Poll: Wat voor een motorrijder ben jij?

Ik ben een:

  • Snelheidsduivel

    Stemmen: 96 34,9%
  • Avonturier

    Stemmen: 21 7,6%
  • Rebel

    Stemmen: 44 16,0%
  • Tourfreak

    Stemmen: 84 30,5%
  • Ragger

    Stemmen: 30 10,9%

  • Totaal aantal stemmers
    275

Trickshot

Die hard MF'er
27 apr 2006
528
104
Hoe zie jij jezelf en in welke categorie pas jij dan. Ik kan me voorstellen dat eigenaars van een racer zich als een snelheidsduivel zien en Bmw Adventurerijders zijn dan de avonturiers. Maar dat zijn vooroordelen. Hoe zie jij dat, en wat voor fiets heb je??
 
Laatst bewerkt:
Hoe zie jij jezelf en in welke categorie pas jij dan. Ik kan me voorstellen dat eigenaars van een racer zich als een snelheidsduivel zien en Bmw Adventurerijders zijn dan de avonturiers. Maar dat zijn vooroordelen. Hoe zie jij dat??(en wat voor fiets heb je??)
Denk dat het wel handig was geweest als je een beetje een omschrijving bij de opties had geplaats, gewoon een uitleg van jou interpetatie (of hoe je dat ook moet spellen) over die optie. :Y
Denk dat ik dan wel snelheidsduivel ben (mag graag snel rijden, voor zover 25kw snel gaat) en rebel, ben soms best wel beetje aso O-)

Dus voor mij die 2 keuzes.

Vooroordelen zijn er genoeg!
Racer = Doodrijder.
Choppert = Tuig (chopper linkt naar de tat's en kettingen aan de broek).
SM = Daredevil, zal zich ook wel doodrijden.
Toerfiets zoals een Pan = Rustig rijdend suburb mannetje.
Motorscooter = Goh! Wat een grote scooter voor zo'n jong ventje/meissie.

En alle motoren daar tussenin scharen mensen meestal in één van die hokjes.

Dit zijn de vooroordelen die ik vrij veel hoor een beetje samengepakt. En bij de Toerfiets idd een mannetje, veel mensen schijnen nog steeds niet te beseffen dat vrouwen ook veel motorrijden en ook op alle fietsen die je je maar kan bedenken.
 
Hoe zie jij jezelf en in welke categorie pas jij dan. Ik kan me voorstellen dat eigenaars van een racer zich als een snelheidsduivel zien en Bmw Adventurerijders zijn dan de avonturiers. Maar dat zijn vooroordelen. Hoe zie jij dat, en wat voor fiets heb je??

Alweer :Z
 
Heb avonturier gedaan.. Dit aangezien ik nog een vrij beginnende motorrijder ben en dingen nog steeds aan het aftasten ben eigenlijk...

En jah, dat zeg ik nadat ik mijn RBW 9 maanden heb, nieuwe fiets, nieuw weer en het gaat steeds harder en harder :D
 
Ik omschrijf mijn rijstijl als tourfreak (rustige rijder) met af en toe een enkele Snelheidsduivel+ragger+gestoorde psychopaat-actie. Niet iets om trots op te zijn maar het gaat zo makkelijk op een motor. En zo'n goede rijder ben ik niet[1].

[1] Het titanium zit niet aan mijn motor.
 
Laatst bewerkt:
[Tourfreak] Het touren met mijn maatje vind ik toch wel erg leuk. Zondag vanuit brabant lekker naar zeeland gereden. Met af en toe wat hogere snelheden })

Martijn nogmaals erg bedankt voor de leuke rit :]
 
Je bent de categorie "Mooiweer rijder" vergeten :+

'kBen zelf meer van het touren. En ik rij ook nog het hele jaar door.
(op het moment alleen wat lastiger zonder motor -O- )
 
wordt je leven nou echt mooier als ik die poll invul?

Joh als ik een poll open met de vraag of men hun achterste met links of rechts afveegt wordt ie ook wel ingevuld hoor. Ook zonder jouw bijdrage.
 
Ik ben een "saaie" motorrijder

hou me aan alle regels, doe geen wheelies , stoppies, kneedowns ed

-O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan