Poll: wie rijden er nog?

Rij jij met dit weer?

  • Tuurlijk, ik ben geen mietje!

    Stemmen: 138 64,8%
  • Nah, mij te koud.

    Stemmen: 75 35,2%

  • Totaal aantal stemmers
    213
Zal wel moeten.. lessen moet toch gebeuren :) Ik stop trouwens alleen als er echt sneeuw ligt.. dan lig ik zo onderuit '(
 
Nu overweeg ik om op de fiets te stappen maar ruim 10 km vinnik ver, rije tot 't echt niemeer kan. :]
Kweeniehoor, maar bij 10 km ben je er met de fiets ongeveer even snel, als je de stoplichten enzo een beetje creatief aanpakt. Met de motor heb je namelijk zo 'n kwartier extra tijd nodig met je motorpak/stallen/sloten. :P
 
Van de mensen die nu nog dagelijks rijden wil ik wel eens weten of ze ook een auto ter beschikking hebben. Of ze het dus nu nog steeds leuker vinden dan auto rijden.
Elke dag 100 km over de snelweg, maar geen auto tot m'n beschikking dus met de motor, en al zou ik een auto hebben vraag ik me af of ik er mee zou gaan, want dan sta je kei lang in de file, dus kank net zogoed met trein gaan, da kost niks :)

En ik vind het opzich allemaal nog wel meevallen, enige wat koud en bevroren zijn zijn m'n vingers van rechtse hand. Links hou ik veel 8er het schermpje en bij het blok. En handen zijn binnen 5 minuten alweer warm dus :) En tja m'n voeten worden ook wel koud, maar bevriezen doen ze iig niet.
 
Vandaag nog even m'n fiets gewassen omdat er nog een kilo zand op zat van een vorig ritje, meteen even een check-up gedaan.

Toch leuk om te zien hoe je fiets binnen 3 min in een ijslollie veranderd :)
 
garage opgeruimd......ff paddockstands kopuh....accu-tje los.....druppelladertje....etc....

stap wel in mijn *CENSUUR*......Rammstein op :} .....lekkerder ontwaken dan bevroren harses...IMHO

wel respect voor de doorrijders....ik vinnut nix...pekel op je fiets..
ijs onder je wielen....
 
Kweeniehoor, maar bij 10 km ben je er met de fiets ongeveer even snel, als je de stoplichten enzo een beetje creatief aanpakt. Met de motor heb je namelijk zo 'n kwartier extra tijd nodig met je motorpak/stallen/sloten. :P

mmm, als die in de stad woont wel.

Ik moet eerst 12 km door de polder (daar staat altijd zo`n windkracht 5).
Met de fiets rijd je zo`n 20 km/h met motor zo`n 100 km/h Daar pak je al een hoop tijd winst mee. In de stad ben ik ook nog sneller als de fiets, win het alleen niet van de scooters...
 
mmm, als die in de stad woont wel.

Ik moet eerst 12 km door de polder (daar staat altijd zo`n windkracht 5).
Met de fiets rijd je zo`n 20 km/h met motor zo`n 100 km/h Daar pak je al een hoop tijd winst mee. In de stad ben ik ook nog sneller als de fiets, win het alleen niet van de scooters...
Ja, ik woon dus 5 minuten van mijn werk, dus motor(of Puchje)met de auto gaan wordt ik
boink024.gif
van al die slapers)) is voormij het makkelijkst aangezien de vele stoplichten, en druk verkeer als ik afgewerkt ben op het industrie-terrein......Hoewel er eikels tussen rijden die je niet doorlaten(zie een andere TOPIC van mij( Spiegeltje minder ))
 
Laatst bewerkt:
Ik rij ook nog steeds door, hoewel ik me voor het week-end bijna bedacht.. Vorst en kans op ijzel..ik dacht "ik ga wel treinen", maar toen het vorst was met een dikke zon 8-) ben ik gewoon met m'n motor naar m'n werk gegaan. Gelukkig want ik hoor nu met regelmaat dat er treinen vertraging hebben of onregelmatig rijden. Heb wel vandaag de luchtinlaten van m'n Shoei dichtgeplakt, dat scheelt! :) Maar als het overgaat in sneeuw of andere zooi ga ik wel treinen '( Het valt me trouwens wel op dat er in de poll zo'n 60% nog rijdt, maar ik zie bijna geen mototrrijders :? Hm, stoerdoenerij :?
 
Ik rij ook nog met dit weer, ik heb geen kuip of windscherm dus dat is wel blauwbekken , maar jah je moet ergens verzot op zijn , nietwaar?
Een paar van die walgelijke handkappen zouden niet verkeerd zijn nu, want ondanks thermo handschoen+winterhandschoen eroverheen is het boven de 50 p/uur geen pretje, heeft iemand enig idee of die zó te krijgen zijn in de buurt van Eindhoven ? Ik moet namelijk donderdag zeker een uur examen afleggen voor mijn instructiebewijs , en dan zijn zulke kappen wel hendig , iemand?
 
Ik rij ook nog met dit weer, ik heb geen kuip of windscherm dus dat is wel blauwbekken , maar jah je moet ergens verzot op zijn , nietwaar?
Een paar van die walgelijke handkappen zouden niet verkeerd zijn nu, want ondanks thermo handschoen+winterhandschoen eroverheen is het boven de 50 p/uur geen pretje, heeft iemand enig idee of die zó te krijgen zijn in de buurt van Eindhoven ? Ik moet namelijk donderdag zeker een uur examen afleggen voor mijn instructiebewijs , en dan zijn zulke kappen wel hendig , iemand?
Passen die brommerdingen niet :? ...of van zo'n Off The Road.......
(ziet net aan je naam dat we nog iemand zoeken die zichzelf "Tutuudududuuu " gaat noemen........... ;) .........
 
Ik rij ook gewoon door, omdat het mijn enige vervoer is. Gisteren even snel een druppellader gekocht, want hij sprong gister tenouwernood aan :( . En omdat ik naar m'n werk maar een stukkie hoef laad de accu niet optimaal bij, dus gaat gaat ie s'nachts op de lader, en als ik weg ga kabeltje los en starten :] .
 
Ik rij ook gewoon door, omdat het mijn enige vervoer is. Gisteren even snel een druppellader gekocht, want hij sprong gister tenouwernood aan :( . En omdat ik naar m'n werk maar een stukkie hoef laad de accu niet optimaal bij, dus gaat gaat ie s'nachts op de lader, en als ik weg ga kabeltje los en starten :] .
HOERA voor de personen met de kickstarter....(Me incl........).... ;) ...
 
Passen die brommerdingen niet :? ...of van zo'n Off The Road.......
(ziet net aan je naam dat we nog iemand zoeken die zichzelf "Tutuudududuuu " gaat noemen........... ;) .........

Ja, die dingen passen waarschijnlijk wel , maar ik heb donderdag al examen, en dus te lam om nog te zoeken vandaar dat ik het vroeg, scheelt weer gezoek (ik ben de lamheid zelve ;) )

[offtopic]Als je nou iemand met die naam gevonden hebt eh? dan gaan we samen een keer muziek maken (alleen bij de aankondiging van dat duo swingt het dan al gruwelijk uit de pan!)[/offtopic]
 
Kou is voor mij geen reden op niet te rijden maar pekel op de weg, dat vind ik heel zonder voor mijn VFRiendinnetje.



VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Als ik die topics zo lees rijden er toch nog heel wat mensen op hun motor :} :}
Mij echter veel te koud! Stap echt niet op de motor met deze kou. Maarja het is ook niet echt mijn vervoersmiddel(althans zo zie ik haar niet). Ik heb de motor meer om lol te hebben en om stoom af te blazen. En die lol is bij -4 ver te zoeken.
 
Het mag koud zijn, als het maar niet nat geweest is en als er maar geen pekel gestrooid is...
We zitten hier in de streek met heel wat natuurlijke bronnen en er zijn plekkies op de straten die steeds nat zijn. Daar is het uitkijken geblazen met dit weer. Op ijs hou je de motor niet recht! Echt niet... ;)
 
'Tuurlijk rijd ik nog.....het gehele jaar.....niet omdat het moet ......maar omdat het kan !!!!

En dat is nu het grote verschil.......enne het zijn over het algemeen toch de oudere motoren die je ziet rijden.....enne dan bedoel ik dat met het bouwjaar, niet hoe ze eruit zien!!!

Maar dat wil niet zeggen dat mensen die niet rijden watjes zijn........maar dat wij, die wel rijden, niet anders kunnen of een beetje maf zijn....en ja, dat ben ik.....
Al is het toch altijd weer lastig aantrappen zo'n H-D met stroop erin......
Maar je bent gelijk warm......

Rij ze, of niet
 
Op de motor, nee, onder zulke weersomstandigheden never en nooit. Veel te koud, en dat terwijl de auto of fiets ter beschikking staat. Ook op de fiets wordt je ook nog lekker warm, +/- 25km per dag van en naar mijn werk.

Of anders kachel aan, radio aan en rijden in mijn blik.
 
heb alleen een motor en ov is pas een optie met ijs/sneeuw.
morgen wel 2 paar handschoenen aan.
- trouwens best nog een hoop bikkels hier :)
 
Ik wil wel maar mijn Soes sinds gister niet meer, raar op mijn werk staat hij toch de hele dag in een warme garage en thuis in de kou. Maar oke, liever met de motor dan met die stomme tram, heb het op de motor nog warmer dan dat stukje lopen van de tram naar mijn werk, koude benen, vingers en bevroren oren toen ik vanochtend het pand binnen stapte, nee als het kan dan zo gauw mogelijk weer op de motor of het moet echt te glad worden
 
Op dinsdag 10 december 2002 11:25 schreef mark mense het volgende:
ben ik dan een van de weinige die gewoon het hele jaar door met de motor rij...


gewoon goedinpakken alleen moet ik nu even een oplossing bedenken voor mijn vizier
deze begint nu dus gewoon te bevriezen aan de binnenkant '( zie dan geen reet meer)

Ik heb een pinlock laten monteren en heb nergens meer last van werkt prima 8-)
 
Op dinsdag 10 december 2002 11:25 schreef mark mense het volgende:
ben ik dan een van de weinige die gewoon het hele jaar door met de motor rij...


gewoon goedinpakken alleen moet ik nu even een oplossing bedenken voor mijn vizier
deze begint nu dus gewoon te bevriezen aan de binnenkant '( zie dan geen reet meer)

Ik heb een pinlock laten monteren en heb nergens meer last van werkt prima 8-)

ik heb me wijs laten maken dat dat niet gaat bij een schuberth concept of het klopt weet ik niet natuurlijk moet er bij vertellen dat ik ook nog kippig ben dus een bril heb is ook niet echt makkelijk deze tijd van het jaar :(
 
sinds ze gepekeld hebben rijd ik dus niet meer, vieze vuile pekelbende, het zal wel nodig zijn maar het blijft vuile troep :r dus rijd ik momenteel in een heus otomobiel en staat mu monstertje lekker bij de kachel *D onder den druppollader :P met z'n voetjes van de vloer :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan