Poll; Welke type motor rij jij?

Ik rij een; .... Namelijk een; ....

  • Racer

    Stemmen: 219 45,3%
  • Naked

    Stemmen: 129 26,7%
  • Tourbike

    Stemmen: 73 15,1%
  • Choppert

    Stemmen: 17 3,5%
  • All-/ Off-road

    Stemmen: 45 9,3%

  • Totaal aantal stemmers
    483
:}
full
:} HONDA FIREBLADE :}
full
:}
 
Tja..... wat rij ik eigenlijk :?
Mijn brommertje heeft het vermogen van een supersport, de looks van een tjoppert (of heet dat tegenwoordig een cruiser?), de cilinderinhood van een auto, het koppel van een diesel, de cardan aandrijving van een tour en hij is ook nog naakt....
 
Tja..... wat rij ik eigenlijk :?
Mijn brommertje heeft het vermogen van een supersport, de looks van een tjoppert (of heet dat tegenwoordig een cruiser?), de cilinderinhood van een auto, het koppel van een diesel, de cardan aandrijving van een tour en hij is ook nog naakt....

Da's balen dan, hij zal wel schizofreen zijn...
 
Een racer is pas een racer als je ermee kunt sturen. Kom nog te vaak tegen dat so-called supersporters niet kunnen rijden. Slijpen hun kneepads af met een flex, ziet er leuk uit trouwens, maar voor iedere bocht moet je voor ze remmen.


:stupid:

en dan van de verkeerde kant flexen.....hé jong, rij jij altijd achterstevoren door de bochten?? _O- _O- _O-
 
Ik heb racer ingetoetst, maar sommige mensen vinden een zx9r geen racer |(

Ik wel *O*
 
Waarom is de poll nog steeds niet aangepast, lijkt me toch duidelijk dat daar behoefte aan is

Omdat ik benieuwd was naar de verhoudingen op het forum. En die nieuwsgierigheid wordt toch wel bevredigd zonder al die zeurpietjes die er schijnbaar ook zijn.. :Z
Dan stem je toch lekker niet...
 
Laatst bewerkt:
Maar goed dat de vraag niet is hoe rijd jij motor. Gebruik namelijk bij lange na niet wat de motor in huis heeft :o
 
Een racer is pas een racer als je ermee kunt sturen. Kom nog te vaak tegen dat so-called supersporters niet kunnen rijden. Slijpen hun kneepads af met een flex, ziet er leuk uit trouwens, maar voor iedere bocht moet je voor ze remmen.

Maar dan blijf je er toch niet achter rijden zeker O-)
 
Ik rij met een CBR600F.. Dus wss racer hoewel sommige mensen ook dit wel eens als tourmotor willen zien .. Voor de verzekering valt het in ieder geval onder supersport :(
 
Een racer is pas een racer als je ermee kunt sturen. Kom nog te vaak tegen dat so-called supersporters niet kunnen rijden. Slijpen hun kneepads af met een flex, ziet er leuk uit trouwens, maar voor iedere bocht moet je voor ze remmen.

Zijn er echt mensen die dat doen? _O-
Dat is wel heeeel erg triest _O-
 
Een dikke racert is het beste wat er is :} Behalve als je meer als 100km in 1 keer rijd. Bij mij in iedergeval geen pretje :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan