Niek Boevink
MF'er
Ik wou graaf ff weten of er in de winter nog word doorgereden
....of dat de fiets in de stalling gaat
....
gr.
Niek
poohbeer thanxs !!
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)

gr.
Niek
poohbeer thanxs !!

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Doorijden! Zolang de vorst nog niet in de grond zit. Nu is het sowieso gevaarlijker rijden dan half januari. Regen en bladeren suck! Een gladde bende! Trouwens, je koopt al een redelijke \'pekelbak\' voor rond 1500,- Dan ga je je lak van je goede fiets toch niet vern**ken. Dan maar iets langzamer in de winter. Al moet ik zeggen dat een xt500 met versleten noppenbanden een goede kick geeft bij elke snelheid boven 40 km/h. En weeliën oefen je nergens beter op!
Mijn keuzemogelijkheid staat er niet bij. Ivm een goedkopere verzekering heb ik een verplichte winsterstop van december tot en met februari. Dit is het eerste jaar dat ik dit heb dus ik ben benieuwd hoe het bevalt. Toen ik nog met mijn motor naar mijn werk moest (nu fiets geen auto) reed ik de hele winter door zelf als het eigenlijk te glad was. Nu vindt ik het niet zo erg om hem even te laten staan....denk ik![]()
Yup.... Staat in de voorwaarden... Ook diefstal is gedekt... Valschade, WA en dergelijke alleen niet...Is je motor dan wel verzekerd in die maanden, dwz : stel dat je schuur in de fik vliegt en je motor half afbrandt, krijg je dat dan vergoed of niet ?
Misschien een stomme vraag: Als iemand hem jat uit je schuur en er een aanrijding mee veroorzaakt, en doorrijd.Yup.... Staat in de voorwaarden... Ook diefstal is gedekt... Valschade, WA en dergelijke alleen niet...