poll: Wat voor verzekering heb je? (WA/WA+/AR)

Wat voor verzekering heb je?

  • WA

    Stemmen: 19 14,6%
  • WA Casco

    Stemmen: 45 34,6%
  • All Risk

    Stemmen: 66 50,8%

  • Totaal aantal stemmers
    130
Beste mensen. FF wat onduidelijkheid wegwerken. Er zijn drie vormen
1. alleen WA
2. WA + beperkt of mini casco. Dit dekt iha brand, diefstal aanrijding met dieren etc. af
2. WA + volledig casco ook wel all risk genoemd.

Ik zie hierboven een aantal reacties met WA + casco terwijl ze bedoelen WA met beperkt / mini casco. WA + casco is feitelijk all risk.




Goed, nu weer terug naar de orde van de dag ......

Kijk dat roept mijn oude tussenpersoon ook steeds, terwijl Unigarant 4 Varianten kent en ik dus de BASIS-Casco bedoelde en NIET de beperkt-casco. Die eerste is bedoeld als All-risk voor oudere motoren en is een stuk goedkoper dan een All-risk! :(
 
enkel WA + rechtsbijstand

all risk is in België onbetaalbaar zeker voor iemand van 23 met een 900cc machine, wat jullie betalen voor all risk betaal ik voor me WA
 
All risk, maar da\'s wel verrekte duur. 21 jaar, geen schadevrije jaren en een motor met aardig wat vermogen,(110pk, kW weet ik zo niet) dus da\'s een optelsommetje met als uitkomst meer dan 3000 gulden per jaar. En da\'s met 30% korting omdat het via het werk gaat. Anders had ik em nog niet eens kunnen verzekeren bij de meeste maatschappijen.
 
Ik vind wel dat jullie bereid zijn enorme bedragen neer te tellen hoor.

Voorbeeldje: €60 per maand, = €720 per jaar.

Lijkt mee te vallen, maar als je een paar niet jaar op je smoel gaat kan je die ene keer net zo goed zelf betalen.

Verschil is dat als je niet valt, je het geld in je zak steekt.
 
Allrisk, €45 per maand (75% korting)

Vind ik redelijk meevallen. Het gaat niet alleen over op m\'n bek gaan, sommige lieden willen zo\'n motor op een andere manier bemachtigen ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan