Pooh, Jonas en andere belgen ; problemen!:)

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Voortaan kapotjes gebruiken !!!!

Want dit vond ik vandaag op internet ;

Het aantal syfilisbesmettingen in Vlaanderen is het afgelopen jaar verdrievoudigd. Ook raken meer mannen besmet dan vrouwen. Dat blijkt uit de cijfers die woensdag op het seminarie \'Liefde in tijden van syfilis\' in het Tropisch Instituut in Antwerpen werden bekendgemaakt.
Volgens cijfers van de Gezondheidsinspectie van de Vlaamse Gemeenschap werden de voorbije weken in Antwerpen 58 besmettingen vastgesteld bij mannen (41) en vrouwen (17). Ook in Brussel is er sprake van een toename. Deze abnormale stijging wordt bevestigd door een onderzoek van het Wetenschappelijk Instituut voor Volksgezondheid. Dat analyseerde de gegevens van 47 labs uit 134 peillaboratoria uit de periode januari-maart 2001. Daaruit blijkt dat drie keer zoveel mensen drager waren van het virus dan in dezelfde periode het jaar voordien.

De dragers zijn meestal homoseksuele mannen die het virus opliepen tijdens wisselende, onveilige seksuele contacten in sauna\'s en darkrooms. Hetero\'s lopen dan weer een groter risico tijdens bezoeken aan prostituees. Eén man liep het virus op in een megadancing.
Ook in grote steden in Frankrijk, Groot-Brittannië en Duitsland is sprake van een syfilisepidemie. Volgens Dokter Han Fennema, hoofd van de GG°GD-soa-polikliniek in Amsterdam is het aantal besmette patiënten even hoog als in het midden van de jaren \'80, net voor de eerste grote aids-preventiecampagnes werden gevoerd.
De incubatieperiode van het virus duurt gewoonlijk tien tot twintig dagen en kan uitzonderlijk oplopen tot drie maanden. Meestal gaan besmette patiënten naar de dokter als ze uitwendige zweren op hun geslachtsorgaan hebben. Maar deze meestal pijnloze zweren kunnen ook inwendig zijn: in de keel of in de vagina. Die genezen vanzelf. In een tweede fase geeft de bacterie voorgaande klachten zoals koorts, huiduitslag, moeheid, haaruitval en wratachtige onstekingen.
Het virus maakt dat een hiv-positieve persoon veel besmettelijker en een hiv-negatieve persoon veel ontvankelijker is voor het aids-virus. Besmette zwangere vrouwen lopen een grotere kans op een doodgeboren kind, of dat de baby afwijkingen zal hebben. De artsen van het Tropisch Instituut raden het gebruik van het condoom aan om het virus te voorkomen. In geval van twijfel over een besmetting raden ze een test aan die de huisarts kan uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Op Donderdag 27 september 2001 13:23 schreef JK het volgende:
Ook in grote steden in Nederland, Frankrijk, Groot-Brittannië en Duitsland is sprake van een syfilisepidemie.

eerst effe in eigen land kijken, wij zijn de eerste die er tegen reageren.
 
Laatst bewerkt:
:P

Goh het is wel nationale pak de belgen dag :+
Nou kom op buren gooi eens wat ollander moppen onze kant op!
 
Op Donderdag 27 september 2001 13:26 schreef poohbeer het volgende:eerst effe in eigen land kijkien, wij zijn de eerste die er tegen reageren.

Ik zie Nederland er niet tussen staan :)

maaruh tegenwoordig moet je echt wel uitkijken als je een nieuwe vriendin hebt of ze nix onder de leden heeft. Maar er schijnt een vaccin te komen voor aids, wat ze in bier stoppen, dus als je dat bier drinkt, ben je immuun voor hiv ;)

Misschien wat voor BertV, met z\'n eigen bierbrouwerij :) :) :)
 
Een vrije adaptatie van een Schumi-mop:

Een man met een IQ van 240 komt half depressief bij de dokter. \"Dokter, je moet me helpen. Ik kan met niemand praten, niemand begrijpt me en ik snap alles lang voor ieder ander!\"
Zegt de dokter: \"Wel ik ben aan het experimenteren met een toestel om de intelligentie van varkens te verhogen. Als ik het ompool kunnen we misschien de jouwe verlagen.\"
Zo gezegd, zo gedaan. Het toestel wordt in gereedheid gebracht en de patiënt gaat erbij liggen. De dokter zet het aan en op het display gaat het van: 240, 220, 200...140. \"Mooi zo\", denkt de dokter en hij wil het afzetten. Maar ramp o ramp, de knop om het apparaat af te zetten breekt af. Vol ongeloof en angst ziet de dokter het cijfer op het display evolueren: 100, 80, 60 40 en als wanhoopsdaad trekt hij maar de stekker uit.
Heel zenuwachtig en bang maakt hij de patiënt los en staat al klaar om z\'n excuses aan te bieden. Maar het geeft blijkbaar niets: de patiënt laat een vette scheet, een verschrikkelijke boer, steekt z\'n vuist omhoog en roept: VERSTAPPEN, VERSTAPPEN!!!
 
Een vrije adaptatie van een Schumi-mop:

Een man met een IQ van 240 komt half depressief bij de dokter. \"Dokter, je moet me helpen. Ik kan met niemand praten, niemand begrijpt me en ik snap alles lang voor ieder ander!\"
Zegt de dokter: \"Wel ik ben aan het experimenteren met een toestel om de intelligentie van varkens te verhogen. Als ik het ompool kunnen we misschien de jouwe verlagen.\"
Zo gezegd, zo gedaan. Het toestel wordt in gereedheid gebracht en de patiënt gaat erbij liggen. De dokter zet het aan en op het display gaat het van: 240, 220, 200...140. \"Mooi zo\", denkt de dokter en hij wil het afzetten. Maar ramp o ramp, de knop om het apparaat af te zetten breekt af. Vol ongeloof en angst ziet de dokter het cijfer op het display evolueren: 100, 80, 60 40 en als wanhoopsdaad trekt hij maar de stekker uit.
Heel zenuwachtig en bang maakt hij de patiënt los en staat al klaar om z\'n excuses aan te bieden. Maar het geeft blijkbaar niets: de patiënt laat een vette scheet, een verschrikkelijke boer, steekt z\'n vuist omhoog en roept: VERSTAPPEN, VERSTAPPEN!!!

:( ik snap em niet
 
Ja, was inderdaad oorspronkelijk voor MS-fans, maar dan een bepaald soort dat daadwerkelijk bestaat. Komt aan op het circuit, drinkt zich lazarus en schreeuwt er hersenloos op los.

Tja, als met Belgen mag worden gelachen, waarom niet met sommige Nederlanders (bepaalde Verstappen-fans in dit geval)?
 
omdat nederland wel een f1 coureur heeft en belgie niet en dat word dan weer geinterpreteerd als jaloezie?

LOL, nah, gewoon omdat we trots zijn dat er een nederlander in de f1 rijd
 
omdat nederland wel een f1 coureur heeft en belgie niet en dat word dan weer geinterpreteerd als jaloezie?

LOL, nah, gewoon omdat we trots zijn dat er een nederlander in de f1 rijd

Jammer dat deBelgen toch de motorspmortlegendes hebben :)
(Ickx, Geboers, ....)
 
Op Donderdag 27 september 2001 20:32 schreef Mario het volgende:
...bepaalde Verstappen-fans...

Hmm, laat ik als Verstappen-fan eens verstandig doen en mijn mond houden
shutup.gif
 
ach, ik behoor niet tot de risicogroep:

-ik ben hetero
-ik ga niet naar de hoeren
-ik heb een vaste vriendin die mij trouw is (waarom veranderen als je het goed hebt? ;) )

persoonlijk maak ik mij dan ook geen zorgen over mijn gezondheid/sexleven maar dank voor de bezorgdheid 8-)

en ja, de belgen hebben geen mannetje in de 500cc, maar zouden we er wel een willen die steeds achteraan bengelt??
belgen blijven tenminste met beide voetjes op de grond en staan niet stom te juichen in een oranje pakje bij de minste banale prestatie van een landgenoot
 
Is er geen Laurent Javeau of iemand die zo ongeveer heet ? En we hebben Didier de Radiguès gehad.

En inderdaad, wat soms zo irritant is aan een grote hoop Verstappen-fans is dat ze niet inzien dat hij het niet meer ècht zal maken. Hij verdient zijn plaats in de F1, maar overwinningen opnieuw een plaats bij een topteam of een wereldkampioenschap zit er niet meer in als je het mij vraagt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan