polyester omgeving eindhoven

magnamaniac

MF fossiel
Donateur
25 jul 2002
29.225
3.506
land van maas en waal
Weet iemand een adres in de omgeving van eindhoven (of regio zuidoost brabant) voor poyester, glasmat en benodigdheden? Bij automaterialenzaken en bouwmarkt zijn de matjes te klein zodat ik te veel van die "hobbysetjes" nodig heb. Da's leuk als je ens iets wil reparen, maar voor zelf kuipwerk e.d. maken is het niet geschikt.
Poly-service in nieuwekerk a/d ijssel heb ik al gevonden, maar liever toch iets dichterbij.
 
Ik zal t straks eens aan Manlief vragen, misschien dat die iets weet.

[edit]
Al gevraagd: Op t industrieterrein bij t Varenschut (in Helliemund ;) ) zit een bedrijf dat ws. "de Beer" oid heet...
Zit achter schadebedrijf Mosman
[/edit]
 
Ik zal t straks eens aan Manlief vragen, misschien dat die iets weet.

[edit]
Al gevraagd: Op t industrieterrein bij t Varenschut (in Helliemund ;) ) zit een bedrijf dat ws. "de Beer" oid heet...
Zit achter schadebedrijf Mosman
[/edit]

De Beer ken ik wel, dat is zo'n beetje bij m'n werk om de hoek. Ik dacht dat het alleen een verfhandel was, ik ben er van de week nog geweest voor 2-componentenverf. Verkeerd gedacht dus.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand een adres in de omgeving van eindhoven (of regio zuidoost brabant) voor poyester, glasmat en benodigdheden? Bij automaterialenzaken en bouwmarkt zijn de matjes te klein zodat ik te veel van die "hobbysetjes" nodig heb. Da's leuk als je ens iets wil reparen, maar voor zelf kuipwerk e.d. maken is het niet geschikt.
Poly-service in nieuwekerk a/d ijssel heb ik al gevonden, maar liever toch iets dichterbij.
ik weet dat er in wintelre, boven veldhoven 1 zit die maakt polyester racekuipen (vervangingskuipen) ik zal morgen kijken of ik de naam en adres gevonden krijg. ik ben hem al een keer tegengekomen op het net.

ik heb hem al.


Polyester Racing Parts

Th vd Berg

Kekkeneind 12

Wintelre

040-20.53.910

06-51.70.73.92
dus www.polyesterracingparts.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan