[poll] Wie wil de functie PB?

Persoonlijk bericht handig?

  • Ja

    Stemmen: 58 63,0%
  • Nee

    Stemmen: 32 34,8%
  • Weet niet

    Stemmen: 2 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    92
PB is veel makkelijker.

Ik snap de argumenten over geroddel/achter iemands rug om niet. Dat kan ook gewoon via de mail. En wat dacht je van mensen die elkaar via msn ook spreken?


Ik heb niet de behoefte om mijn mail adres bekend te maken voor MF. Een PBtje is veel makkelijker. Ook lekker easy om een modje aan te spreken.

Het forum zal er zeker op vooruit gaan.
 
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/74163/singlepost/1945171

Is het niet mogelijk om die functie verder uit te breiden. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om de ontvanger van de notificatie zelf in te vullen. Zo zou je dan een andere MF'er kunnen attenderen op een topic.

Voorbeeld :P :

Pietje is al tijden op zoek naar motor type XX
Jaap is een maat van Pietje en ziet een Topic in Gezocht en Gevonden waarin een motor type XX wordt aangeboden.
Jaap klikt op (Afbeelding) en krijgt een schermpje met drie velden.
1- Link naar topic,
2- MF username,
3- vrije tekst.
De MF database mailt zelf naar het emailadres wat aan de MF-user hangt (privacy blijft gehandhaaft).
En als een MF'er iets wilt melden aan de crew, betreffende een topic. Dan vult hij/zij als username "MF crew" in.

Zo maak je nog optimaler gebruik van deze functie

Just my 2 cents :)


O-)
 
kan beter iedereen lekker z'n eigen poser-topic openen. Kan tenminste iedereen ook meelezen...

Ik zit niet te wachten op allerlei SPAM mailtjes en rotzooi...

Heb er al zo'n hoop B|
 
Spam in je pb-box zal niet snel gebeuren, de standaardinstellingen zijn nl dat je maar naar 1 user tegelijk kan pb'en en dat er een paar seconden tussen pb's moet zitten. Je kunt dus niet verzenden - back - andere user - verzenden.
 
Ik vind het ook een beetje onzin. Ten eerste vind ik het MF op sommige momenten al langzaam genoeg zonder deze optie, en daarnaast als je iemand iets te melden hebt mail of msn je diegene maar. Geen adres in profiel??... jammer dan dan wil diegene jou iig niet spreken :P
:^
 
Nee hoor, ik zie je helemaal niet als dekhengst, so don't worry. Ik meende te zeggen dat ik niet weet of motormuizen ook roddelen, of dat dat typisch iets voor paardenmensen is. Snappie-vous? :)
 
Ik ben bang dat MF er inderdaad trager van zal worden, en daarbij zijn er voldoende mogelijkheden om direct met elkaar te communiceren.. MSN, telefoon, fax, telegraaf, telegram, e-mail, bakkie, marifoon, tam-tam, rooksignalen... naja, voldoende dus :9
 
Voor jou wel handig ja. :z

Kun je iemand eerst persoonlijk op de hoogte stellen voordat je z'n icoontje steelt.. B|
Je kon me ook mailen.

[edit]
Ik had hier wat anders staan, maar ik wil me niet verlagen tot jouw niveau.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Je bent in de war..

Jij had mijn icoontje gepikt, niet ik die van jou.. ;)

Máár...
Gaaf icoontje heb je nu, dat moet gezegd worden. :)
Okee..

Ten eerste heb ik je icoontjuh niet gepikt, dit icoontjuh stond in 1 of ander game-forum

Ten 2de: dankje
 
Okee..

Ten eerste heb ik je icoontjuh niet gepikt, dit icoontjuh stond in 1 of ander game-forum

Ten 2de: dankje

<sorry//alweerofftopic>

Aha, dan moet die knakker van dat 1 of ander gameforum 'n uitbrander hebben.. })
Want het bewuste icoontje had wel nog steeds dezelfde naam als die ik 'm gegeven had. 8-)

Nou ja...
Zolang ze m'n motor maar laten staan zullen we maar zeggen... ;)

<ontopic>

Ik heb me ook maar even (echt) verdiept in dit topic zodat ik ook nog een nuttige
(ahum) bijdrage kan leveren.

Ik ben ook tegen PB...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ja gestemd voor een PB-tje...., maar dan wel in de form dat iedereen een MF mailadres krijgt die ook buiten MF te gebruiken is zoiets als "username"@motor-forum.nl

Maar gewoon mailen kan ook
 
Ik heb ja gestemd voor een PB-tje...., maar dan wel in de form dat iedereen een MF mailadres krijgt die ook buiten MF te gebruiken is zoiets als "username"@motor-forum.nl

Maar gewoon mailen kan ook
en dan iedereen 100 euro doneren om de mailserver in de lucht te houden....neuh dank je :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan