Poll - wie wordt dit jaar kampioen in de MotoGP?

Wie kampioen?

  • Hayden

    Stemmen: 22 15,2%
  • Pedrosa

    Stemmen: 12 8,3%
  • Capirossi

    Stemmen: 13 9,0%
  • Melandri

    Stemmen: 6 4,1%
  • Rossi

    Stemmen: 92 63,4%

  • Totaal aantal stemmers
    145
Dat kan je nu wel zeggen maar dat weet nog niemand. Ik hoop van harte dat de soes erbij zit en dat meen ik echt. Het is al vaker gezegd in het verleden dat de soes er niet bij zou komen. Toen suzuki met de 1e rg motoren kwamen in de jaren 70 werd dat ook gezegd. Toen kwam Barry Sheene wereldkampioen in 76 en 77. Toen weer een paar jaar niks tot ik dacht 81 en 81 met Marco luchineli en Uncini. Weer een hele tijd niks en toen kwam scwantz in 93 pas weer met de suzuki RGV. En zoals gewoonlijk bij suzuki duurde het weer een tijd tot 2000 met Kenny Roberts op de soes. Ik zeg niet dit jaar maar ik weet zeker dat suzuki weer een keer wereldkampioen word. Om daarna weer een tijd weg te zijn in de top. Maar ook dan komen ze weer terug. Ik moet wel zeggen dat ik een suzuki fan ben in hart en nieren. En zal dat ook blijven. Mar moet ook zeggen dat ik liever zie dat ze constant in de top actief zijn.
 
insiders? _O-
Nou, ik kan je verzekeren dat die Suzuki komend jaar niet gaat winnen..
nu krijg ik waarschijnlijk fikse kritiek over me heen maar toch blijf ik bij m'n standpunt.. :+

En ja, de stukken die ik gelezen heb komen van insiders :W
 
Dat kan je nu wel zeggen maar dat weet nog niemand. Ik hoop van harte dat de soes erbij zit en dat meen ik echt. Het is al vaker gezegd in het verleden dat de soes er niet bij zou komen. Toen suzuki met de 1e rg motoren kwamen in de jaren 70 werd dat ook gezegd. Toen kwam Barry Sheene wereldkampioen in 76 en 77. Toen weer een paar jaar niks tot ik dacht 81 en 81 met Marco luchineli en Uncini. Weer een hele tijd niks en toen kwam scwantz in 93 pas weer met de suzuki RGV. En zoals gewoonlijk bij suzuki duurde het weer een tijd tot 2000 met Kenny Roberts op de soes. Ik zeg niet dit jaar maar ik weet zeker dat suzuki weer een keer wereldkampioen word. Om daarna weer een tijd weg te zijn in de top. Maar ook dan komen ze weer terug. Ik moet wel zeggen dat ik een suzuki fan ben in hart en nieren. En zal dat ook blijven. Mar moet ook zeggen dat ik liever zie dat ze constant in de top actief zijn.

Er moet ook eens beter gelezen worden wat er gepost word... (no offence richting jouw, echt niet)

Want het enige wat ik zeg is dat de Suzuki´s de ontwikkeling erg goed op de rails SCHIJNEN te hebben en dat word bevestigd door snelle testtijden..

Ik zeg niet dat Suzuki gaat winnen of of wk word, alleen maar dat de Soes 800CC in mijn ogen zeker zo competatief gaat zijn als de duc 800CC... maarja er word hier niet goed gelezen, nogmaals, no offence richting jou, post dit alleen maar ff voor de duidelijkheid hier.


En ook ik hoop dat Suzuki er dus goed bij zit volgend seizoen :Y zeker weten !
 
Laatst bewerkt:
vandaar dat afgelopen jaar stoner maar 3 punten meer had dan Hopkins en 21 meer dan Vermeulen trewijl hij op de oppermachtige Honda reed. Tja 7 dnf's helpt natuurlijk ook niet echt mee, maar das nou eenmaal stoner

[afbeelding]

Kijk, concrete voorbeelden. Mooi neergezet, nu ga ik er anders tegen aankijken.
Ik denk dat Vermeulen minstens zo goed is als Stoner (Laguna Seca op kop rijden int begin!!) Maar een Duc tegenover een Suzuki... Ducati heeft een veel groter budget en een veel betrouwbaardere machine. Als Stonertje leert van zijn valfouten is hij beter. Maar de Suzuki's waren in het begin heel snel met de testen...

As maandag begint het circus weer met iedereen op de baan. Dus dan kunnen we het goed zien.
 
Even nagekeken. Motegi heeft 2 vrij lange rechten stukken en 1 super lang recht stuk.

Op die stukken kwamen de andere ook te kort.
 
Loris kan niet rijden man, wat doet die bejaarde vent daar!!!

Geef mij zijn zitje maar........onee, ik ben ook al bejaard :+



Ik zie 2 man om de titel rijden dit jaar en dat zijn Rossi en Pedrosa.......
 
Laatst bewerkt:
Even nagekeken. Motegi heeft 2 vrij lange rechten stukken en 1 super lang recht stuk.

Op die stukken kwamen de andere ook te kort.
Volgens mij heeft het niets te maken met het type circuit, maar met het type asfalt.. Maar ik kan ook grandioos mis zijn natuurlijk..
 
Hou weet je dat nou :z

Ze zijn allemaal overgestapt op 800CC en het schijnt dat Suzuki de ontwikkeling van de nieuwe 800CC goed op de rails heeft en dat laten ze zien in de tests :Y

Kritiek krijg je niet, snap alleen niet waarom je zegt dat je kan verzekeren dat suzuki niet gaat winnen, terwijl ze allemaal een nieuwe machine hebben moeten ontwikkelen en Suzuki de ontwikkeling erg goed heeft gedaan, zie bijv. de testijden maar als voorbeeld. ja nu komt er het punt dat testtijden niks zeggen, nou met nieuwe machines die in de ontwikkeling zijn wel :z
Daarnaast wil ik nog kwijt dat ik persoonlijk denk dat suzuki alles gaat gooien op het WSBK..
 
Even nagekeken. Motegi heeft 2 vrij lange rechten stukken en 1 super lang recht stuk.

Op die stukken kwamen de andere ook te kort.

Doet er weinig toe, een stop en go circuit zoals motegi is wel degelijk een langzaam circuit te noemen....

Je hebt pas een snel circuit als er ook snelle bochten in zitten, kijk Assen, hoeveel echt lange rechte stukken zoals op motegi heb je daar nou... Assen is zo snel omdat veel bochten op Assen snel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Daarnaast wil ik nog kwijt dat ik persoonlijk denk dat suzuki alles gaat gooien op het WSBK..

Dat idee heb ik enerzijds ook wel, alhoewel ik daar wel aan twijfel, omdat er nu begonnen is in de MotoGP met een nieuw 800CC project, waardoor alle temas een nieuwe machine hebben moeten bouwen en ontwikkelen, zou dus ook nog goed kunnen dat Suzuki hierin een knas ziet om de aansluiting met de top weer te vinden en dus juist erg veel aandacht aan de MotoGP besteed...
 
Suzuki gaat dit jaar voor podium plekken :Y :Y

Onofficiële tijden dag 1:

1. John Hopkins - Rizla Suzuki 2’02.277
2. Chris Vermeulen - Rizla Suzuki 2’03.049
3. Valentino Rossi - Yamaha Racing 2’03.184
4. Colin Edwards - Yamaha Racing 2’03.337
5. Nicky Hayden - Repsol Honda 2’03.413
6. Loris Capirossi - Ducati Marlboro 2’03.538
7. Randy De Puniet - Kawasaki Racing 2’03.542
8. Dani Pedrosa - Repsol Honda 2’03.620
9. Makoto Tamada - Yamaha Tech 3 2’03.785
10. Casey Stoner - Ducati Marlboro 2’03.944
11. Alex Hofmann - Pramac d'Antin 2’04.003
12. Alex Barros - Pramac d'Antin 2’04.011
13. Kenny Roberts Jr. - Team Roberts 2’04.088
14. Carlos Checa - Honda LCR 2’04.101
15. Shinya Nakano - Konica Minolta Honda 2’04.138
16. Marco Melandri - Gresini Honda 2’04.270
17. Shinichi Ito - Bridgestone MotoGP 2’04.641
18. Toni Elías - Gresini Honda 2’04.710
19. Olivier Jacque - Kawasaki Racing 2’04.718
20. Sylvain Guintoli - Yamaha Tech 3 2’07.403
*O* *O*
 
De eerste 16 binnen de 2 seconden. *O*

En dan zeiden ze bij de A1GP dat het zo speciaal was de eerste 6 binnen 2.5 seconden. :z
 
Doet er weinig toe, een stop en go circuit zoals motegi is wel degelijk een langzaam circuit te noemen....

Je hebt pas een snel circuit als er ook snelle bochten in zitten, kijk Assen, hoeveel echt lange rechte stukken zoals op motegi heb je daar nou... Assen is zo snel omdat veel bochten op Assen snel zijn.

Weet niet hoe lang het geleden is dat jij op Assen bent geweest, maar da's niet meer zo snel hoor, sinds de laatste verbouwing (door Biereco?). Is nu gewoon een circuit, zoals zoveel anderen (g******me!). De tijden van 180 km/u gemiddeld zien we niet meer terug.
 
Weet niet hoe lang het geleden is dat jij op Assen bent geweest, maar da's niet meer zo snel hoor, sinds de laatste verbouwing (door Biereco?). Is nu gewoon een circuit, zoals zoveel anderen (g******me!). De tijden van 180 km/u gemiddeld zien we niet meer terug.
Assen behoort nog steeds tot de snellere circuits van het motogp veld.
 
tsja 3 man denk ik ook ja!
rossi pedrosa en melandri!!

hayden denk ik niet, ik heb het al een keer gezegt.
maar ik denk dat honda nu veels te veel druk op hayden z,n schouders legt omdat "hij" kampioen is.
maar goed je weet maar nooit he *O*

Amerikanen onder druk presteren dan vaak nóg beter.

Ik denk dat Rossi wereldkampioen wordt, ik denk dat Capirossi en Melandri ook in de top 3 zitten, daarna Hayden, Barros, Pedrosa and so on..
 
Amerikanen onder druk presteren dan vaak nóg beter.

Ik denk dat Rossi wereldkampioen wordt, ik denk dat Capirossi en Melandri ook in de top 3 zitten, daarna Hayden, Barros, Pedrosa and so on..
Pedrosa ergens buiten de top 3? _O-
Denk eens iets realistischer
 
Pedrosa ergens buiten de top 3? _O-
Denk eens iets realistischer


Daar is mijn antwoord volledig op gebasseerd. En ik denk niet dat ik de enige ben die daar zo over denkt ;)


Ik vind het wel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn dit seizoen, maar in 2008 haal ik de schade dik in :P .
 
Laatst bewerkt:
Suzuki plukt nu de vruchten van de gsxr750, het is nu tijd om te gaan oogsten. HOPPER 1 ROSSI 2 VERMEULEN 3.

Ja, denk het ook... want een gsx-r 750 lijkt technisch echt heeeeeel erg op de nieuwe gsv natuurlijk..

Ik verwacht dat suzuki dit jaar iets dichter tegen de top aan zal zitten, maar dat ze er nog niet zijn. Kijk is naar de testtijden in voorgaande jaren in deze periode, daar zie je suzuki ook vaak bovenaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan