Poohbeer....o o o o...

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
kijk dat je motor loss is ...dat kan ik begrijpen...dat je dat niet zelf gedaan hebt...snap ik ook nog...

maar dit (de auto van poohbeer :) :? )
dsc00005.jpg

heb je een kneedown met je auto gemaakt ofzo? })
hier ga je toch niet in rijden... :)
of heb je een mcdonalds zak in de auto...en als je weggaat met dit ding...zet je die zak op je hoofd :)

ik moest er ff wat van zeggen hoor... :)
absoluut no offense... :) k moest heel hard lachen...hehehehe.... :9
 
mmmhh heb ook een golf met een paar kleine deukjes in de rechter deur....


ja motorrijder gevangen :(
die wou tussen mij en een vluchtheuvel(1 baans weg) inhalen.
 
Hey Pooh.. is dit nou die auto die niet wilde starten toen je naar Lommel zou komen? }) ;)
 
En DAT soort chauffeurs maken ze hier MOD :?

Oh oh oh waar moet het naar toe met de wereld |(








})
 
Maar Pooh heeft z\'n auto wel een stukkie unieker gemaakt hiermee. :) Hier valt ie wel mee op. En hij zal eerder voorrang krijgen als ie van baan wil veranderen (naar rechts dan...)
 
Was gekomen door een of ander mokkel wat niet goed uitkeek bij een kruising, ze had wel groen licht, maar Pooh stond nog op het kruispunt met z\'n Golf2 aso-mobiel ;)

Had laatst nog een gek in een golf 2 , stond met de motor voor het stoplicht, gaat ie toeteren dat ik door het rood moet rijden (er stond een flitspaal ook nog es!) hij blijven toeteren.. ik kwaad omkijken en met m\'n vinger wijzen naar het rode licht, toen hield ie gelukkig op.. domme lui. |( Zag zeker rood aan voor groen..
 
Was gekomen door een of ander mokkel wat niet goed uitkeek bij een kruising, ze had wel groen licht, maar Pooh stond nog op het kruispunt met z\'n Golf2 aso-mobiel ;)

:^

Die foto is oud jongens.. is van me vorige golfje dat iedereen zich nog wel herinnert :)
 
Laatst bewerkt:
En nu weer op de snelweg tegen vliegende stukken gereedschap aanrijden, dat moet je ook niet doen. })
 
He dit doet me denken aan m\'n oude golf!
Had in het achterspatbord een deuk toen ik \'m kocht (lekker goedkoop) en toen heb ik er later in het voorspatbord ook maar eentje gemaakt.
Die stomme bomen ook langs de weg |(
Helaas in die golf nu wijlen. (het blok zei plof nadat ik een kwartiertje achterelkaar 160km/h aan het karren was, en dat met een diesel!)
Maar ik zou me niet schamen voor zo\'n bak, je kunt je geld beter aan motoren besteden. :)
 
(het blok zei plof nadat ik een kwartiertje achterelkaar 160km/h aan het karren was, en dat met een diesel!)
Mijn gare Opel diesel houdt dat al een jaar lang vol, altijd volgas. :9

Zul je zien dattie morgen uitelkaar spat. }) (auto is gelukkig niet van mezelf)
 
Terug
Bovenaan Onderaan