Poll: Vanavond motorrijden of voetbal kijken?

Ik ga vanavond...

  • motorritje maken

    Stemmen: 67 27,6%
  • Nederland-Roemenië kijken

    Stemmen: 120 49,4%
  • iets anders

    Stemmen: 56 23,0%

  • Totaal aantal stemmers
    243
Ik moet helaas klussen maar verder vind ik voetbal fantastisch *O* Hoe verder ze komen hoe beter.





Heel Nerderland kijkt TV en de wegen zijn nagenoeg leeg. MOOIE SITUATIE OM TE :] :] :] :]
 
Voetbal kijken. De eerste Oranje-wedstrijd die ik kan zien van dit EK.

En ik heb geen motor, maar dat is een subtiel detail. B|
 
GEEN VOETBAL. (sowieso niet) wolfman vind voetbal voor homo's. Echte mannen doen echte mannensporten. Zoals motorrijden, honkbal, rugby of atletiek.

NIET MOTORRIJDEN. (lichamelijk nog niet 100%, en geen zin om om de 45 minuten langs de kant van de weg te staan met me broek naar beneden)

Want? Heb last van een voedselvergiftiging. Dus moet helaas straks weer al dat geklop en mongolische geschreeuw en getoeter aan gaan horen van die Nederlanders als ze winnen etc...

Dus? Wat ga ik doen? ...lekker een dvdtje kijken.

SHIT als ik niet thuis hoefde te blijven, wist ik het wel...

Was ik al knallen op de klaverbladen. Verdorie!

:(

Wat was het toch heerlijk die eerste dag dat NL speelde. Heerlijk rustig op de weg, en ik heb geen een keer hoeven uitwijken voor een koekblikker die niet goed keek. Ik kon heerlijk mijn bochtjes pakken. Is voetbal toch nog "ergens" goed voor... :?

Totdat ik net door de stad moest en iedereen de overwinning wilde vieren. Ze reden me zowat omver man. En dan zeuren ze dat Turken met auto's toeteren enzo. Nou Nederlanders kunnen er zelf ook wat van...
 
.. iets anders, naar de sportschool, fitnessen. Wel wat vroeger, want normaal is het pas na 20.30u rustig, nu lekker een uurtje eerder beginnen. Daarna nog stukje wedstrijd kijken, maar het is toch geen belangrijke.
 
GEEN VOETBAL. (sowieso niet) wolfman vind voetbal voor homo's. Echte mannen doen echte mannensporten. Zoals motorrijden, honkbal, rugby of atletiek.

NIET MOTORRIJDEN. (lichamelijk nog niet 100%, en geen zin om om de 45 minuten langs de kant van de weg te staan met me broek naar beneden)

Want? Heb last van een voedselvergiftiging. Dus moet helaas straks weer al dat geklop en mongolische geschreeuw en getoeter aan gaan horen van die Nederlanders als ze winnen etc...

Dus? Wat ga ik doen? ...lekker een dvdtje kijken.

SHIT als ik niet thuis hoefde te blijven, wist ik het wel...

Was ik al knallen op de klaverbladen. Verdorie!

:(

Wat was het toch heerlijk die eerste dag dat NL speelde. Heerlijk rustig op de weg, en ik heb geen een keer hoeven uitwijken voor een koekblikker die niet goed keek. Ik kon heerlijk mijn bochtjes pakken. Is voetbal toch nog "ergens" goed voor... :?

Totdat ik net door de stad moest en iedereen de overwinning wilde vieren. Ze reden me zowat omver man. En dan zeuren ze dat Turken met auto's toeteren enzo. Nou Nederlanders kunnen er zelf ook wat van...


Ik ken het probleem, ik heb m'n enkel verzwikt -O-
 
Ik ga leren en voor de buis zitten.
Zal wel moeten... B|
Jammer genoeg heb ik mijn rijbewijs nog neit, anders ging ik zeker een stukje rijden :P
 
Hoe laat begint't voetbal?

Ik wil voor die tijd nog even weg met de motor, eigenlijk... wat waarschijnlijk niet gaat lukken.

Lastig, zulke keuzes :(
 
Nah,

Ik heb wel motorritje gestemd, maar ik vind eigenlijk heel veel aktiviteiten een beter alternatief dan voetbal kijken.

Toch: ik gun anderen hun voetbal. Ergens is het wel grappig dat zo'n minimaal landje als Nederland toch een of andere suffe sport heeft waar het in uitblinkt.
Geniet er van, zo veel "goede jaren" schijnen die voetballers ook niet te hebben.





Maar er zelf naar kijken.... Gaaaaappppp, misschien is in slaap vallen bij een zondagochtendpreek op een of andere RTL-kloon wel spannender.
 
Ik heb mijn oranje shirtje aan,

oranje haar
oranje neus
vlaggetjes op mijn wangen
mijn tuin hangt vol met een meter of 50 oranje rommel
oranje horloge
oranje onderbroek


Ik ben er klaar vooooooooooooorrrrrrrrrrrr......................



















zeeslot gaat motorrijden :+
 
Ga zo ff lekker stukkie hardlopen...lekker rustig op de weg... en het is dat ik zaterdag een vrijgezellenfeest heb...anders wist ik het wel...SAUNA.......wat denk je...alleeeeen maar vrouwen daar dan...al die mannen kijken toch voetbal.... *O* *O*
 
cheer.gif

cheer.gif

Voetbal kijken ....
cheer.gif

cheer.gif


En bij dezen de ideale opstelling voor deze (en alle andere) wedstrijden:

34t7blh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iets anders natuurlijk! :)
voetbal is nix, en ik heb me motor rijbewijs nog niet ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan