SportsPhotography
MF veteraan
- Onderwerp starter
SportsPhotography kun je niet weer op vakantie het was hier net zo lekker rustig
Vakantie?
Volgens mij geniet ik van een vrije dag na weken lang hard werken

De vakantie komt nog

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
SportsPhotography kun je niet weer op vakantie het was hier net zo lekker rustig
Vakantie?
Volgens mij geniet ik van een vrije dag na weken lang hard werken
De vakantie komt nog![]()
Heb ik opponenten?
Wist niet dat ik mee deed aan de speciale olympische spelen.
Ik vind alles prima, maar als je een geintje als dit niet kunt waarderen dan vraag ik mij of of je in het echte leven alles net zo serieus neemt en nergens een geintje in ziet.
Nog leuker is het hoe jullie ( de Stoner groupies ) mij in een hokje proberen te plaatsen hoe harder jullie drukken hoe meer tegengas ik geef.
Enne na 3 overwinningen op rij mocht iemand anders wel weer eens winnen!
Immers 3 maal raak is scheepsrecht ( in dit geval na 3 onverwinningen maakt Stoner eens een dikke fout vraag mij alleen af of het wel was gebeurt met TC![]()
)
ach mister Sportphornografie is weer actief...Nogmaals ik ben Rossi-Fan net als u dus daarover geen twijfel.
Vanwaar dit beroerde gedrag van u? beetje semi-gevatte opmerkingen heel de tijd...iets teveel bijdehandjes gegeten volgens mij. Maar ik ga gauw stoppen met deze post anders word ik zo gebanned wegens ongegronde kritiek.
Een paar dingen:
Stoner is heilig volgens velen, maar in rechtstreekse duels laat hij het afweten!
Stoner zal nooit een race met positief commentaar afsluiten!
En het laatste heet sarcasme ik had het gevoel en ik denk met mij een paar anderen dat sommige Stoner fans maar weer eens met beide voeten op aarde gezet moesten worden evenals Casey zelf.
Gelukkig hebben de fans en Stoner 4 week de tijd om na te denken over hun uitlatingen Rossi was gisteren heer en meester en wat het nog erger maakt voor Stoner hij is geklopt in de race na alle dagen dominant te zijn geweest, Rossi zorgde ervoor dat Stoner fouten maakte ( op een eerlijke manier ), hij is geklopt in een strijd die zeer prettig was om te zien en Rossi rijd nog niet eens op de motor die helemaal 100% is.
Kortom:
Priceless
En Rossi is bij velen niet heilig
doe me een lol zeg![]()
Als jij er niet tegen kan dat er dus mensen zijn ,waaronder ik ,die niet spontaan door hun knieën gaan en beginnen bidden en nat worden als de naam Rossi valt is dat jou probleem
Leer er maar mee leven dat niet iedereen Rossi graag ziet winnen
Life sucks ,jammer voor je![]()
ach mister Sportphornografie is weer actief...Nogmaals ik ben Rossi-Fan net als u dus daarover geen twijfel.
Vanwaar dit beroerde gedrag van u? beetje semi-gevatte opmerkingen heel de tijd...iets teveel bijdehandjes gegeten volgens mij. Maar ik ga gauw stoppen met deze post anders word ik zo gebanned wegens ongegronde kritiek.
geen opponenten, je komt hinderlijk over thats all. je hoeft geen allemansvriend te zijn, ben ik ook niet alleen is het onderhand een gegeven dat niet veel mensen je posts waarderen op de inhoud.
je bijnaam Sportfrustratie klinkt ook jou niet prettig in de oren lijkt me.
Nou kom op piemelkaas, beter je leven!
Ik ben Rossi fan maar zonder gele bril,
Als je dan eens iets positiefs zegt over Stoner ben je meteen Stoner groupie/meeloper of wat voor hokje dan ook.
Tijd voor humor
Rossi in een interview
"De ‘Corkscrew' was een geweldig punt om in te halen. Je kan daar makkelijk een foutje maken maar gelukkig bood het gravel genoeg grip."
[afbeelding]
Ik ben Rossi fan maar zonder gele bril,
Als je dan eens iets positiefs zegt over Stoner ben je meteen Stoner groupie/meeloper of wat voor hokje dan ook.
U zei?
Heb ik opponenten?
Wist niet dat ik mee deed aan de speciale olympische spelen.
af of het wel was gebeurt met TC![]()
![]()
Wat begrijp je niet?
Kom maar hier met die gele bril dan, doe ik hem wel op![]()
![]()
Een paar dingen:
Stoner is heilig volgens velen, maar in rechtstreekse duels laat hij het afweten!
Stoner zal nooit een race met positief commentaar afsluiten!
En het laatste heet sarcasme ik had het gevoel en ik denk met mij een paar anderen dat sommige Stoner fans maar weer eens met beide voeten op aarde gezet moesten worden evenals Casey zelf.
Gelukkig hebben de fans en Stoner 4 week de tijd om na te denken over hun uitlatingen Rossi was gisteren heer en meester en wat het nog erger maakt voor Stoner hij is geklopt in de race na alle dagen dominant te zijn geweest, Rossi zorgde ervoor dat Stoner fouten maakte ( op een eerlijke manier ), hij is geklopt in een strijd die zeer prettig was om te zien en Rossi rijd nog niet eens op de motor die helemaal 100% is.
Kortom:
Priceless