Poohbeer....o o o o...

Maar ik zou me niet schamen voor zo\'n bak, je kunt je geld beter aan motoren besteden.

INDERDAAD

(automatisch quoten werkt niet en het i\'m with stupid icoontje kan ik ook niet meer vinden)
 
Maar ik zou me niet schamen voor zo\'n bak, je kunt je geld beter aan motoren besteden. :)

Maar ga niet te simpel denken, een goedkope auto kan ook veel problemen opleveren en dan moet je veel geld ophoesten voor reparaties.. en dat geld had je uit kunnen geven aan een motor... ben blij dat ik nu een goed karretje heb en niet meer ouwe barrels voor weinig geld ;) (maarja van het overige geld kon ik wel toen m\'n GSje kopen ;) )
 
Op maandag 18 februari 2002 20:22 schreef TurboTeunis het volgende:Maar ik zou me niet schamen voor zo\'n bak, je kunt je geld beter aan motoren besteden. :)

Zeg dat wel. Lekker belangrijk hoe je auto eruit ziet. Als je maar niet met je motor door de pekel hoeft is \'t goed. (mijn deuken staan niet op internet :) )
 
Dus ook met twee deuken? :+

Wordt \'tie in ieder geval minder snel gejat.
nou als je niet wilt dat\'tie gejat word moet je vooral GEEN GOLF kopen...

die van mij is twee keer in duitsland teruggevonden
m\'n frontje een keer gejat
en m\'n wisselaar geklauwt

KLOOTZAKKEN blijf met je klauwen van andermans spullen :( :( :( :j
 
nou als je niet wilt dat\'tie gejat word moet je vooral GEEN GOLF kopen...

die van mij is twee keer in duitsland teruggevonden
m\'n frontje een keer gejat
en m\'n wisselaar geklauwt

KLOOTZAKKEN blijf met je klauwen van andermans spullen :( :( :( :j

je golfje ging gewoon terug naar z\'n vaderland ;)
 
ja vast het is dat de tank leeg was anders was ik hem gewoon kwijt tot twee keer toe...
 
ja vast het is dat de tank leeg was anders was ik hem gewoon kwijt tot twee keer toe...

\'k heb ook een Golf 2, zonder deuken, maar ook zonder radio o.i.d. Wel een beetje saai op lange afstanden, maar het went wel en wordt minder aantrekkelijk om mee te nemen hoop ik..
 
Terug
Bovenaan Onderaan