Poohbeer's motor is nu echt R.I.Pieces ;((((((((((

JEETJUH MIENAAAAAAAAA.....

Gossie man doet zeer om die foto`s te zien......

tis te hopen dat je voorvork nog recht is en je balhoofd ook...
anders totooo losssss ;(

bij mn eerstuh thundercatjuh had ik een schuiver gemaak.....en die was meteen toto.....(balhoofd van de stuur ontzet,krassuh deukies etc. etc.)...was gelukkig goed verzekerd (all risk) dus heb ik een nieuwe catjuh kennuh kopuh :} maar voordat ik mn poen krijg( ik w8 nu al een 1½ maand......
dus wens je eggie onwijs veel geluk.....

de groenten........
 
Sterkte Pooh.

Dit is echt zwaar klote!

Volgens mij sta je in je recht. Als je op een voorrangsweg rijdt kan iemand anders die lul wel voorrang geven, maar dan moet die lul toch uit blijven kijken!

Ik schat je kansen hoog in.
 
Ik vind het echt een moeilijke, hoe jij het zegt sta jij in je recht.
Maarja omdat die koekblik die lul in liet voegen maakt eht al een stuk moeilijker.
Hoe hard reed je eigenlijk?


Hoe hard ik reed doet zelfs niet ter zake.. snelheid is niet vastgesteld en is dus niet meer bewijsbaar dat ik te snel reed.. ALS ik al te snel reed (reed nogal traag dus no way dat ik harder ging dan 50 -de daar toegelaten snelheid-)
Noujah, hopelijk ziet de rechter het net als ik en de makelaar al vrees'k er wel wat voor.. merken we dan wel.

Motor komt ooit wel in orde.. rijvaardig zelfs redelijk snel denk'k.. broertje wou wel helpen, ik weet nog niet of'k dat soort hulp wel wil (sta liever bij niemand in schuld, noujah, behalve de bank dan)

helldesker: sja, weinig dat je kan zeggen.. hopelijk blijf ik vanaf nu redelijk uit de buurt van gevaarlijke situaties.. want nog een keer zulks en ik ga er echt aan denken om J.W na te doen..
Troost dat'k heb is dat dit er niet veel beter zou uitzien met een lichtere motor.. 't zou alleen minder kosten.

prima: alsjeblief geen total loss, ga'k helemaal ;(

bernie: ik hoop het, ik hoop't.. noujah, de regulars hier horen het nog wel.. tot dan ga'k alvast het onze vader oefenen denk'k.
 
Heel veel sterkte Pooh,
Ben blij dat je zelf niet veel hebt, had veel eregerge kunt.
Weet er nu alles van sinds 5 weken.
Volgens mij ook,heeft die lul schuld jij zit op een voorangsweg, haald in (en dat mag daar) ,maar hij moet hoe dan ook voorrang geven, Toch.
In iedergeval veel suc6 ermee.


 
Op 2001-08-03 22:56, schreef poohbeer:
HELLdesker: sja, weinig dat je kan zeggen.. hopelijk blijf ik vanaf nu redelijk uit de buurt van gevaarlijke situaties.. want nog een keer zulks en ik ga er echt aan denken om J.W na te doen..
Troost dat'k heb is dat dit er niet veel beter zou uitzien met een lichtere motor.. 't zou alleen minder kosten.

Wat krijgen jullie toch allemaal meteen gekke ideeen als jullie een ongelukje hebben gehad :(
Sjeez je hebt een ongeluk gehad.. ben je vroeger nooit gevallen met fietsen/rolschaatsen/hardlopen enz enz :? Nee, ohw vandaar dat je nu nooit meer loopt/fietst enz enz |(

Nou kappen met die ongein, gewoon morgen fris weer op en de zaken weer eens opnieuw bekijken... Het zal allemaal vast niet zo'n vaart lopen... ( ps. J.W moet zijn 200+ boete ook nog steeds krijgen. :P )
 
heeldesker: ik heb simpelweg de centen niet om nog een crash te repareren, dat bedoel'k ermee.. daarstraks al tegen J.W verteld ook, stoppen doe'k wel als'k zelf schade op loop.. tot dan is't veel te leuk.
Maar ik heb gewoon niet de financiële draagkracht (en spaardersinstinct) om nog eens een motor op te lappen (of het moest iets zijn als de laatste keer natuurlijk)
 
Gewoon je kuip eraf halen en de motor "naked" gaan rijden... Uhm regel op de sloop ergens een linker"clip-on" ennuh je kunt weer rijden... Kosten.. uhm 50 piek. ( 25 euro... 1000 francs.)
 
Dat zijn geen grappen ! Maar je hebt toch wel een rechtsbijstand verzekering ? of zou zoiets niet werken als beide partijen bij dezelfde verzekering zitten ?.

Mocht het financieel effe niet meezitten kan je er zolang een streetfighter van maken, is ook wel cool. Maar shit blijft het.

Succes
 
Gewoon je kuip eraf halen en de motor "naked" gaan rijden... Uhm regel op de sloop ergens een linker"clip-on" ennuh je kunt weer rijden... Kosten.. uhm 50 piek. ( 25 euro... 1000 francs.)

ik kan piekjes wel omrekenen :)
btw, gans dat zwarte ding (tussen de handvaten op de clipons) is kapot.. is gescherud.
 
ik kan piekjes wel omrekenen :)
btw, gans dat zwarte ding (tussen de handvaten op de clipons) is kapot.. is gescherud.

Bedoel je de plaat waar je km teller enzo inzit ? daar kan je evt een digitale fietskm teller voor in de plaats zetten en met een beetje handigheid en een plaatje alu ofzo kom je een eind. Evt laten plakken/lassen als je alle stukjes van dat zwarte ding nog hebt misschien een optie ?
 
aah, ok, hehe, noujah, 'k ken er niks van, zie je wel :)
maareuhh.. hopelijk krijg ik gelijk en wordt alles gerepareerd.. daar hoop'k op.. anders wordt't echt rondrijden met een wrak
 
ik bedoel het zwarte ding tussen de 2 clip-ons en die holle moet boven het balhoofd (ofzo) waar ook je contact(sleutelding) in is verwerkt. aan de linkse clip-on is dat ding dus gescheurd
http://www.pricewatch.be/images/mybike/fubar2/DSC00006.JPG <- scheur zie je wel niet op de foto

Lijkt op een sierplaatje over de kroonplaat... Als je door de scheur kijkt, zie je dan nog een plaat eronder, of kijk je in de leegte (of naar de plaat die de vorkpoten onder het balhoofd omvat)?

Ik verwacht dat het een sierplaatje is, omdat de kroonplaat best wel wat kan hebben. Vaak zijn de vorkpoten ook wel aardig krom, voordat de kroonplaat scheurt...

Als de kroonplaat is gescheurd, kan je de linker vorkpoot waarschijnlijk ook aardig heen en weer bewegen... (Tordeert dan behoorlijk)

Op de foto's lijkt de schade wel herstelbaar... En zelf kom je er (redelijk)zonder kleerscheuren vanaf... Ook heel belangrijk, toch?
Normaal gesproken maak je ook een goede kans de schade vergoed te krijgen, dus het ziet er naar uit dat je nog lang & gelukkig rondtuft op je GSX-Erretje... :)

Hoe reageerde de koekblikridder eigenlijk? Je zei al dat hij het vervelend vond, maar heeft hij verder nog iets gezegd wat je kan gebruiken? Zelfs de kleinste dingetjes kunnen misschien jouw zaak sterker maken... Als je je nuttige dingen herinnert, schrijf het dan even op, of zo... Kan later altijd van pas komen & je voorkomt dat je dingen vergeet...
 
Poohbeer,

Erg lullig voor je, gelukkig geen ernstige zaken er zelf fysiek aan ovber gehouden.
Los van of je op voorrangsweg reed of niet: wel link wat je deed. In verhoogde motorrijvaardigheidscursussen wordt hier ook aandacht aan besteed: je zichtbaarheid als motorrijder en inschatten van situaties die gevaar kunnen opleveren.
Je zal wel denken: lekker gelul achteraf, maar ik denk dat het nou niet echt een voorbeeld van defensief rijden is wat je deed.De enige manier om als motorrijder te survivallen is door defensief (en dat wil niet zeggen truttig) te rijden!

Wat betreft de voorrang of het recht dat je hebt: je hebt er niets aan om voorrang op te eisen en dat niet meer na te kunnen vertellen. Dat laatste is vooral voor ons motorrijders van belang.

Tel je zegeningen dat je zelf er goed van af gekomen bent. Ik hoop dat je snel weer op een bike zit en er van geniet!

:]
 
Tsja, ik sluit me wel een beetje aan bij Frank650.

Mar dat wil niet zeggen dat ik je niet erg veel sterkte toewens met je fiets (en jezelf...)

Zet hem op! 8-)
 
Mijn ouwe divje had vergelijkbare schade toen ik hem in een automobiel prakte '( Topkuip plus alle bijbehorende onderdelen moesten vervangen worden, tank uitdeuken plus spuiten (jouw tank kan volgens mij niet meer fatsoenlijk worden uitgedeukt), voorvork opnieuw uitrichten, nieuwe rechteruitlaat, etc. Aangezien jij een volledige kuip hebt en een nieuwe tank nodig hebt, verwacht ik dat de schade 7000+ is ;(

Was het niet zo dat je een lening had afgesloten om je motor te financieren? Ai, da's extra pijnlijk: wel betalen, niet rijden ;( ;(

Gelukkig ben jezelf er goed van afgekomen, dat is het belangrijkste! Zet 'm op, alles komt heus wel weer goed!!!

Sterkte...
 
frank: helemaal waar, alleen eiste ik m'n voorrang niet op.. had gewoon die lul te laat gezien.. fout van me waarschijnlijk ja, maar hoe dan ook hoop ik dat hij als 'de foute' wordt aangeduidt.
 
ik had er inderdaad lening voor aangegaan.. die duurt nog wel een jaartje.. btw, 7000 piek schade?! Dan hoop'k echt wel dat'k in me gelijk gesteld wordt..
Noujah, deze historie is eigenlijk over tot'k hoor wie er in fout gesteld wordt.. Ben ik dat, dan weet'k het ook niet echt.. motor volledig oplappen is er dan zeker niet bij.
En zelfs als de uitspraak wat lang duurt.. begin'k alvast met berijdbaar maken of wacht'k.. geen idee.. zien we wel als't zo ver is..

Ga hem dadelijk naar een officiële dealer brengen.. die kan me waarschijnlijk wel een estimate van de kosten geven.. al wil'k die waarschijnlijk niet horen.
 
SHIIIIITTT, weet niet wat ik lees. :(

Het zit je ook niet mee hè Pooh, gelukkig ben jij er ongedeerd afgekomen, da's het belangrijkste maar dit is wel erg ;( ;( ;(
 
Wow dude! Ik kom hier net kijken en zie gelijk dit!! ;(

Je gaat je gelijk wel halen bij die verzekering hoor, alvast suc6 met het herstellen van je fiets...
 
Als je alles laat repareren geef ik bovenstaande berichten gelijk. Dan zal het zo tussen de 5 en 7 duizend kosten.

Laat je tank en zijkuip voor wat het is en is de kroonplaat heel en voorvork recht, dan hoef je alleen een clip on (en voor het gemak een teller partij) te kopen. Het voorste kuipdeel kan je (totdat je hem vervangt) met alu strips vastzetten, ziet er wel niet al te fraai uit maar je kan in ieder geval rijden.

Weet precies wat je voelt, reed zelf een paar jaar geleden mijn FZ750 te barsten. Had vrijwel dezelfde schade die jij nu hebt. Met als verschil dat mijn kuipsteun en koplamp ook kapot waren en dat mijn tank ongeschonden was (let wel "was", bij reparatie van de motor liet de garagehouder de tank op de grond stuiteren). En ik had op dat moment ook geen cent om me kont te krabben....

 
Sjeemig Pooh,

Ik kan je nu alleen nog maar geluk wensen met de verzekering en de herstelwerkzaamheden.
 
Scarface, als ik je signature mag geloven beschik jij dus over een echte buikschuiver? :? :+

gix600.gif

 
Terug
Bovenaan Onderaan