pooh is mod af

Ik weet dat het op vrijwillige basis is en geloof ook absoluut dat Pooh veel gedaan heeft waarvoor ook mijn waardering.
Weglopen had ik al tussen haakjes gezet.
Het is ook geen trap na ofzo, maar ehhh, hoe moet ik het uitleggen wat ik bedoel....ff mom...

...komt ie... :?
Wat ik haal uit Pooh zijn verhaal is dat ie het zeg maar zat is om zich "in te houden" binnen de functie van Mod.
En dat terwijl Pooh een uitgesproken mening heeft.
Het leven is nu eenmaal zo dat er mensen zijn die daarvoor staan of mensen die het een worst zal zijn. In Pooh zijn geval zou dat betekenen, algemeen trekkend, dat hij weg gaat wanneer hij zijn mening in het kader van functie moet onderdrukken en zich dus in moet houden.

Het is moeilijk om nu hier duidelijk te maken wat ik precies bedoel, omdat ik niemand tegen de schenen wil schoppen. Het zal dus anders gelezen worden als ik bedoel waarschijnlijk.
Het is een punt dat ik herken en waarbij ik mezelf dan ook die vraag stel. Heeft "weglopen" zin?
Is er de mogelijkheid om te schikken?

Nogmaals: Ik wil Pooh niet natrappen en niemand niet en waardeer wat ie gedaan heeft.
En heet hem welkom als discussiepartner ;)

LageCB: als mod of als gewone user zeg ik (beleefd) mijn mening, ik ga deze niet aanpassen omdat andere mensen zich dan tegen de borst gestoten voelen. Maar als ik deze niet aanpas zet ik als mod gans mf op stelten. Ahja, want wie gaat dan zeggen "pooh, bek dicht"? Andere modjes kunnen vriendelijk vragen om te stoppen dan, maar dat vertik ik dus.. zie je'm aankomen?
Zoiets is niet goed voor de sfeer he.

btw iedereen, til hier niet te zwaar aan, doe ik ook niet.. er is geen ruzie geweest, niet eens een discussie (toch niet tss modjes).
 
Welkom tussen het plebs, pooh. Ik vind dat een uitgesproken mening en het modschap wel samen kunnen gaan, maar kan me ook goed indenken waarom jij dat wellicht anders ziet.

Succes als gewone user in ieder geval :)
 

Jij mag me trouwens wel eens zeggen wtf ik gezegd/gedaan hebt waardoor jij het nodig vind met gaskamers te schermen en te gaan juichen als'k zeg dat'k stop als mod. Denk nu niet dat ik weg ben he. Enige dat nu verschilt is dat'k je nu niemeer kan bannen... maar dat 'k zou zowiezo niemand bannen waarmee ik in discussie lig zonder concensus van de andere modjes.
 
Ik kan me goed voorstelen dat je het op een gegeven moment een keer zat bent om je "in te houden".

Dit geld niet alleen voor pooh, maar voor een aantal mods:
Om heel eerlijk te zijn had ik wel eens het idee dat een aantal mods wel eens een heel klein beetje partijdig zijn/waren. Ik noem er geen namen bij, de mods voor zich kunnen wel bij zichzelf nagaan of dat zo is/was.

Maar ik vind dat je goed je best hebt gedaan (en de rest ook trouwens). Bedankt voor de inzet
:}
 
Laatst bewerkt:
Jammer Pooh!!

In ieder geval heel veel geluk in je verdere leven als gewone M-F user.
 
ken ik geen mod worden :? lijkt me wel 8-)









aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrhhhhhhhhhh godverdomme!!!!! zit ze nog steeds aan me pc... :( :( :( en ik had die van haar nog wel zo gezellig op de zolder gezet.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Weet hoe het voelt Koen.

Veel sterkte, met de ontwenningsverschijnselen.
 
Laatst bewerkt:
O ja, we zoeken nog geen vervanger.

we kijken eerst of het nodig is, en als dat zo blijkt te zijn, dan gaan we rustig op zoek.

Motto: Don't call us, we will call you!
wil me zelf niet voordragen maar mocht je een mod nodig hebben, denk dan eens aan mij.
( de vrouw van drei) volgens mij zijn er geen vrouwen die de forums controleren.
 
Nou Pooh, de forum zou niet meer hetzelfde zijn :P
Het is je keuze, je kan nu lekker lullen zonder etiket Mod achter je naam
 
wil me zelf niet voordragen maar mocht je een mod nodig hebben, denk dan eens aan mij.
( de vrouw van drei) volgens mij zijn er geen vrouwen die de forums controleren.

Yessss, daar is ze weer. Goed idee!!!! :P :P

En: Poe bedankt!!
 
ken ik geen mod worden :? lijkt me wel 8-)

Op woensdag 08 mei 2002 11:47 schreef Drei het volgende:wil me zelf niet voordragen maar mocht je een mod nodig hebben, denk dan eens aan mij.
( de vrouw van drei) volgens mij zijn er geen vrouwen die de forums controleren.

Kinderen die vragen worden overgeslagen...

Op woensdag 08 mei 2002 11:22 schreef duderuud het volgende:
O ja, we zoeken nog geen vervanger.

we kijken eerst of het nodig is, en als dat zo blijkt te zijn, dan gaan we rustig op zoek.

Motto: Don't call us, we will call you!

:)
 
Eerst Paars 2 en nu ook al Poohbeer ?! Naja goeie keuze Pooh, kan je eindelijk eens lekker al vloekend en tierend over het forum heen gaan :)
 
ken ik geen mod worden :? lijkt me wel 8-)









aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrhhhhhhhhhh godverdomme!!!!! zit ze nog steeds aan me pc... :( :( :( en ik had die van haar nog wel zo gezellig op de zolder gezet.... ;)
plastisch chirurgie gaat niet zo snel, dus denk dat ik wel weet wie hier aan het typen is geweest ;)


Voor Pooh, erg jammer dat je er mee stopt, maar icq doet wonderen nog steeds bij mods :}
 
Poohtje bedankt Olé Olé!
Poohtje bedankt, Poohtje bedankt, Poohtje bedankt Olé Olé!

Houdoe en bedankt Olé Olé!

Bla bla bla...Hmm....Herrineringen aan Zomer 2001 Salou...op naar zomer 2002 Salou :P
 
Om heel eerlijk te zijn had ik wel eens het idee dat een aantal mods wel eens een heel klein beetje partijdig zijn/waren.
Ik ben min of meer partijdig in de zin van dat ik het minder goed pik als een newbie hier een dikke flame post dan een user die hier vaak komt. Die heeft veel meer bijgedragen aan het forum en heeft in mijn ogen ook meer krediet opgebouwd, als hij dan eens te ver gaat, alleen een waarschuwing, bij een newbie ga ik eerder over tot hardere maatregelen omdat zij minder recht van spreken hebben mijns inziens.

Voor de rest denk ik niet dat ik partijdig ben, maar als mens heb ik natuurlijk (net als iedereen) wel een eigen mening die ik ook uit. Dit kan misschien de schijn van partijdigheid oproepen maar dit komt denk ik alleen vanwege het feit dat mijn mening soms of vaak overeenstemt met die van andere users. Dan is het gemakkelijk om te roepen dat ik partijdig ben ik het voordeel van de users waarmee ik het eens ben. Pooh had ook een duidelijke mening (iets waarvoor ik respect heb), maar hij had er blijkbaar meer moeite mee deze als mod te uiten dan ik dat heb.

Pooh, jammer joh dat je geen mod meer bent maar veel succes als gewone user! :)
 
Het is je keuze, je kan nu lekker lullen zonder etiket Mod achter je naam
Irritante ervan is dat'k er ook niks meer aan kan doen als ze besluiten de 'moderator' door 'dorpsidioot' te vervangen ;)
 
;( Zonde en jammer, vond het wel leuk om je (uw!) niet conservatieve meningen/stellingen als Mod te lezen.
'T zal iig. minder leuk zijn op 'f Forum zonder jou als Moderator '(
Maar welkom in de "gewone" userswereld!
Nb: Wat PaulR1;s post betreft.....,ik denk dattie vergeten is om er een ;) bij te zetten!? :?
Zoniet!!!!!! wil ik graag een verklaring cq. nadere uitleg van um!!!!! :(
Pooh.....thxs!
:} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan