Poll: op vakantie met MF?

R6yes & ik hebben er inderdaad aan zitten denken om zoiets te doen, althans onze keuze staat er niet bij. Dat was dan namelijk op zo\'n georganiseerde motor-vakantie gaan met mensen van MF.

Richting Zuid-Frankrijk of zo, die route die de FastBike Mafkezen rijden, Col de Tende enz. :]

En anders een lang weekend Duitsland of zo en dan \'s avonds inderdaad sterke verhalen aanhoren :P

Maar wat heb je in je hoofd :?
 
heee ik ga van e zomer ook op vakantie met een kameraad (op de motor)! wel op doorreis , belgie ,frankrijk, spanje ,italie, zwitserland ga 3 weken , zijn er meer die er mee willen laat het weten!
 
Altijd leuk.

Ik zit alleen niet te wachten op een georganiseerde reis (behalve KicXtour dan, nou ja, tour????)

Gaan we meteen op vakantie of doen we een lang weekend. Ik weet een goed en goedkoop adres in de Eifel vlakbij de Nurburg Ring en Cochem.
Kan iedereen mee voor weinig en bijna altijd plaats, ook voor grote groepen.
 
Ik ga niet mee, waar is de optie \'Nee\', want ik ken dus wel MF\'ers.
Helaas kan ik jullie toch niet bijhouden, tenzij jullie allemaal netjes 100-120 rijden. Nee. lijkt me nix ;)
 
Heb wel interesse, met groep mensen waarmee ik goed kan opschieten is zoiets erg leuk denk ik. :)

edit: land vergeten...

Maakt me weinig uit waar we gaan rijden, zolang ze er maar mooie bochten hebben en het weer er goed is. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zat zelf te denken aan een niet al te lange (anderhalve week/twee weken) \"tweede\" vakantie, na de \"gewone\" vakantie. Om lekker met de motor er op uit te trekken, naar een land met bergjes en dalletjes, haarspeldbochten en lange doordraaiers! Nostalgische dorpjes (met 200 doorheen rammen :) ) en knusse herbergen om te slapen.

Gewoon een of misschien wel meerdere circuits aan doen, hier misschien een paar dagen in de buurt rond te hangen, en daarna op naar de volgende mooie route cq bergen en/of circuit.

Uiteraard wel een soort \"georganiseeerde\" reis, want je wil toch weten waar je ongeveer aan toe bent. Maar ook weer niet zo\'n toer dat je bij elke straathoek weet welke kant je op MOET.

We zouden zelfs eerst met de auto + motoraanhanger af kunnen zakken naar het zuiden (Z-frankrijk, N-Italie of Z-Duitsland) om vervolgens elke dag een mooie toer te maken naar verschillende delen van de omringende landen.

Zomaar een paar ideetjes, diek liever met meerdere mensen uitvoer. Gewoon een leuke groep van ongeveer 10 motoren. Zoiets.
 
Ik blijf geintresseerd!!!!!!!!!!!

Maar ik heb nog nooit iets geregeld van te voren.
Zie wel waar ik uit kom.
 
Als het maar geen 40 motoren worden :) .
Een week lijkt me wel meer dan genoeg, heb ik ook nog wat vakantie dagen over voor wat andere dingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf geintresseerd!!!!!!!!!!!

Maar ik heb nog nooit iets geregeld van te voren.
Zie wel waar ik uit kom.

Je moet het toch met me eens zijn dat je voor een groep, zeg hooguit 10 man, dat je kwa slapen wel iets moet regelen. Zeker als je ook nog een beetje wil rondtoeren.

En nee, ZEKER geen 40 man....hooguit 10 (\'t moet wel leuk blijven he?!)
 
Het moet dan wel een gelijkwaardige groep zijn,anders kan je bij elke splitsing wachten :r
Gizzmo,ben jij bij die Hollanders geweest in de Eiffel?Is inderdaad vlak bij de Ring.
Jammer dat die mooie bosweggetjes altijd nat zijn.
 
Is goeie ideetje... :)
Mag zoiets wel... Lekker :] , sterke verhaaltjes vertellen & aanhoren, basically een fun time met je motormaatjes.... *D

Moe\'k alleen nog wel effe oefenen, zodat niet idereen om de paar kilometer op mij mag wachten...

Die groep van 10 lukt zo te zien wel... :)
 
Wel interesse, maar ik ga ECHT niet met een SM 1000km over de snelweg rijden hoor!

Ach, jullie ook niet, want niemand vind dat leuk (als het goed is), behalve voor wat wheelies en wat kanonsprints :)
 
Wel interesse, maar ik ga ECHT niet met een SM 1000km over de snelweg rijden hoor!

Ach, jullie ook niet, want niemand vind dat leuk (als het goed is), behalve voor wat wheelies en wat kanonsprints :)

Je zorgt maar dat je tegen die tijd weer een GEWONE motorfiets hebt ruud, je kan toch niet met een SM blijven rondrijden?! Je bent forum admin snotverdorie, uitgejouwd zal je worden als je volgend jaar niet met een \"gewone\" (lees supersport) op de MF meetings verschijnt.. :)
 
Je zorgt maar dat je tegen die tijd weer een GEWONE motorfiets hebt ruud, je kan toch niet met een SM blijven rondrijden?! Je bent forum admin snotverdorie, uitgejouwd zal je worden als je volgend jaar niet met een \"gewone\" (lees supersport) op de MF meetings verschijnt.. :)

is snelweg rijden \"jullie\" idee van een vakantie?
Ze hebben apen getrained die harder rechtdoor kunnen!
DudeR is weer een stap verder dan jullie in de motor-evolutie....

enne... een MF-vakantie... wil dat niet meemaken als je de resultaten ziet van een MF-weekeinde. Tuffelen kan je met iedere onbekende maar HARD met een groep rijden kan alleen als je goed op elkaar bent ingesteld en elkaars rijstijl kent.

En er zit een hoop testosteron in deze groep, lijkt mij linke soep. Groepjes zouden nooit groter dan 5 man moeten zijn, daarboven wordt het een kluwen en mag je hopen dat het geen klit wordt.
 
Niet gestemd. Mijn keuze zat er niet bij:

- Nee, te weinig vrije dagen.

Ik heb er maar 26 per jaar en daarvan gaat het grootste gedeelte op aan een lange buitenlandse reis. Dit jaar IJsland, volgend jaar hopelijk Nieuw-Zeeland.
 
is snelweg rijden \"jullie\" idee van een vakantie?
Ze hebben apen getrained die harder rechtdoor kunnen!
DudeR is weer een stap verder dan jullie in de motor-evolutie....

enne... een MF-vakantie... wil dat niet meemaken als je de resultaten ziet van een MF-weekeinde. Tuffelen kan je met iedere onbekende maar HARD met een groep rijden kan alleen als je goed op elkaar bent ingesteld en elkaars rijstijl kent.

En er zit een hoop testosteron in deze groep, lijkt mij linke soep. Groepjes zouden nooit groter dan 5 man moeten zijn, daarboven wordt het een kluwen en mag je hopen dat het geen klit wordt.
Nu krijgt Guz ineens ouderlijke gevoelens :?

Als je met een gelijkwaardige groep wil gaan rijden en Gizzmo, Porky en Unstable zeggen al ja dan kom je niet eens aan 10 man die dat bij kunnen houden :) .
 
is snelweg rijden \"jullie\" idee van een vakantie?
Ze hebben apen getrained die harder rechtdoor kunnen!
DudeR is weer een stap verder dan jullie in de motor-evolutie....

enne... een MF-vakantie... wil dat niet meemaken als je de resultaten ziet van een MF-weekeinde. Tuffelen kan je met iedere onbekende maar HARD met een groep rijden kan alleen als je goed op elkaar bent ingesteld en elkaars rijstijl kent.

En er zit een hoop testosteron in deze groep, lijkt mij linke soep. Groepjes zouden nooit groter dan 5 man moeten zijn, daarboven wordt het een kluwen en mag je hopen dat het geen klit wordt.

Waarom ben jij zo negatief guz, ?? als het met wat regeltjes zorgt dat het in goede banen loopt, dan rijdt niemand HARD, en blijft de groep lekker bij elkaar. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf nog steeds van partij...Of het nou lekker rustig rijden wordt, of ik achter Raul, Unstable en Porky aan moet blazen...beide gevallen leuk...en doe ik meeeeeeeeeee :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan