moeten kunnen.. nou niet dus...
en ook omdat ik dacht dat ik wel over een bult zand kon springen, nou dat kon ik ook niet dus.
en ook omdat ik dacht dat ik voor een auto langs kon, nou kon ook al niet dus.
en de laatste keer met m'n eerste motor was omdat ik te hard een haarspeld bocht in dook. ging ook al niet goed.

ben nu 11jaar verder, nooit geen ongemakjes meer gehad. :W

Edit:
owjah.. in 2013 heb ik nog een ongeluk gehad omdat er een meisje op een scooter moest oversteken, was tevens niet mijn schuld :W :W
 
Laatst bewerkt:
De Supermagna na een ritje van +-400km van Brabant naar Sevenoaks ( onder Londen ) om laten vallen op de camping toen ik op een helling afstapte zonder standaard en in z'n vrij. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan