Polletje: wie reed afgelopen jaar schadevrij

pech gehad....tegemoetkomende auto gedeeltelijk
op mijn weghelft...bocht erna gemist.
Met meer ervaring waarschijnlijk niet op mijn plaat gegaan.

:(
 
Benieuwd waarnaar :?
Ik rij al 9 jaar schadevrij *D
( oftewel, kheb het nog nooit opgegeven :P )
 
afeglopen weekend de lul geweest, auto die me geen voorrang gaf...(zie topic "klote klote klote")
en begin van het jaar door onervarenheid al een dijkje afgereden |(
dus als we kijken naar de statistieken zou ik nu heel wat jaartjes schadevrij moeten rijden!
 
na 2 weken rijbewijs, de motor op ze kant gelegt en pookje kapot, met anderhalve maand rijbewijs nogal hard tegen een auto geparkeert.. RIP
 
Laatst bewerkt:
Het is de laatste tijd zo'n barrage van schuivers op MF dat ik me afvroeg of we hier nou boven of onder het landelijk gemiddelde zitten.

Het is me eerlijk gezegd niet echt te doen om nog meer spectaculaire verhalen.
 
Met de motor nog nooit wat gehad. Op tricky situaties na :z
Aan de ene kant gelukkig en aan de andere zal het ooit eens gebeuren gaan waarschijnlijk.
Maar dat zie ik dan wel weer.

Edit: Ik heb gejokt ghehe...wel schade -->> buuf bleef eens met de bumper van de auto achter me uitlaat hangen. Zij reed achteruit, fiets voor het huis, ik binnen en toen héél snel buiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het aantal schadegevallen blijkt toch mee te vallen (maar wat is het landelijk gemiddelde?)

Ongelukje al bekend: te weinig grondspeling (valbeugel Pan), kon motor niet platter leggen en deze ging dus de vangrail in.

Voorlaatste ongeluk was in 1997 (schuiver), daarvoor nog 1 in 1994 (voetganger :j rammen)en dat waren ze allemaal. Gereden: 250.000 km.
 
Het is de laatste tijd zo'n barrage van schuivers op MF dat ik me afvroeg of we hier nou boven of onder het landelijk gemiddelde zitten.

Het is me eerlijk gezegd niet echt te doen om nog meer spectaculaire verhalen.

Ik denk pertinent van niet. Zet het landelijk aantal motorrijders af tegen forummers.

Mensen melden hier dat ze een schuiver hebben gemaakt om het oa. van zich af te schrijven en "wij" kunnen er misschien wat van leren.

Er gebeuren veel ongelukken met motorrijders. Maar wat is veel vervolgens. Hoe warmer het wordt, hoe meer motorrijders op de weg, hoe meer er gebeurt.
Het komt misschien zo over omdat motorrijden een geval apart is. En dit forum ook })

Afzettend tegen landelijk vindt ik niet dat je mag zeggen dat "we" boven of onder het gemiddelde zitten.
 
Gezien het aandeel supersporters (ik vind SS-ers een beetje slecht klinken) op het forum denk ik wel dat we boven het landelijke gemiddelde zitten.
 
Gezien het aandeel supersporters (ik vind SS-ers een beetje slecht klinken) op het forum denk ik wel dat we boven het landelijke gemiddelde zitten.

Waar baseer je dat op?

Alsof alle SS-ers die rondrijden in Nederland ook daadwerkelijk op het forum hangen en melden dat ze een schuiver hebben gemaakt.
Daarentegen is het misschien wel zo dat het marktaandeel van SS hoger ligt, landelijk gezien, dan de niet SS-ers.
Maar dan ligt wat mij betreft het gemiddelde van forumschuivers nog steeds niet boven of onder het landelijk gemiddelde.
 
Schadevrij gestemd. Wel wat schade, maar daar was ik niet bij. M'n brommert stond begin dit jaar buiten een hotel op de maasvlakte tijdens een behoorlijke storm. 's Ochtends kon ik 'm dus oprapen (250 kg, oef) :(
 
Niet schadevrij. Was weliswaar een heel kleine schade na een uit-de-bocht-vlieg-incidentje.

- Remhendel (10 Gulden)
- O-ringetje tussen carburateurs (1 Gulden)
- 2ehands spiegel (10 Euro)

En klaar was ik weer
 
Vorig jaar augustus m'n geliefde zwarte CBR onder een vangrail gelegd. ;(
Khoop dat m'n huidige CBR langer meegaat.

Gezien het aandeel supersporters (ik vind SS-ers een beetje slecht klinken) op het forum denk ik wel dat we boven het landelijke gemiddelde zitten.
Denk dat we ook aardig wat kilometers meer maken per jaar dan het landelijke gemiddelde. :]
 
helemaal schadevrij :D
mijn broertje 2 ongelukken.

en dat terwijl iedereen zegt dat ik gevaarlijk rijd en hij niet :D
 
Schadevrij gestemd. Wel wat schade, maar daar was ik niet bij. M'n brommert stond begin dit jaar buiten een hotel op de maasvlakte tijdens een behoorlijke storm. 's Ochtends kon ik 'm dus oprapen (250 kg, oef) :(

Goh, toevallig naar het MTC geweest???

En ik, heb in december een motor met schade gekocht en weer netjes opgeknapt. Zelf nog geen schade mee gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan