Poll: Hoe stal jij je motor?

Hoe stal jij je motor?

  • In eigen garage aan huis

    Stemmen: 80 48,8%
  • In gezamenlijke parkeergarage

    Stemmen: 11 6,7%
  • In garagemogelijkheid elders

    Stemmen: 14 8,5%
  • Buiten

    Stemmen: 19 11,6%
  • Schuur/tuin

    Stemmen: 40 24,4%

  • Totaal aantal stemmers
    164
Gezamelijke parkeergarage aan huis met meerdere sloten. Desondanks meerdere motoren gestolen paar jaar terug:N


Excuus voor de 🤣
...maar ik zat door de topictitel met de grap "Met behulp van een kameraad, hydraulische kniptang, skateboard en busje" in m'n hoofd en dacht dat je me voor was
 
In mn garage met 2 deurmagneten en een bewegingsmelder watching:Y
 
  • Leuk
Waarderingen: Royz
Gewoon in de schuur die in de tuin staat. Niet heel royaal maar warm droog en windvrij.
46436801_277279809657065_4061751022798766080_n.jpg
 
Eerst zo, dwars voor de auto in de gezamenlijke parkeergarage;
WhatsApp Image 2019-10-25 at 14.14.29.jpeg


Werd alleen wat stoffig (naar rechts een fietsenstalling en extra tralies direct naar buiten), dus tegenwoordig heb ik 'm in een ongebruikt hoekje van de garage staan, tussen dichte muren en met een stofhoes erover. Scheelt me ook mijn rug als 'ie erachter vandaan moet. :+
 
Samen met een vriend een losse garagebox gehuurd, staan ze prima. Aan de ene kant een mooi verborgen pleintje, aan de andere kant een mooi verborgen pleintje...
 
Eerst zo, dwars voor de auto in de gezamenlijke parkeergarage;
Bekijk bijlage 1464466

Werd alleen wat stoffig (naar rechts een fietsenstalling en extra tralies direct naar buiten), dus tegenwoordig heb ik 'm in een ongebruikt hoekje van de garage staan, tussen dichte muren en met een stofhoes erover. Scheelt me ook mijn rug als 'ie erachter vandaan moet. :+
Je rug?
Moest je 'm over die drempel daar tillen dan?
 
Ik heb de indruk dat alleen degenen die tevreden zijn met hun situatie respons geven.

Optie "Buiten" staat op 0. ....
Ik heb hem tijdens de winterstop binnen in de verwarmde aanbouw staan, maar tijdens het seizoen gewoon buiten onder de carport. Uiteraard met muuranker en kettingslot. Vervolgens nog verlichting met sensor en een waakse hond die ons wel wakker maakt als er iets mocht gebeuren.

En als ze hem alsnog stelen, dan meld ik mij bij de verzekeraar en daarna bij een motorzaak (of particuliere verkoper).
 
Je rug?
Moest je 'm over die drempel daar tillen dan?

_O- Dat gelukkig dan weer niet, maar hij paste net tussen de drempel en de tralies van de fietsenstalling. Koffer strak tegen het hek en dan op de jiffy laten zakken. Dus een aantal keren wrikken kostte het wel, en een kleine 300 kilo heen en weer wiebelen is mijn rug nou niet echt voor gebouwd. Om 'm eruit te krijgen moest eerst de auto een stukkie naar achter, en als de buren de auto er hadden staan kon ik het wel vergeten. Of ik had 'm inderdaad over de drempel moeten tillen, en dan had je me helemaal op kunnen vegen. :+

Inmiddels heb ik die hutkoffers er ook al weer een tijdje afgehaald, tegenwoordig zou het wat makkelijker gaan wellicht. Maar hij staat nu prima.
 
Ik woon in een appartement en ik heb een garagebox beneden. Niet helemaal letterlijk aan huis dus, maar ook niet echt elders want ik heb er wel direct zicht op. Ik heb het appartement er zelfs min of meer op gekocht, de zoekopdracht voor de makelaar was destijds of een garagebox, of een grote schuur dan wel de mogelijkheid tot bouwen van een schuur in de tuin. Het werd een appartement met garagebox.

Ik heb er geen foto's van, maar een motor op een mover staat strak tegen de achterwand, daarvoor staat de auto, naast de auto staat nog een motor, en voor de auto staat mijn dagelijkse woon-werk motor. Oja er tussen staat nog ergens een fiets. En het is een standaard formaat garagebox, beetje passen en meten dus.
 
Ik woon in een appartement en ik heb een garagebox beneden. Niet helemaal letterlijk aan huis dus, maar ook niet echt elders want ik heb er wel direct zicht op. Ik heb het appartement er zelfs min of meer op gekocht, de zoekopdracht voor de makelaar was destijds of een garagebox, of een grote schuur dan wel de mogelijkheid tot bouwen van een schuur in de tuin. Het werd een appartement met garagebox.

Ik heb er geen foto's van, maar een motor op een mover staat strak tegen de achterwand, daarvoor staat de auto, naast de auto staat nog een motor, en voor de auto staat mijn dagelijkse woon-werk motor. Oja er tussen staat nog ergens een fiets. En het is een standaard formaat garagebox, beetje passen en meten dus.
Nu alleen nog het adres vermelden... en toch ook maar wat foto's... om een vergis wegneem te verkleinen })
 
Nu alleen nog het adres vermelden... en toch ook maar wat foto's... om een vergis wegneem te verkleinen })

Dievengilde kent het adres al, maar mijn verzameling oud ijzer op wielen was kennelijk niet de moeite van het stelen waard en ze hebben alleen even rondgekeken. Mag best, alleen als ze volgende keer gewoon even aanbellen hoef ik geen nieuw slot te kopen :+
 
Mijne gaat de tuin in overdekt en met camera toezicht Heb een grote garage maar daar staat een oldtimer in de weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan