Poll - wie wordt dit jaar kampioen in de MotoGP?

Wie kampioen?

  • Hayden

    Stemmen: 22 15,2%
  • Pedrosa

    Stemmen: 12 8,3%
  • Capirossi

    Stemmen: 13 9,0%
  • Melandri

    Stemmen: 6 4,1%
  • Rossi

    Stemmen: 92 63,4%

  • Totaal aantal stemmers
    145
nog een goede week wachten. Zijn er nog meer mensen die 's nachts gaan kijken? Ik alleen de motoGP, de rest neem ik wel op.
 
Waarom zou Hayden het niet verdienen??
Ik hoop dat er nog een verassende uitslag komt overmorgen zodat de spanning nog wat verder stijgt.

Ik zou het ook wel een stunt vinden als Pedrosa de king aan de kant zet _O-
 
aangezien rossi de meeste tegenslagen heeft gekend en de meeste overwinningen van alle rijders heeft behaald dit jaar,vindt ik dat hij het echt verdiend om kampioen te worden
 
The Kentucky kid...combinatie van de beste motor en constant scoren. 8-)

:Z lekker interessant, constant scoren. Saaie rakker die Hayden. Bovendien op een Honda. De poll is overbodig, we weten het al: Il Dottore. En zo is het goed.

Aangezien hayden niet gaat winnen en hij de beste motor heeft, wat zegt dat eigenlijk over Hayden ? Dat zou pas een interessante poll zijn !
 
vinden jullie pedrosa ook z'on koele kikker?
of ben ik de enige die dat vind?
kan die jongen eigenlijk lachen?
van zijn prestaties hoor je me geen slecht woord zeggen

de rossi })
 
Ik hoop .....,maar denk dat ......kampioen word,met nog 3 racen te gaan MOET diegene waarvan ik hoop dat tie het word beslist alle 3racen als 1e finishen,maar stel dan dat diegene waarvan ik denk dat hij het word, 2x als 2e en 1x als 3e afgevlagd word,is dat niet genoeg,gemakshalve ff Melandri en Pedrosa buiten beschouwing gelaten :+ :+ ,wie het ook gaat worden,spannend is het iig :Y *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan