Poll Bestickering -->

Unieke Stickers: Spam??

  • Nee, vind het een leuk initiatief

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, vind ik niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Neutraal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar trek me er niets van aan

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, ik wil dit hier niet hebben

    Stemmen: 0 0,0%
  • I dont care!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZoekZoekie

MF veteraan
In memoriam
7 mrt 2004
1.603
0
Hoogvliet
Een aantal van jullie heeft mijn topics kunnen lezen wat betreft de unieke stickers die ik zou maken en zou aanbieden hier,

nu zijn mijn topics geblockeert (voor reacties), omdat het spam zou zijn :X en omdat het niet zou mogen, vandaar deze poll, om te kijken hoe jullie erover denken.

Ik ben trouwens al bezig met een opdracht, foto's volgen nog van die opdracht.
hier is een foto van mijn duocover.

:9~ http://images.speurders.nl/images/25/2518/2518881_3.jpg

mvg Bart-Jan van Campenhout
Grafisch Vormgever
Nidecker_18@hotmail.com
 
nog steeds geen poll :Z


denk persoonlijk ook dat dat het weinig zin heeft
Denk dat er zo weer een slotje op komt
 
Mja je opend 3 topics voor je stickers.
Je wil op redelijke grote schaal gaan werken.
Je gaat er geld voor vragen (wel/geen winst).

Dat komt erg bedrijfsmatig over.. oftewel spam.. ;)
 
Mja je opend 3 topics voor je stickers.
Je wil op redelijke grote schaal gaan werken.
Je gaat er geld voor vragen (wel/geen winst).

Dat komt erg bedrijfsmatig over.. oftewel spam.. ;)

spam is als je alles naar mensen toe stuurt die er niks van willen weten, ik zet dit hierop, je leest dit zelf en je klikt ook zelf op mijn topic, dus het is in princiepe geen spam. maar ieder zijn mening.. je kan ook binnen 2 sec zoner te reageren ook gewoon weer naar een ander topic.

(en btw, ik wilde die andere verwijderen, maar dat kan niet hier op het forum) en dat wist ik niet.

groeten
PS ben ff lunchen dus er komt een half uurtje geen reactie. tot zo
 
Ik mis in de poll de optie "Nobody cares", ik zie geen prijslijsten, ik zie geen bedrijfsnaam, ik zie alleen iemand die het leuk vind om stickers te maken, en die ze ook nog met de hand uitsnijd of zo? Daar kun je echt geen winst op maken.

Maar goed, als het als spam betiteld word en je topics worden dichtgegooid, dan heb je pech, maak een website en zet die in je sig.
 
Ik mis in de poll de optie "Nobody cares", ik zie geen prijslijsten, ik zie geen bedrijfsnaam, ik zie alleen iemand die het leuk vind om stickers te maken, en die ze ook nog met de hand uitsnijd of zo? Daar kun je echt geen winst op maken.

Maar goed, als het als spam betiteld word en je topics worden dichtgegooid, dan heb je pech, maak een website en zet die in je sig.

ja ik snijd ze ook nog zelf uit enzo, het is ook niet om winst te maken, ik ben grafisch vormgever en wil mijn werk graag zien bij andere mensen dus vandaar.

:) thnx btw zal zo je optie erin doen. groeten
 
spam is als je alles naar mensen toe stuurt die er niks van willen weten, ik zet dit hierop, je leest dit zelf en je klikt ook zelf op mijn topic, dus het is in princiepe geen spam. maar ieder zijn mening.. je kan ook binnen 2 sec zoner te reageren ook gewoon weer naar een ander topic.

(en btw, ik wilde die andere verwijderen, maar dat kan niet hier op het forum) en dat wist ik niet.

groeten
PS ben ff lunchen dus er komt een half uurtje geen reactie. tot zo


Spammen kan ook reklame maken zijn voor je handel/site... ;)

*Feitelijk bied je ongevraagd je waren aan zonder overleg en/of toestemming.. ;)
 
Verkooptopics waarin goederen te koop aangeboden worden zijn oké, tenzij er een soort van "winstoogmerk" achter gaat zitten en een soort stelselmatigheid begint te ontstaan. Het moet gewoon amateuristisch blijven waar mensen onderling eigen gebruikte dingen verkopen, geen nieuwe goederen waarbij het er mogelijk om zou gaan er geld aan te verdienen.

Slotje.
En als je daar vragen over hebt kun je MAILEN, niet gewoon een ander topic openen!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan