Poll: Voor de Stoner fans

Stelling: Casey Stoner zeikt nog meer dan Manneke Pis

  • Ja

    Stemmen: 128 95,5%
  • Helemaal mee eens

    Stemmen: 6 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    134
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik opponenten?
Wist niet dat ik mee deed aan de speciale olympische spelen.
Ik vind alles prima, maar als je een geintje als dit niet kunt waarderen dan vraag ik mij of of je in het echte leven alles net zo serieus neemt en nergens een geintje in ziet.
Nog leuker is het hoe jullie ( de Stoner groupies ) mij in een hokje proberen te plaatsen hoe harder jullie drukken hoe meer tegengas ik geef.
Enne na 3 overwinningen op rij mocht iemand anders wel weer eens winnen!
Immers 3 maal raak is scheepsrecht ( in dit geval na 3 onverwinningen maakt Stoner eens een dikke fout vraag mij alleen af of het wel was gebeurt met TC :X :X )

Hee, ik maak ook maar een geintje. Kun je wel hebben toch :+
En ik weet niet wie je met 'jullie' bedoelt, maar ik ben geen fan van Stoner hoor.
Ik hou van verrassingen dus dat Stoner niet won vond ik alleen maar prima. Rossi heeft super gereden en verdiend gewonnen. En als Stoner wel weer wint, als we dat niet verwachten, vind ik dat ook weer leuk.
Dus ja, in welk hokje moet je me nu stoppen?
:W
 
ach mister Sportphornografie is weer actief...Nogmaals ik ben Rossi-Fan net als u dus daarover geen twijfel.
Vanwaar dit beroerde gedrag van u? beetje semi-gevatte opmerkingen heel de tijd...iets teveel bijdehandjes gegeten volgens mij. Maar ik ga gauw stoppen met deze post anders word ik zo gebanned wegens ongegronde kritiek.

:^

Een paar dingen:

Stoner is heilig volgens velen, maar in rechtstreekse duels laat hij het afweten!

Stoner zal nooit een race met positief commentaar afsluiten!

En het laatste heet sarcasme ik had het gevoel en ik denk met mij een paar anderen dat sommige Stoner fans maar weer eens met beide voeten op aarde gezet moesten worden evenals Casey zelf.
Gelukkig hebben de fans en Stoner 4 week de tijd om na te denken over hun uitlatingen Rossi was gisteren heer en meester en wat het nog erger maakt voor Stoner hij is geklopt in de race na alle dagen dominant te zijn geweest, Rossi zorgde ervoor dat Stoner fouten maakte ( op een eerlijke manier ), hij is geklopt in een strijd die zeer prettig was om te zien en Rossi rijd nog niet eens op de motor die helemaal 100% is.
Kortom:

Priceless

En Rossi is bij velen niet heilig :?
doe me een lol zeg :Z

Als jij er niet tegen kan dat er dus mensen zijn ,waaronder ik ,die niet spontaan door hun knieën gaan en beginnen bidden en nat worden als de naam Rossi valt is dat jou probleem :W

Leer er maar mee leven dat niet iedereen Rossi graag ziet winnen :N

Life sucks ,jammer voor je :)
 
Laatst bewerkt:
:^En Rossi is bij velen niet heilig :?
doe me een lol zeg :Z

Als jij er niet tegen kan dat er dus mensen zijn ,waaronder ik ,die niet spontaan door hun knieën gaan en beginnen bidden en nat worden als de naam Rossi valt is dat jou probleem :W
Leer er maar mee leven dat niet iedereen Rossi graag ziet winnen :N

Life sucks ,jammer voor je :)

Het gaat mij er meer om dat er mensen zijn die moeten schreeuwen dat Stoner Dè man is terwijl hij net komt kijken en nog niet in de schaduw van Rossi zou mogen staan.
Evenals hij niet vergeleken mag worden met elke andere meervoudig kampioen uit de koningsklasse.
Kampioen worden is makkelijker dan kampioen blijven.
Ik denk overigens dat er meer mensen zijn die Rossi gisteren de terechte winnaar vonden ;)
Maarre word jij nat en krijg je weke knieën van Stoner? LOL
En volgens mij is Rossi wel heilig ene Mat Oxley een zeer onbekende schrijver O-) schreef een boek Portrait of a SpeedGod :P
 
Laatst bewerkt:
ach mister Sportphornografie is weer actief...Nogmaals ik ben Rossi-Fan net als u dus daarover geen twijfel.
Vanwaar dit beroerde gedrag van u? beetje semi-gevatte opmerkingen heel de tijd...iets teveel bijdehandjes gegeten volgens mij. Maar ik ga gauw stoppen met deze post anders word ik zo gebanned wegens ongegronde kritiek.

ach, als je onuitstaanbaar bent, doe je van alles om vrienden te vinden

je blijft een zielig mannetje


( is niet aan jou adres gericht, GJ1)
 
Laatst bewerkt:
geen opponenten, je komt hinderlijk over thats all. je hoeft geen allemansvriend te zijn, ben ik ook niet alleen is het onderhand een gegeven dat niet veel mensen je posts waarderen op de inhoud.
je bijnaam Sportfrustratie klinkt ook jou niet prettig in de oren lijkt me.
Nou kom op piemelkaas, beter je leven!
 
geen opponenten, je komt hinderlijk over thats all. je hoeft geen allemansvriend te zijn, ben ik ook niet alleen is het onderhand een gegeven dat niet veel mensen je posts waarderen op de inhoud.
je bijnaam Sportfrustratie klinkt ook jou niet prettig in de oren lijkt me.
Nou kom op piemelkaas, beter je leven!

Ik trek mij niks aan wat mensen over mij schrijven op het internet en vriendjes zoeken op het internet doe je maar op lexa.nl.
Zoals ik eerder al aangaf vriendjes maken hoeft van mij niet.
Ik geef mijn mening meer niet als dat bij anderen in het verkeerde keelgat schiet dat is niet mijn probleem eerder aan de interpretatie van diegene.
Stoner was goed in de 250 in de MotoGP struikelde hij meerdere malen en nu hij een keer wereldkampioen is, is zijn ego nog groter dan de grindbak waarin hij belandde.
tel daarbij zijn razernijen eens op als er in zijn ogen iemand in de weg rijd dan is Stoner gewoon een heethoofd en voor het eerst in verklaarde Stoner dat het een keer zijn eigen fout is.
Stoner zou eens een cursus media training moeten doen mensen maken fouten dus het is niet iedere keer de machine.
En als mensen niet kunnen discussieren en alles opvatten als een persoonlijke aanval en daardoor de poster aan gaan vallen dan ben je niet gemaakt om op het internet te discussieren.
Als ik iets zeg wil dat niet betekenen dat mensen gelijkgestemd moeten zijn en het met mij eens moeten zijn.
Dat houd namelijk de conversatie gaande nietwaar?
 
Ik ben Rossi fan maar zonder gele bril,
Als je dan eens iets positiefs zegt over Stoner ben je meteen Stoner groupie/meeloper of wat voor hokje dan ook.

Tijd voor humor

Rossi in een interview
"De ‘Corkscrew' was een geweldig punt om in te halen. Je kan daar makkelijk een foutje maken maar gelukkig bood het gravel genoeg grip."

war.jpg
 
Ik ben Rossi fan maar zonder gele bril,
Als je dan eens iets positiefs zegt over Stoner ben je meteen Stoner groupie/meeloper of wat voor hokje dan ook.

Tijd voor humor

Rossi in een interview
"De ‘Corkscrew' was een geweldig punt om in te halen. Je kan daar makkelijk een foutje maken maar gelukkig bood het gravel genoeg grip."

[afbeelding]

Vette foto :Y
Precies op het goeie moment genomen :}
 
ik zeg een slotje.
dit topic vind ik not done... :X |(

ook al waren de reacties niet correct..



de race was iig spannend :) *O* *O*


op naar de volgende !
 
Een paar dingen:

Stoner is heilig volgens velen, maar in rechtstreekse duels laat hij het afweten!

Stoner zal nooit een race met positief commentaar afsluiten!

En het laatste heet sarcasme ik had het gevoel en ik denk met mij een paar anderen dat sommige Stoner fans maar weer eens met beide voeten op aarde gezet moesten worden evenals Casey zelf.
Gelukkig hebben de fans en Stoner 4 week de tijd om na te denken over hun uitlatingen Rossi was gisteren heer en meester en wat het nog erger maakt voor Stoner hij is geklopt in de race na alle dagen dominant te zijn geweest, Rossi zorgde ervoor dat Stoner fouten maakte ( op een eerlijke manier ), hij is geklopt in een strijd die zeer prettig was om te zien en Rossi rijd nog niet eens op de motor die helemaal 100% is.
Kortom:

Priceless

:^

kan je nog zo goed racen, geliefd zijn bij het publiek vereist hele andere skills, 1 die naar mijn mening Stoner absoluut niet heeft....

Voor degene die gister BBC gemist hebben, intervieuw direct na de race toen Rossi Stoner een hand wou geven ging deze kleine pisvlek zo kansloos tekeer en wijzen met zn vingertje alsof ie gvd de baas van motogp zelf is :r |(

Rossi held,

Stoner superpisvlek ben je.................hoe vaak je ook wint :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan