Polletje: wie reed afgelopen jaar schadevrij

Ik rij al sinds 27 oktober 1999 op de motor schadevrij. Ik zit zo'n beetje aan de 80.000 km. Das ook belangrijk, want m'n oom heeft z'n motorrijbewijs al minstens 10 jaar schade vrij, maar hij rijdt geen motor... (Krijg hem nog steeds niet zo ver...)

Auto is niet helemaal gelukt om daarmee schadevrij te rijden. Maar ach, ik ben een motorrijder! :)
 
Ik heb schadevrij gestemd, al ben ik vorig jaar wel door een fietser heen gekomen. Is verder geen verzekering aan te pas gekomen, weet nog nooit of dat verstandig is geweest.
 

Zoiets bedoel je?

misc.php


Bijlage: rijbewijs.jpg
 
Ik heb eind januari een 18 m. totaldown gemaakt :( met mijn toenmalige SV650S.

Verder hoop ik nu toch alles heel te houden...


CAT
 
Vorig jaar wel de airbags van de auto getest (deden het) omdat ik even niet oplette en met een gangetje van 30 bij iemand anders achterop reed. Met de motor gelukkig nog niks gehad.
 
Bijna heel gehouden maar gelukkig niet gevallen. Schade Dankzij een koekblik dat z'n bumper in m'n been parkeerde :j : nieuw stepje/schakelpookgedeelte (hoedatdanookmagheten).
 
Ik heb mijzelf bij "schadevrij" gerekend, aangezien ik niets aan mijn motor heb moeten repareren. Er zit wel een heel klein deukje in de tank en enkele krassen dus het is een twijfelgevalletje, maar naast de de total losses die ik hier al over op het forum heb mogen zien is dat dus echt maar een akkefietje.
 
Rijden?
Ik rij sinds 12 september schadevrij (kleine 10.000 kilometertjes), maar vanochtend toen ik van m'n werk naar huis wilde gaan, lag wel m'n motor bovenop een fiets ;(

Resultaat: Bekrasde sticker links & paar kleine krasjes op de kuip... Na wat poetstwerk valt het bijna niet meer op, op dat stukje beschadigde sticker na...

Auto rij ik sinds 3 october 1995 schadevrij... Wel heeft een eikel in de parkeergarage de auto van m'n pa aangereden terwijl ik hem mee had, maar dat is niet schade die ik gemaakt heb...
 
ik heb ook schadevrij gereden maar dat komt omdat ik nog geen MOTOR MAG RIJDEN EN DAT VVIND IK NIET COOL. ;( niet dat ik hoop dat als ik motor mag rijden dat ik dan wel een ongeluk krijg maar jullie snappen me wel
 
Rijd nog niet zo lang (6 weken). Tijdens Toertocht in Noorden eng momentje gehad (overmoedig een bocht in |( en door het gras op een fietspad belanden ipv in een sloot oid, maar da's goed afgelopen :}

Nu eerst maar eens leren rijden voordat we echt rare dingen gaan doen :z
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 10 juni 2002 12:04 schreef Dennis Sol het volgende:Heb al moeite om een dubbeltje op z'n kant te leggen maar een rijbewijs lijkt mij helemaal lastig.


Klopt, want die zijn er niet meer, dan maar met 2 Eurocent proberen...... :+


CAT
 
met motor: ongevalvrij
met wagen: lang verhaal, 1 zeeeeeeeeeeeeeer zwaar ongeval
 
Terug
Bovenaan Onderaan