POLL hoe vaak ben je al gestoken door een wesp/bij

hoe vaak gestoken al door een wesp/bij/horzel?

  • Nog nooit

    Stemmen: 28 39,4%
  • 1x

    Stemmen: 24 33,8%
  • 2x

    Stemmen: 7 9,9%
  • 3x

    Stemmen: 6 8,5%
  • 4x

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5x

    Stemmen: 2 2,8%
  • 6x

    Stemmen: 0 0,0%
  • meer...

    Stemmen: 4 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    71

Staelens

Banned User
6 mei 2004
168
0
Fuck ik was vandaag gestoken door een wesp.


Die is tijdens het rijden waarschijnlijk tegen me opgebotst en onder m'n t-shirtje gekropen (het was weer korte broek en t-shirt weer 8-) )

Toen ik thuis aankwam voelde ik iets bewegen bij m'n buik dus ik haal m'n t-shirt omhoog en wordt door dat kankerbeest gestoken...pijn viel wel mee eigenlijk maar helaas was er niemand om het gif eruit te zuigen.


Hoevaak zijn julie al gestoken door een wesp/bij/horzel tijdens het rijden, en waar?
 
1keer door een horsel gestoken, jezus wat doet dat zeer... en wat zijn die beesten eng groot!

hopelijk nooit weer
 
Vorigjaar op een bergpas iets van 8 keer achter elkaar |(
maatje die ook op de motor was rolde bijna om van het lachen bij het zien van al m'n stunts om da beest uit m'n pak te krijgen :(
 
Die beestjes vliegen achteruit! Ik haalde laatste een wesp in die precies door een gaatje mijn handschoen invloog. Was niets van over maar de angel heb ik helaas nog wel teruggevonden, in mijn hand. Zucht, en dat nu al 2 keer in 1 jaar '(
 
Ik heb vanmiddag er eentje kapot gemaakt. De allereerste dit jaar.
Hij eerst dacht ik. Klote beesten.
 
gelukkig nog maar één keer. gewoon op een terrasje. ging op mijn vingers (buiten mijn zicht) zitten, ik voelde wat kriebelen en nou ja, dan sluit en op je je hand en dan doet ie prikken he. deed flink pijn, maar ja gaat er niet dood van.

ben als ik ze rond zie vliegen wat voorzichtiger. kriebelt er iets, eerst kijken. maar bang ben ik er niet voor. als je paniekerig gaat doen is de kans op een prik alleen maar groter.
 
Ik heb het zelf 1x gehad. Lekker zomers weertje (anders zijn die fuckbeesten er nooit) En ff in alleen een T-shirtje tanken. Op de terugweg vloog de hufter onder mijn arm en stak me lek :(

Laat ik de uitgeslapen onder ons voor zijn; ja, ik droeg ook een broek en schoenen :+
 
Gestoken tijdens het rijden? Praat me er niet van |( .

Ik reed ff niet al te snel, zag het ding op mn vizier afkomen. PONK. Weg wesp, ging niet hard genoeg om em te verspletteren op mn vizier. Viel dat ^@^@$&!~-ding in mn nek. STEEK!!! Vanaf dat moment nooit meer zonder kol gereden :( ...
 
in al de jaren dat ik rij pas één keer gestoken.
maar dan door een horzel... lieve beestjes.
was ook de eerste en enige keer dat ik met een korte broek een stukje om ging.
menig balletdanser was jaloers geweest op die bult in m'n broek.
 
In mijn brommertijd een keer zo'n kutbeest met een kilometer of 80 op mijn bek gekregen. AUW gdvrrrrr heb nog nooit zo hard geremd. wesp vloog door en heeft me 3 keer in mijn oor gestoken. :(
 
paar jaar terug vloog een bij precies onder m'n helm door, over de kraag heen zo met z'n angel in m'n keel Grrrrr.!!!!! 1 cm ruimte en hij wist het nog te vinden ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan