[poll] Wie wil de functie PB?

Persoonlijk bericht handig?

  • Ja

    Stemmen: 58 63,0%
  • Nee

    Stemmen: 32 34,8%
  • Weet niet

    Stemmen: 2 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    92

R(emco)1

MF veteraan
30 jul 2002
16.130
12
Polletje dan maar? Wie vindt een ingebouwde functie in het forum handig waarmee je een persoonlijk bericht (PB) kan versturen naar een andere gebruiker?

Dit naar aanleiding van de bekroonde meest vage opmerking van dit jaar:

Er zijn dingetjes die lopen, en als die doorgaan dan gaan ze door...


:+

:P
 
Wel goed idee. Kunnen ze hun ruzie buiten het MF gaan uitvechten, komt de kwaliteit van de topics wel ten goede.
 
Ja net zoiets als met MSN, of direct naar MSN. is veel directer dan email.
maar dan moet je wel kunnen blokken als het je teveel wordt....

of wat dacht je van een topic als in "ik stap nu op de fiets, wie gaat er mee een rondje doen in de omgeving van ..."
 
Als iemand mij een persoonlijk bericht wil sturen dan kijkt hij maar in mijn profiel Motor forum is al traag genoeg zonder deze extra mogelijkheid, heb dus nee gestemd!! :( :( :(
 
Bij PB's krijg ik altijd een wat onbehaaglijk gevoel...alsof je achter iemands rug om iets aan het uitvoeren bent. Mailen vind ik dan de beste oplossing.
 
Ik vind het ook een beetje onzin. Ten eerste vind ik het MF op sommige momenten al langzaam genoeg zonder deze optie, en daarnaast als je iemand iets te melden hebt mail of msn je diegene maar. Geen adres in profiel??... jammer dan dan wil diegene jou iig niet spreken :P
 
Ik vind het ook een beetje onzin. Ten eerste vind ik het MF op sommige momenten al langzaam genoeg zonder deze optie, en daarnaast als je iemand iets te melden hebt mail of msn je diegene maar. Geen adres in profiel??... jammer dan dan wil diegene jou iig niet spreken :P

:^
 
Ik heb voor ja gekozen.

Ik merk op een ander forum waar ik erg veel kom dat het erg handig kan zijn. Als iemand een opmerking plaats en ik wil daar op reageren (gewoon geinen doorgaans) dan ram ik even op de pb knop. Dan blijft het topic clean.

Zelfde geldt voor ruzies: dat ze 't maar lekker via pb of mail uitvechten.

Daarbij kan ik op mijn werk pb'en met bepaalde vrienden wat eigenlijk meer op chatten neer komt. Maar goed, ik kan hier MSN niet installeren.

Grote nadeel: je krijgt geroddel. Of dat bij motormuizen ook 't geval is of dat dat echt iets is voor die paardenmensen weet ik niet ;)

Maar goed, dat zijn allemaal zaken (zowel positief als negatief) die ook via de mail te doen zijn. Alleen is pb nét even gemakkelijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan