pooh is mod af

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
You have sent a message!
'k heb me effe mod af gemaakt.
Niet de eerste keer dat ik me "als mod moet gedragen" en daar heb'k eigenlijk niet zo'n zin in. Kan dan natuurlijk lekker zo doordoen maar dat gaat ooit toch gezeik geven dan :)
no hard feelings ofzo, maar lijkt me beter zo
And the user was away

You have received a message!
tsjah, als jij je wil opgeven als mod...zou het wel jammer vinden hoor!

You have sent a message!
hehe, 'k heb het al gedaan hoor :-)
en ik hou er m'n eigen mening graag op na en dat botst soms met het modje zijn.. wordt er ook niet beter op met meer users en uitgesproken meningen dus sjah.. 'k doe wel verder als gewoon bezoekertje.. ook leuk :-)


Vanaf nu kan'k weer lekker meeflamen met de rest van jullie dus! :P
 
Sterkte :P
Ennuh als NIET motorrijder hoorde je er toch al niet echt bij })








Uhm ... effe zonder dollen. Jammer.
 
Jammer ;(

Ik respecteerde je visie als mod wel.




Nu ook nog hoor, maar waar is de macht dan })
 
Als je idd het idee hebt dat het zo beter is, vind ik het een goed besluit. Hoe voelt het om weer tussen het 'gewone' volk te forummen? ;)
 
helldesker: :j
bert: hehe, niks bijzonders hoor
spin: genoieg modjes om m'n slotjes verder te zetten toch? ;)
 
Gelijk heb je; kan je es lekker gaan schelden op alles en iedereen. ;)

Nu buitelen alle aspirant-modjes, die zich al hebben warmgelopen langs de zijlijn, over elkaar heen om jouw plaats in te nemen.
 
Had je mij m'n muilkorfje niet eerst af kunnen nemen? ;)
Jammer, ik vind dat een mod zeker ook zijn eigen mening moet kunnen hebben en uiten. Ik vind dan ook niet dat je het had hoeven opgeven, je deed het heel aardig...
 
Heej Pooh, ik vond je niet slecht hoor als Modje. Heb een keer een aanvaring met je gehad maar dat is goed uitgesproken....

Maarja nu kun je lekker doen en laten wat je wilt... :+ *D
 
Jammer, maar het is een weloverwogen keuze wat ik zo lees.
Heeft idd een keerzijde het Mod zijn.

Vat het niet verkeerd op hoor Pooh, maar is het niet een beetje makkelijke uitweg om deze functie neer te leggen. Ik bedoel, dat iemand het ooit met iedereen eens is, is een feit. Maar "weglopen" is dan makkelijk en hier zeker. Verder geen verplichtingen als contract, dus "nou ik ga".

Maar goed. Blijkbaar vindt jij het beter zo en er zal zeker over nagedacht zijn.
 
Jammer, maar het is een weloverwogen keuze wat ik zo lees.
Heeft idd een keerzijde het Mod zijn.

Vat het niet verkeerd op hoor Pooh, maar is het niet een beetje makkelijke uitweg om deze functie neer te leggen. Ik bedoel, dat iemand het ooit met iedereen eens is, is een feit. Maar "weglopen" is dan makkelijk en hier zeker. Verder geen verplichtingen als contract, dus "nou ik ga".

Maar goed. Blijkbaar vindt jij het beter zo en er zal zeker over nagedacht zijn.
Tis allemaal op vrijwillige basis hoor LCB.
Kvind ut geen weglopen van pooh. Hij heeft veel gedaan voor dit forum en ik zal hem missen als mod.
 
Gelijk heb je; kan je es lekker gaan schelden op alles en iedereen. ;)

Nu buitelen alle aspirant-modjes, die zich al hebben warmgelopen langs de zijlijn, over elkaar heen om jouw plaats in te nemen.

hej eikel! ;)
't is niet omdat er eentje stopt dat er persé ervanging moet komen he. En mocht er vervangen komen dan wordt die wel gekozen op langere tijd dan vanaf nu :P
 
Tsjah, ik heb het met pooh al via ICQ over gehad.

Erg jammer, maar ik respecteer zijn keuze.

Je was denk ik de meest aanwezig mod, en je hebt je werk goed gedaan. De meningen zijn hier misschien verdeeld over, maar ik blijf erbij.

Nou Pooh, veel plezier als "gewone user", en hou het netjes he! :)
 
Laat ik nou juist deze week het idee hebben dat je je mening moet uiten...

Daarbij ga je met je mening (naar mijn idee) wel recht tegen sommige andere MF-ers in, maar zover ik gelezen heb nooit beledigend/bedreigend (in tegenstelling tot sommige andere users). Ik zie niet helemaal in waarom je dan geen mod kan zijn, maar als het je zo beter bevalt, doe lekker waar je zin in hebt.

:}
 
Laatst bewerkt:
O ja, we zoeken nog geen vervanger.

we kijken eerst of het nodig is, en als dat zo blijkt te zijn, dan gaan we rustig op zoek.

Motto: Don't call us, we will call you!
 
Tis allemaal op vrijwillige basis hoor LCB.
Kvind ut geen weglopen van pooh. Hij heeft veel gedaan voor dit forum en ik zal hem missen als mod.
Ik weet dat het op vrijwillige basis is en geloof ook absoluut dat Pooh veel gedaan heeft waarvoor ook mijn waardering.
Weglopen had ik al tussen haakjes gezet.
Het is ook geen trap na ofzo, maar ehhh, hoe moet ik het uitleggen wat ik bedoel....ff mom...

...komt ie... :?
Wat ik haal uit Pooh zijn verhaal is dat ie het zeg maar zat is om zich "in te houden" binnen de functie van Mod.
En dat terwijl Pooh een uitgesproken mening heeft.
Het leven is nu eenmaal zo dat er mensen zijn die daarvoor staan of mensen die het een worst zal zijn. In Pooh zijn geval zou dat betekenen, algemeen trekkend, dat hij weg gaat wanneer hij zijn mening in het kader van functie moet onderdrukken en zich dus in moet houden.

Het is moeilijk om nu hier duidelijk te maken wat ik precies bedoel, omdat ik niemand tegen de schenen wil schoppen. Het zal dus anders gelezen worden als ik bedoel waarschijnlijk.
Het is een punt dat ik herken en waarbij ik mezelf dan ook die vraag stel. Heeft "weglopen" zin?
Is er de mogelijkheid om te schikken?

Nogmaals: Ik wil Pooh niet natrappen en niemand niet en waardeer wat ie gedaan heeft.
En heet hem welkom als discussiepartner ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan