Poll: Wat voor een motorrijder ben jij?

Ik ben een:

  • Snelheidsduivel

    Stemmen: 96 34,9%
  • Avonturier

    Stemmen: 21 7,6%
  • Rebel

    Stemmen: 44 16,0%
  • Tourfreak

    Stemmen: 84 30,5%
  • Ragger

    Stemmen: 30 10,9%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Ik mis de optie sportief-toeren :?
Ik ga de weg op om lekker te toeren, maar dan wel met net een iets hogere snelheid en wat platter de bocht om. Maar allemaal niet zo extreem als een snelheidsduivel, maar ook weer niet zo braaf als een echte toerbuffel :)
 
Ik denk dat ik het meest bij snelheidsduivel pas, maar dan in de bochten zoveel mogelijk het gas erop, hard rechtdoor vindt ik een stuk minder intressant
 
Snelheidsduivel ?? volgens k.spee ben je dat al zodra je maar denkt aan iets te hard rijden.
Tourfreak? ja ik rij graag lange afstanden en ik vind het een straf als ik op de plaats van bestemming ben
Rebel? geen idee, als je bedoelt rebels in de zin van niet aan de regels houden ja. Regels zijn er voor anderen zodat ik een beetje weet wat ze doen. Wel lastig als je een andere halve gare tegenkomt.
Ragger? ja, ik ontzie de machine niet. (behalve met warmrijden dan) knal regelmatig tussen files door (zie ook halve gare)
Avonturier? ik neem wel eens een weg die ik niet ken, ben ik dan een avonturier?

Ik stop wel netjes voor een zebrapad.
Welk vakje moet ik dan aankruisen? :9
 
Doe zo mijn best om niet in een hokje te passen dat ik maar geen antwoord geef. dus ik denk alle opties..of niet een... :P
 
Toeren voor het leven :]

Dat is toch het mooiste van motorrijden. Kan me niet voorstellen dat er van die gasten zijn die alleen maar overal volgas overal doorheen blazen. :+
 
Ik denk dat ik wel in de toergroep val.
Ik rij op een Yamaha Radian en dat is geen racemonster, maar ook geen uitgesproken toerfiets.
 
Ik kan me voorstellen dat eigenaars van een racer zich als een snelheidsduivel zien en Bmw Adventurerijders zijn dan de avonturiers. Maar dat zijn vooroordelen. Hoe zie jij dat, en wat voor fiets heb je??
Nou ik ben geen snelheidsduivel maar een behoorlijk rustige tourrijder de R6 heb ik puur
omdat ik hem zo mooi vind, als hij maar 40pk had dan had ik hem ook gekocht, kheb hem
al 6 jaar en ben er nog steeds helemaal gek op en vind hem heel lekker rijden en hij is
heel betrouwbaar.
20060225motor0011ln5.jpg

De meeste vonden het ook heel raar dat ik zo graag een R6 wilde en vonden deze motor
niet bij mij passen maar ja ik was er helemaal verliefd op en dat ben ik nog steeds.
 
Heb maar ragger gestemt, daar valt alles wel zon beetje onder, maar ben af en toe ook een tourder :)
 
Ik zit liever op de motor dan in een hokje
en het verschilt per dag en in welke mood ik ben
of ik ergens naar toe moet
of in de groep
met muziek, zonder muziek
veel polite op de weg of niet
in nederland of in duitsland
 
Lastig om een keuze te maken uit die opties...
Ik heb maar voor avonturier gekozen, ik rijd om te rijden, niet om snel te rijden, maar om het bochtenwerk! En niets is leuker dan een ritje over een dijk. Ragger ben ik ook niet, want ik rijd rustig waar dat van me verwacht wordt (bbk etc) maar op de dijk kan het er nog weleens stevig aan toe gaan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan