[poll] TT 2004, hoe ga je?

Hoe ben je te herkennen?

• Gewoon mezelf ( niet te herkennen dus :))

Stemmen: 25 69,4%
  • In team/merk kleding

Stemmen: 4 11,1%
  • Met vlag/spandoek

Stemmen: 3 8,3%
  • Compleet met geverfd haar/gezicht

Stemmen: 2 5,6%
  • Alles wat te verkrijgen is

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal aantal stemmers
    36

ZX7-aRnold

MF veteraan
13 aug 2003
22.513
994
Hoogezand
Nee...... niet weer het zoveelste topic of jem et de motor gaat, met wat voor demper en hoeveel sloten je mee neemt. Laat hier weten hoe je gekleed gaat naar de TT. Ga je helemaal in je favoriete merk/team kleding. Vlaggen, spandoeken noem het maar op! Kortom, hoe is de echte die hard MF racefan te herkennen op Assen volgende week :+

Heb met carnaval 2 bussen met groene haarverf van Engel gekregen. Deze ga ik dus zeker op zaterdag even uitproberen 8-) , verder uiteraard in een Kawa teamshirt / trui (beetje afhankelijk van het weer :X :X )
Mocht het koud worden kan ik altijd nog m'n Kawa sokken aandoen :+

Afhankelijk v/h weer, is 't goed dan loop ik er bij als een toerist :P , is het slecht dan loop ik er bij als een toerist..in regenkleding :9
'kZit op de camping dus trek geen leren pak aan om te laten zien dat ik motor rij.. B| .. ;)
Maarre, jij zit goed hee, bij kawasaki! :)

Afhankelijk v/h weer, is 't goed dan loop ik er bij als een toerist :P , is het slecht dan loop ik er bij als een toerist..in regenkleding :9
'kZit op de camping dus trek geen leren pak aan om te laten zien dat ik motor rij.. B| .. ;)
Maarre, jij zit goed hee, bij kawasaki! :)

Zoals velen anderen wel doen.

Geweldig :}
Leren broek aan met gympies eronder ofzo. Of helemaal casual met een leren jack erop.

En dan van het autoparkeerterrein afkomen met koelboxen/parasols/stoelen en de hele meuk :+

IK: Kom met de auto, trek bij vrienden op de camping me leren pak aan en ga ervoor :P

Nu serieus:
Op de motor met leren pak aan en de rest van de veiligheidsvoorzieningen.
TT-2003 Shirt en/of trui wat me lekker zit en korte broek onder leren broek.
TT kennende zal het dus wel een broek met t'shirt EN trui worden :X

Verder geen gekkigheid.

Mja, je kan iig al wel merken dat de TT er aan komt hierzo in Assen , het is al slecht weer hierzo :+

ik trek mooi mijn nieuwe mf t-shirt aan, mooi in kleur en verder mijn leren pak, kom lekker op de motor.

tot ziens

In team/merk kleding. Alleen zal ik niet de enige gek zijn met Honda kleding ben ik bang. Dus eigenlijk ben ik niet te herkennen denk ik :X .

Met een sticker van BMW op mijn voorhoofd, anders kom ik niet op de speciale BMW-parkeerplaats terecht *D

alleen niet op mijn voorhoofd... op de voorruit van auto jammer dat ik niet met motor kan maar ja heb geen BMW motor... ik heb een echte motor hehe :+

Terug
Bovenaan Onderaan