Poll: Gewenste tour snelheid op de snelweg

Gewensde snelheid.

  • 80 - 100 km/h

    Stemmen: 4 1,3%
  • 100 - 120 km/h

    Stemmen: 20 6,3%
  • 120 - 140 km/h

    Stemmen: 136 42,6%
  • 140 - 160 km/h

    Stemmen: 119 37,3%
  • 160 - 180 km/h

    Stemmen: 19 6,0%
  • 180 - 200 km/h

    Stemmen: 9 2,8%
  • Snelweg? Watsdat?

    Stemmen: 12 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    319
zijn we vertrokken ....
spelen we wie de grootste heeft ...
laten we dan maar meteen de broek afdoen en meten ...!

dan zal het niet honderd en zoveel (150) zijn, maar tien en een beetje (15,0) ...

*O* *O* *O* *O* *O* *O*


Inch :Y
 
toeren als in relaxt rond tuffen doe ik niet op de snelweg. Maar als ik wel op de snelweg rijd dan het liefst ergens tussen de 150 en de 180, afhankelijk van weer, drukte, haast etc.
Daarboven wordt het vermoeiend als je 2 uur moet rijden. (blijft wel leuk)
Bovendien: als ik harder rij gaat mijn tijdwinst verloren doordat ik vaker moet tanken.
 
Snelweg is een noodzakelijk kwaad, en te vermijden als ik de kans maar even krijg!

Veel te veel enge mensen in enge koekblikken op de linkerbaan!!


ik heb ook een gruwelijke hekel aan de snelweg. lange rechte stukken en blinde automobilisten en asociaal inhalende vrachtwagens.

maar ja, om ergens toch op tijd te zijn moet je het toch vaak doen met de snelweg :S

trouwens nog nooit de max van mijn motor gepakt op de duitse autobahn.
ik dacht altijd als ik mijn A rbw heb en mijn motor dan ga ik direct voluit.
tot nu toe 230 of zo op de teller gehad voor luttele seconden, vind het geen fuck aan :o
 
ik heb ook een gruwelijke hekel aan de snelweg. lange rechte stukken en blinde automobilisten en asociaal inhalende vrachtwagens.

maar ja, om ergens toch op tijd te zijn moet je het toch vaak doen met de snelweg :S

trouwens nog nooit de max van mijn motor gepakt op de duitse autobahn.
ik dacht altijd als ik mijn A rbw heb en mijn motor dan ga ik direct voluit.
tot nu toe 230 of zo op de teller gehad voor luttele seconden, vind het er geen fuck aan :o


Tenzij je met die 230 een afslag pakt :+


De lekkerste snelheid vind ik tussen de 140 en 170 :)

Harder is wel leuk maar is zo duur :X
 
Laatst bewerkt:
Reed altijd tussen de 140 en 160 km/h maar na de bekeuring van 268 euro leer je dat snel af ! Dus is nu de "ideale" snelheid 50-80-100 - 120km/h .

Duitsland af en toe gas open.
 
Laatst bewerkt:
Op een naked vind ik 140 op de snelweg nog wel vol te houden, 150 niet.

Same here! :Y

Heb 120 - 140 geselecteerd. Tuurlijk rij ik ook wel eens harder, maar dit zijn de snelheden waarmee ik prettig rij. Toen met de Thundercat lag dit wel wat hoger.
 
120-150 is een mooie snelheid....

Daarboven gaat het mij veel te hard en worden de snelheidsverschillen veel te groot. Daardoor wordt het ook te gevaarlijk,kijk maar eens op de duitse autbahnen als zo''n idioot met 200+ je voorbij knalt. Je schrikt je kapot.......
 
Laatst bewerkt:
en dan een minimum snelheid van 140 op de linkerrijstrook anders een dikke vette boete!

en snachts die max snelheid omhoog.

Dat is helemaal niet logisch, 's nachts is het zicht veel minder dan overdag.

De mooiste snelheidslimiet vind ik toch de limiet die ooit in Montana gold:
overdag: "Reasonably and with care"
's nachts: 70mph
 
Terug
Bovenaan Onderaan