poll karten

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
optie 1
------
Duiven

Na een training van 5 minuten volgt een training van 8 minuten en een kwalificatie van 8 minuten. De 10 beste coureurs gaan door naar de finale van 10 minuten met een formule 1 start. Tijdens en na het racen is iedere deelnemer van harte welkom in ons gezellige bruine café. Na afloop van de race vindt er een professionele prijsuitreiking plaats met voor de 3 beste coureurs een beker.

Bij 10 tot 20 personen is de prijs ƒ 75,00 per persoon ex btw

Bij 21 tot 30 personen is de prijs ƒ 71,45 per persoon ex btw

meer info http://www.coronel-entertainment.nl/


*************************************
*************************************

optie 2
------
huizen

Eerst volgt de Rijdersbriefing, waarbij uitleg wordt gegeven over de kart, bochten- en rijtechniek. Natuurlijk wordt voor iedere deelnemer een helm en race-overall ter beschikking gesteld.

KWALIFICATIE
Tijdens de kwalificatie krijgt u de mogelijkheid een zo snel mogelijke rondetijd neer te zetten. Aan de hand van de kwalificatie wordt de startpositie van de race bepaald.

RACE
Draaiende motoren...... alle deelnemers staan gereed op hun startplaatsen.... het stoplicht staat op rood.... de zenuwen gieren door de keel.... nog enkele seconden... het stoplicht springt op groen, de race is begonnen! Hierbij zal u zoveel mogelijk snelle rondes moeten neerzetten.

FINALE
De best geklasseerde rijders zullen tegen elkaar uitkomen in de alles bepalende finale. Zij starten vanaf de grid en zullen in een tijdsbestek van 12 minuten, met zoveel mogelijk snelle rondes, als eerste over de finish moeten komen.

prijs 85.39,- ex btw

meer info http://www.coronel-entertainment.nl/


*************************************
*************************************

optie 3
------
winterswijk

G R A N D P R I X
De Grand Prix is een individuele kartcompetitie waarin u het echte Formule 1 gevoel zult beleven. Spannend van start tot finish. Alle heats duren 8 min. De Grand Prix wordt alleen gereden met je eigen groep. Minimaal 12 personen. De Grand Prix bevat de

volgende onderdelen:
een rijdersbriefing
vrije training 8 min.
een manche 8 min.
kwalificatie 8 min.
de finale beste 8 coureurs. 8 min.
Prijs: € 33,=

De super grand prix, het woord zegt het al, is een uitgebreide Grand Prix met meer onderdelen. Alle heats duren 10 minuten. Minimaal 12 personen.
De Super Grand Prix bevat de volgende onderdelen:
een rijdersbriefing
een vrije training 10 min
een manche 10 min
een kwalificatie 10 min
de finale beste 10 coureurs 10 min
Prijs: € 41=

meer info http://www.kartbaanwinterswijk.nl/


*************************************
*************************************

optie 4
------
Nijverdal

Formule 1 Arrangement
Dit arrangement bestaat uit een rijdersbriefing, een warming-up heat, een kwalificatieheat en een finale voor de beste 15 rijders.


Uiteraard zorgen wij ook voor de bekers en champagne.

De winnaars worden gehuldigd op het podium, terwijl het Wilhelmus wordt gespeeld.


U rijdt volledige heats van 12 minuten en bevindt zich alleen met uw groep op het circuit.

Dit arrangement is alleen mogelijk op dinsdag t/m donderdag. In overleg ook op vrijdag- en zaterdagmiddag of zondagavond. Dit arrangement kunt u reserveren vanaf 20 personen.

Beschrijving Guldens Euro
Vanaf 20 personen 80,00 36,30

meer info
http://www.kartplaza.nl/


*************************************
*************************************

optie 5
------
apeldoorn

kon ik zo gauw geen info over vinden behalde dat klein baantje is
weet wel dat er ook zulke mogenlijk heden zijn als een kwalificati en een race
weet daar aleen geen prijzen van zal ook rond de 80 gulden liggen denk ik

graag zo snelmogenlijk reageeren ik wil vrijdag proberen een reservering te maken.
ik wil laatste weekende van jan doen.

hoopenlijk tot ziens

ps enschede was de kartbaan gesloten ivm faisement miricale planet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat zijn ze allemaal een eind weg voor mij! Maar toch, zou ik kiezen, dan ben ik het meest geinteresseerd in de eerste optie.
 
Tja, blijf toch voor HUIZEN !!!!!!! Vind het werk erg gezellig dat het georganiseert wordt
 
grmbl, dichtsbijzijnde is 154km.. sorry, vinnik toch wat ver voor een uurtje karten
 
Duiven is kewl. Ben ik al eens geweest, 2 verdiepingen en vlak bij Arnhem. Kan ik mooi bij een maat van me overnachten mocht dat nodig zijn.
 
Duiven is wel koele baan, mijn allereerste keer dat ik kartte heb ik daar gereden. :)
 
wel ff stemmen aub ik heb geen zin om zo te gaan turven voor de baan met de meeste stemmen
en sorry voor de gene die willen mini biken
altans dat ik niet in me lijstje heb staan
ik denk dat toch vrij moeilijk word om met een groep ff op een woensdagavond heenenweer te rijden naar lommel word wel vrij laat teneerste en denk dat voor de maasten de afstand wel een probleem is
volgende x mischien
 
Duiven, winterswijk, apeldoorn, Nijverdal is allemaal prima! Allemaal lekker in de buurt *D Heb maar gekozen voor Duiven. Da\'s 25 kilometer :}
 
Wat ik heb begrepen van een collega van mij, is dat Nijverdal ook wel erg gaaf is. Zelf nog nooit geweest, dus kan er niet over mee praten. Maar is voor mij ook wel een optie. Maar voorkeur gaat uit naar Duiven
 
Poohbeer:
grmbl, dichtsbijzijnde is 154km.. sorry, vinnik toch wat ver voor een uurtje karten

Ga dan een keer met ons minibiken in Lommel (is voor ons ff crossen, maar voor jou wellicht dichterbij? :]
 
Laatst bewerkt:
Poohbeer:
Ga dan een keer met ons minibiken in Lommel (is voor ons ff crossen, maar voor jou wellicht dichterbij? :]

Geef maar gil wanneer! Lommel is echt nog wel te doen.
Ben eens benieuwd of ik me in me iets te kleine lederhosen nog op zo\'n miniding gezeten kan krijgen :+
 
Even op een rijtje:
Duiven: f75,= 5 + 8 + 8 + 10 = 31 minuten rijden
Huizen: f85,= 12 + 12 + 12 = 36min
Winterswijk: f73,= 8 + 8 + 8 + 8 = 32min
Winterswijk: f93,= 10 + 10 + 10 + 10 = 40min
Nijverdal: f80,= 12 + 12 + 12 = 36min
Apeldoorn ben ik ooit wel eens geweest, een erg klein baantje. Bovendien wisselden ze elke rit van skelters, waardoor je steeds met koude banden op een al erg koude baan reed.

Denk erom: de laatste rit is alleen voor de snelste rijders. Geen probleem als je met zijn tienen bent, wel met 20 man want dan blijft de helft achter.

Huizen is redelijk dichtbij en een leuke baan, Duiven ken ik niet maar is me wel wat ver weg (vanuit A\'dam), Winterswijk al helemaal!, Nijverdal ligt mij ook iets te ver weg (ach zeikerd!) en Apeldoorn vond ik dus weinig aan. Dus wordt het Huizen voor mij.
 
Wel duur dat karten in Nederland.
In België kost het meestal 500BEF per 15 min.
Ben altijd wel geïnteresseerd in een 2 uren race per team van 2 personen (elk een uurtje rijden, maar 1 pitstop), schommelt rond de 2000-2500 bef.
:]
 
11 man gestemd tot nog toe, lekker knus clubje. Poll over de data dan maar?

Bij voorkeur voor 17 januari, want dan moet ik tegen collega\'s rijden en die moeten wel achter me blijven natuurlijk! Heb ff wat oefening nodig.

:) (marcoo heeft zin in skelteren)
 
Huizen mooie baan enne ik wil revance vorig jaar een kartje total loss gereden tijdens de finale en dat is bale :(

gR1d
 
Terug
Bovenaan Onderaan