poll beste motorblad

jokertje

MF veteraan
29 aug 2002
1.158
0
Best
Nu even niet wat je allemaal leest of waar een abbo op hebt, maar wat je het beste vindt!
Ik verwacht dat de engelse bladen hoog gaan scoren, maar die zijn tering duur. :(
En zal er ook nog een stemmetje voor promotor komen???Volgens velen toch een k#tblad!

Dit is de eerste poll, er kunnen slechts 8 opties in de poll. De overige bladen staan in poll 2.
 
Laatst bewerkt:
Blijf toch bij moto73, lekker veel informatie over ONK en andere sport. Daarnaast goede tests. De Supersport van het jaar verkiezing van motor lees ik ook altijd....
 
Helaas is de tweede poll op slot gegaan :(
Er kan dus niet meer gestemd worden op:

noppennieuws
streetfighter
superbike
performance bikes
overig engels
overig duits
overig

Zo is dus geen goede poll mogelijk :(
 
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt in een blad. Persoonlijk vind ik al die testjes niet van belang, pas al ik een nieuwe fiets wil kopen ga ik testjes zoeken en lezen. Reisverhalen zijn eigenlijk ook alleen maar leuk als je er een keertje zelf wil rijden.

Wat de sport betreft ben ik over geen enkel blad tevreden, er MOET echt een motorblad komen wat gericht is op de WK (+evt. NK/EK)-racerij op twee wielers net zoals er een (wat zeg ik een, meerdere) blad is voor de Formule 1.

Ik was overigens Moto73 abbo maar ik ga nu maar eens een tijdje geen abbo nemen, ik lees toch maar 1/4 van het blad
 
Racen boeit me niet, wel leuk om naar te kijken maar daar houdt het ook mee op. Ik ben geen adrenalinetype en daarom kan ik me moeilijk verplaatsen in het wereldje van de top-sporters.

Echter snelheden onder de 200 is iets wat ik wel zelf kan doen. Daarom dus een stem voor de promotor. Afgelopen zondag de tanktastocht door noordholland gereden en die was weer mooi! En een leuk reisverslag leest lekker weg bij een stukkie klassieke metal en een bak koffie.

1 stem voor de promotor dus !
 
Motor it is... Ook het enige motorblad waar ik een abbo op heb, dus misschien niet helemaal eerlijk van mijn kant
 
Zo`n k#tblad is Promotor toch niet? Ben er zelfs geabonneerd op. Een stem van mij voor Promotor.

Maar als je minder in toertochten bent geïnteresseerd en meer in motorsport dan is Promotor niet echt het blad daar er nauwelijks iets over motorsport in staat. Maar zat andere bladen toch?
 
Ik moet stemmen op Kicxstart omda"t het beste motorblad er niet bij zit 8-) "Das Motorrad"
is het meest informatieve en veelzijdigste motorblad dat ik lees.

Grizzly
 
motormaniacs

Ro, die maar een beetje bevooroordeeld is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan